Je hebt uit het drop down menu wel je eigen camera uitgezocht? Het scheelt nogal per camera zag ik. De snelste op de mijne hoeft niet de snelste op de jouwe te zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank
Lexar Media 512MB 80X Write Acceleration *second edition*11 Lexar I 2004/7/29 1.916MB/sec 2.184MB/sec
Tovallig heb ik deze
Wat brengt jou in deze contreien?quote:
Dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef elcastel het volgende:
Als ik die verschillen zie in snelheid van CF, dan zou ik toch eerder voor prijs kiezen dan voor snelheid. Er zullen best snellere en langzamere zijn, maar als ik het verschil zie tussen nr1 en nr 13 (Sandisk Ultra 2 1Gb) dan is het bijna niets. En al zijn ze al sneller, dan geldt dat nog altijd alleen bij veel bufferen en bij kaartlezers, ik bedank.
En dat is veranderd ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat dacht ik dus ook...
de GCSC is omgedoopt tot FOT-SC, dus ik nam aan hier de GC te vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat brengt jou in deze contreien?
Sandisk Extreme 512MBquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt uit het drop down menu wel je eigen camera uitgezocht? Het scheelt nogal per camera zag ik. De snelste op de mijne hoeft niet de snelste op de jouwe te zijn...
Ik zie het. beetje Nerden over foto hardware.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
de GCSC is omgedoopt tot FOT-SC, dus ik nam aan hier de GC te vinden
PdeHoog wannabeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:48 schreef Xilantof het volgende:
woeimagnum
en voor straks na het eten heb ik er ook nog een stuk of 3
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Zo weer thuis, mobiel laten liggen op het werkook niet echt slim. maar wel lekker rustig
(niet dat ik zo populair ben
)
Oeh! ff kijken of er nog ijs is![]()
Yeeyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef elcastel het volgende:
Ik duik het LowLands leven in, hou het een beetje netjes hier hč als ik weg ben.
Hij kan het hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef elcastel het volgende:
Ik duik het LowLands leven in, hou het een beetje netjes hier hč als ik weg ben.
tsk.....je bent een dagje niet op FOK en je naam wordt gelijk misbruiktquote:
We denken constant aan jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
tsk.....je bent een dagje niet op FOK en je naam wordt gelijk misbruikt
Hoi trouwens
* PdeHoog kan eindelijk weer even FOK!-ken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:43 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, terug uit maastricht, lekker geshopt, maar niks gekocht
* pea4fun voelt ffquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw?
Hoi Pea
Eerst zelf voelen, dan gelovenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun voelt ff
ja hoor, voelt vrouwelijk
Frankrijk is dan ook verder wegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto's van Terneuzen staan sneller online dan die van Frankrijk.
Nu heb'k wel last van, wat een opkomende keelontsteking lijkt. Ik ga vandaag dus es vroeg naar bed.
[afbeelding]
Beterschap, het is bijna weekend, niet echt ziek worden hoor..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto's van Terneuzen staan sneller online dan die van Frankrijk.
Nu heb'k wel last van, wat een opkomende keelontsteking lijkt. Ik ga vandaag dus es vroeg naar bed.
[afbeelding]
Ik voel toch zelf!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst zelf voelen, dan geloven
Ik heb op de koop toen ook vakantie ... echt geen tijd om ziek te worden dus. Misschien kan ik dat uitstellen tot de 28stequote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beterschap, het is bijna weekend, niet echt ziek worden hoor..
Iets heel anders, ken jij het plaatsje Bossuit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb op de koop toen ook vakantie ... echt geen tijd om ziek te worden dus. Misschien kan ik dat uitstellen tot de 28ste
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Iets heel anders, ken jij het plaatsje Bossuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |