fout gegoktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Moet hoogstwaarschijnlijk werken![]()
maar probeer er nog onder uit te komen![]()
Zij gaat bovenop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Ja, goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laat je me op tijd weten hoe en wat?
Want stel dat het niet gaat lukken, dan ga ik morgen om 10 uur naar Utrecht Centraal, dan probeer ik met de rest van de bende met het openbaar vervoer mee te reizen.
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, goed planMeld je je dan ook nog even in dat topic?
Hoe gaat het trouwens verder vanaf Nieuwegein stadscentrum? Zijn er een paar auto's die ons op kunnen halen?
waar kom jij vandaan dan ongeveer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leeg
Antwerpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan dan ongeveer?
oh nouquote:
Ja, dat moet wel lukken, ff een routeplanner bekijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh noudan kan je misschien ff pendelen tussen Nieuwegein Stadscentrum waar de OVploeg aankomt, en het slagveld zelf?
Utrechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil ook wel pendelen, maar de kans is dus dat ik als laatste aankom als ik verdwaal in Utrecht.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht
Er hoeft alleen maar van Hartje Nieuwegein naar Randje Nieuwegein gependeld te worden
Als jij dan in utrecht weet te verdwalen is het misschien inderdaad een beter plan als we HGT ff vragen
Nieuwegein heeft toch geen station?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Vanwaar in Nieuwegein had je willen vertrekken?
Station?
Nee, dat merkte ik ook netquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft toch geen station?
busstation Nieuwegein Stadscentrumquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, dat merkte ik ook net
Zegmaar vanwaar dan Flash.
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo, kappertje geweest.
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijk
Kek hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |