De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van mijn twee eventuele meerijdkandidaten!
* Sub komt aanrijden over de A1 vanuit Enschede.
ja hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Robertje het volgende:
Ik heb nog een koelkassie die in een sigaretteding gaat. Meenemen voor onze analoogjes? Of voor het bier van Fles
wie niet hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oehMaar daar was ik OOK verliefd op
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis misschien nog een camera ophalen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.
De jongedame uit Veenendaal heb ik nog altijd niet gehoord. Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat ook zij niet meekomt, tenzij ze zich voor morgenavond nog even hier meldt.
jij plant wat te schaken voor de terugweg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij plant wat te schaken voor de terugweg?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoelde is dat de radio mij vermaakt, zowel heen als terug, maar dat ik op de heenreis misschien een camera ga ophalen.
Oh, sorry! Volgens mij is mijn vorige post een beetje verkeerd begrepen! Ik bedoel natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]laat mij nou gewoon ff opzettelijk een quote misbruiken ja
![]()
![]()
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja trouwens: wie gaat er nou allemaal onder de blauwe borden op Utrecht CS staan zondagochtend?
Je doet het gewoon zo:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:53 schreef rustig het volgende:
[..]
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??
op deze manier gaan de blauwe-borden-meet-berichten steeds verloren
in de overige Lek (slow)chat. Denk wel dat er redelijk wat OV'ers zijn die
het prettig zouden vinden.
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je doet het gewoon zo:
[afbeelding] FOK! Utrecht CS Blauwe Borden Meeters
Hier melden AUB!Lijstje
kijk, gij voegt de daad bij het woord!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopic![]()
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja is wel handigZal je zien dat we straks alsnog met zn 2en zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar zietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Auticia nog steeds niet bezweken onder het insecten-macro-peloton?
moet ik eerst macro-er wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |