Een beetje reclame kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]oh nou hier
![]()
Daar heb ik het niet eens vandaan trouwens
konjedittopicmakkelijkvinden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:16 schreef Toeps het volgende:
Zooo,benikweer. Opdeverrotte spatiebalk plek. Ik moest evenbijde TV-experience kijkenhoor.
een mini meetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, net een mini-vergadering achter de rug. de normale vergadering is volgende week donderdag, maar 1 van de ijverige collega's vond dat er nu toch ff een mini-met georganiseerd moest worden
Nope. Die had ik gegooled. En nu is google not-my-friend, want ik kan het niet terugvindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark hoi![]()
Heb je dat linkje nog met die speedchecks waaruit bleek dat Sandisk UltraII net zo snel was als ExtremeIII?En waaruit bleek dat jouw Kingston allemaal nog veel beter en sneller en zo was?
Hmmm weet je ook niet meer waarop je gegoogled had?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nope. Die had ik gegooled. En nu is google not-my-friend, want ik kan het niet terugvinden
Zoiets denk ik:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm weet je ook niet meer waarop je gegoogled had?
Dankquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zoiets denk ik:
+D100 +compactflash +speed
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6020
De eerste was meteen al raak
Je hebt uit het drop down menu wel je eigen camera uitgezocht? Het scheelt nogal per camera zag ik. De snelste op de mijne hoeft niet de snelste op de jouwe te zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank
Lexar Media 512MB 80X Write Acceleration *second edition*11 Lexar I 2004/7/29 1.916MB/sec 2.184MB/sec
Tovallig heb ik deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |