Ah, daar ging het me om, er schijnt een motortentoonstelling te zijn van oudere motoren, ik vroeg me af hoe de omgeving is, of het er een beetje leuk rijden isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)
hee ik ken dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)
Het wil niet helemaal lukken geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
* PdeHoog moet nog een dagje converteren morgen
Geloof me.....het gaat niet lukken om het af te krijgen
Mja zit ff te denken.... kan ik bij jou pitten?? Ik wil zaterdag wel ff uitslapen eigenlijkquote:
deur achter je dichttrekken en klaar... pitten kan altijd hoor... weet nog niet precies hoe laat ik ga niet voor 10-11-en iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja zit ff te denken.... kan ik bij jou pitten?? Ik wil zaterdag wel ff uitslapen eigenlijk
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wil niet helemaal lukken geloof ikNou ja, toch maar gaan nu
Slaap ze
Nou, niet onbelangrijk lijkt me. Moet ik morgenvroeg een slaapzak meenemen of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Re het volgende:
[..]
deur achter je dichttrekken en klaar... pitten kan altijd hoor... weet nog niet precies hoe laat ik ga niet voor 10-11-en iig
nee hoor, bed is standaard opgemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet onbelangrijk lijkt me. Moet ik morgenvroeg een slaapzak meenemen of niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, bed is standaard opgemaakt, aparte kamer ook nog
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit komquote:
ja dat hoef ik dan weer niet te zien hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit kom
Wil ik wel fototjes van zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit kom
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weltrusten Offy!
Morgen is iedereen er weer Re! Dan zal ik weer hoi zeggen!
Coolquote:
toch maar iets grondiger door lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor moet je naar de notaris? heb ik iets gemist?
"Casa Re"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor moet je naar de notaris? heb ik iets gemist?
help me een beetje op weg.. is het in dit deel?quote:
Re heeft een huisje gekocht in hartje Amsterdamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
help me een beetje op weg.. is het in dit deel?
edit: na ff gezocht te hebben ben ik nog niets wijzer..
tips?
Anderhalf uur!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tering
*Redelijk verknetterd uit bed gerold, anderhalf uur te laat op werk
*Beroerd voelt
in due time in due time my dear.... eerst schilderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ow bij de weg Re, wanneer is de House Wrecking Warming party?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tering
*Redelijk verknetterd uit bed gerold, anderhalf uur te laat op werk
*Beroerd voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |