o jeequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Ergens hè, heeft dit topic stiekum een beetje een Ad & Don-schwung over zich. Amateurfotograaf, amateurmodellen, amateurlocatie, nou ja, de rest laat zich raden..
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
ow en een paar handdoeken...altijd handig
* pea4fun gaat kijken hoe groot haar kofferbak eigenlijk is
Nou, bij Pea in de kofferbak... hmmm kweenie hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Ow dat kan ook een leuke foto zijn jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef Auticia het volgende:
Ik quote-te het verkeerde, zag ik. Mijn reaktie was op Modus.
* Auticia moe is.
De meet is toch pas zondag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uit![]()
ja paar modjes en ex modjes dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef Toeps het volgende:
"Lekmeet"
Klinkt wel alsof we de grootste geheimen van Fok! gaan onthullen hè?
Oh.
Gaan we dat ook.
Nevermind.
Whehehe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja paar modjes en ex modjes duslekfeest
en paar permbans
Melden bij de grote baas?! Wie zou dat dan moeten zijnquote:
alleen als iemand een agregaat heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
de modellen vormen gewoon een koortje ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen als iemand een agregaat heeft.
die draagbare dingen heb ik al een tijdje niet meer
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
hey blauwequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
...........
![]()
maar beetje musica is idd niet verkeerd!![]()
het videootje heeft gewerktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef RonaldV het volgende:
Het is mijn dag niet. Eén van mijn modellen meldt net af wegens gezondheid (Sorry Xila!). Twee zijn twijfelachtig, en de 4e heb ik nog niet kunnen bereiken.
Ik ga maar een videootje pakken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |