Ja, ik wordt er niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:37 schreef Toeps het volgende:
Dat weer is dubieus...
Wat voor glas nemen we mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hou een positieve kijk op het weer voor zondag..![]()
Ik neem lenzen van 18 tot/met 300 mee. Statief en 2 bodiesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor glas nemen we mee?
Jij neemt toch die 70-200/2,8 mee en ik de 2,0x TC?![]()
Maar verder? Heefd iets breedhoekigs zin?
WTF??!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht aan zoiets maar dan met andere afbeeldingquote:
Als je landschapjes gaat doen welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Da's leukquote:
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..quote:
Gefeliciteerd.....en nuquote:
WHZquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..![]()
moet ie wel doorfietsen vanuit Streefkerkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..![]()
Ik kan ook maar moeilijk over je heen kijken hè!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi
Auticia, dank voor het hartelijke welkom
[....]
Overigens is de kans aanwezig dat DWB niet meegaat da's dan dus een gelukje voor de achterbank-zitters
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:06 schreef Auticia het volgende:
Mocht je opeens veel ruimte overhebben op je achterbank.....
Dat had ik al gehoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je wilde meerijden
Ik zit helemaal vol
Knappe vrouwen mogen altijd meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat had ik al gehoord.
Ik pas op zich wel in een kofferbak, maar ik reis met mijn vriend, dus dan is het wat lastig.
Laat maar zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knappe vrouwen mogen altijd meezeker jouw formaat
maareh....ben bang dat mvdlubbe dan niet meer past
tenzij die in de kofferbak wil
Heeft ze het expliciet over je kin?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
Er wordt nu al gegild door een jongedame, dat ik mij moet scheren voor een spontane foto enzo..![]()
Mijn kin! Wat doe je???![]()
That reminds me.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
Er wordt nu al gegild door een jongedame, dat ik mij moet scheren voor een spontane foto enzo..![]()
Mijn kin! Wat doe je???![]()
Ja en niet over "Kleine HMaster-II"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft ze het expliciet over je kin?
Ja, maar ik krijg er een dikkere kop van..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
That reminds me. [afbeelding].
Misschien is het leuk als mijn kerel ook baardloos naar de meet komt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Laat maar zitten. We'll see you there.
Baardloosquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
That reminds me. [afbeelding].
Misschien is het leuk als mijn kerel ook baardloos naar de meet komt.
Als jij dan je camera meeneemt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Baardloos
Dat zou dan de eerste meet zijn dat-ie baardloos isDat moeten we vastleggen
Edit: Toch maar nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
Je hebt daar idd wel hele mooie plaatsjes en mooie natuur.
Bij al die kleine dorpjes als Sluis, Tienhoven, Lexmond, Vianen, Ameide... prachtig om daar te rijden ook
Hey Marjo!quote:
Ik bedoelde je okselsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja en niet over "Kleine HMaster-II"![]()
Goedzo!! Spoedcursus is dus niet nodig zondag???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hey Marjo!.
Offtopic: Ik heb de bloemetjes helemaal door!. Heb vandaag 1,5 uur in de trein geoefend en nu begint het waarachtig op iets te lijken.
Ik neem sowieso wel een bol en naald mee voor onderwegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goedzo!! Spoedcursus is dus niet nodig zondag???
Hmmm.....ik weet het nog niet zeker hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als jij dan je camera meeneemt..
Slim!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik neem sowieso wel een bol en naald mee voor onderweg.
das mooi dan ga ik geen moeite doen om netjes geschoren op te komen draven.quote:
Pas de problême, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....ik weet het nog niet zeker hoor.......nou vooruit dan maar
Maar dan wil ik wel een foto van jullie twee maken
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
das mooi dan ga ik geen moeite doen om netjes geschoren op te komen draven.
(ben best lui als het om scheren gaat)
Hij kan wel effe op de knieën zitten hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problême, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).
*noteert: keukentrapje meenemen.
Ik weet niet of ze zo mooi worden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problême, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).
quote:*noteert: keukentrapje meenemen.
ik ga altijd weer scheren als het gaat jeuken das meestal naa een weekje ongeveer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????
Ik wel namelijk.. ziet er niet uit, maar boeit niet zo. nu ben ik aan het twijfellen of ik de baard/sik eraf haal of niet.. Aan de ene kant, maar aan de andere kant..![]()
Check... Maar ik ben dus iets luier daarin dus...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ga altijd weer scheren als het gaat jeuken das meestal naa een weekje ongeveer.
(moet ook wel netjes op mijn werk verschijnen dus meestal zondag avond scheren en dan kan het vrijdag echt niet meer maar dan is het weekend :p )
Met ie maar niet patsen dat ie aan de lek woontquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moet ie wel doorfietsen vanuit Streefkerk
Dat hindert niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zo mooi worden hoorMaar jullie zijn dan natuurlijk wel het ultieme oefenobject
[..]
Ieuw, twee weken is vies... Het moet er nog wel een beetje verzorgd uitzien!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????
Ik wel namelijk.. ziet er niet uit, maar boeit niet zo. nu ben ik aan het twijfellen of ik de baard/sik eraf haal of niet.. Aan de ene kant, maar aan de andere kant..![]()
Daarom nu ééns in de week.... Lijk teen stuk beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ieuw, twee weken is vies... Het moet er nog wel een beetje verzorgd uitzien!
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hindert niet..
Ik moest trouwens denken aan de Blijdorp meet, in die onderwaterhal, dat ik opeens van achter mij een hele lage stem "Auticia, je kan beter je ISO op 400 zetten" hoorde. En toen ik achterom keek, keek ik zo ongeveer tegen je schoenen. (Ik had toen echt geen flauw idee wie je was.)
Meldtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom nu ééns in de week.... Lijk teen stuk beter.
Maar er zijn dus meerdere die met gladde kin langskomen???
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hindert niet..
Ik moest trouwens denken aan de Blijdorp meet, in die onderwaterhal, dat ik opeens van achter mij een hele lage stem "Auticia, je kan beter je ISO op 400 zetten" hoorde. En toen ik achterom keek, keek ik zo ongeveer tegen je schoenen. (Ik had toen echt geen flauw idee wie je was.)
Ik denk dat ik jullie wel zal herkennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?
e.e.a. uitsluitend om verwarring te voorkomen uiteraard
* PdeHoog zegt: checkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?
e.e.a. uitsluitend om verwarring te voorkomen uiteraard
Ook met gladde kin...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog zegt: check
[afbeelding]
Jaja Die Herder is gewoon 2 meter hoog...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Auticia het volgende:
En ja, dat is een gewone Duitse Herder, en dat dwergje ernaast ben ik.
Als hij voluit springt komt hij met gemak boven me uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaja Die Herder is gewoon 2 meter hoog...![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
okee insecten-macro-peloton: Localize Auticia, and SHOOT
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Klein maar fijn was het toch Auticia![]()
Zie mailboxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jullie wel zal herkennen..
Zou jij mij trouwens jouw mobiele nummer even kunnen mailen voor alle zekerheid, mocht het eventueel tegenzitten met het OV, of we het niet kunnen vinden, zodat we dat even kunnen laten weten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
leuke anekdoteIk zou het echt niet meer weten
da's geen lengte, maar gebrek daaraanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef Auticia het volgende:.
Ik ben denk ik het best herkenbaar aan mijn lengte, dus even een plaatje waarop dat goed te zien is, ga dus alsjeblieft niet op me staan.
[afbeelding]
zou je wel willen hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's geen lengte, maar gebrek daaraan
Ow, trouwens.. volgens mij lopen er veel vrouwen van rond de 1.60m rond zondag. Het lijkt me leuk om jullie eens allemaal om mij heen te zetten op een foto.![]()
Kunnen we vast wel regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's geen lengte, maar gebrek daaraan
Ow, trouwens.. volgens mij lopen er veel vrouwen van rond de 1.60m rond zondag. Het lijkt me leuk om jullie eens allemaal om mij heen te zetten op een foto.![]()
uhm... ik moet ff op het bordje kijken. ben zo terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef mother-mother het volgende:
ff vraagje!
ik dacht het al ergens gelezen te hebben maar mogen daar nou wel of geen honden komen?
Oehhh. Neem jij je hond mee als dat is toegestaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef mother-mother het volgende:
ff vraagje!
ik dacht het al ergens gelezen te hebben maar mogen daar nou wel of geen honden komen?
Ik ben redelijk vergeetachtig hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Auticia het volgende:
[..]. Dan ga ik nu echt twijfelen of jij het wel was
.
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oehhh. Neem jij je hond mee als dat is toegestaan?
quote:
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef RonaldV het volgende:
maximum van zo'n 300MB (de vorige meet zat daar over het algemeen ver onder, maar enkelen zaten er ver boven).
*noteert!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie dat wil:
Zondagochtend 10:00 Utrecht CS onder de blauwe borden
ga je je 5+ Gig volschieten, zou wel top zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik eis de verantwoordelijkheid voor deze aanslag op![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
En vergeet vooral dat blikje bier in je hand nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oow kut nou moet ik ook weer herkenbaar zijn
Nou ja, zoals bij iedere meet met volslagen omnbekenden: Ik heb een witte bouwhelm met een rood kruis op
Dat zou een serieuze prestatie zijn iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Re het volgende:
[..]
ga je je 5+ Gig volschieten, zou wel top zijn
JIj was toch ook op de Blijdorp meet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oow kut nou moet ik ook weer herkenbaar zijn
Nou ja, zoals bij iedere meet met volslagen omnbekenden: Ik heb een witte bouwhelm met een rood kruis op
basic common knowledgequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat blikje bier in je hand niet
Klinkt als Flash iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
JIj was toch ook op de Blijdorp meet?
Ik herinner me dat iemand op Rotterdam Centraal nog bier ging kopen voor hij de reis zou vervolgen.
En ik dacht zomaar dat u dat weleens geweest zou kunnen zijn.
850MB... terrorist!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |