quote:Zeg, ik ben het helemaal vergeten. Grolsch doet weer die actie, 6 blikken voor de prijs van 4. Maar welke prijs was dat ook alweer? Gewoon vergelijkbaar met als je het in de super ergens zou kopen, of duurder?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Blinker het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn donkerblauwe t-shirt met de opdruk Save a mouse! Eat some pussy
6 munten voor een sixpackquote:
Het een zal het ander niet uitsluiten...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef FlamejoB het volgende:
Morgen voor de 10e keer lowlands. Het publiek wordt jonger of ik word ouder?
Ja inderdaad, daar kijk je niet naar uit, bah!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef whoops het volgende:
Vijf dagen lam... Allemaal chillende mensen om je heen, goeie muziek...
lukte me primaquote:Met zn alleen werkt idd het beste, maar een dag van te voren dat nog afspreken Bovendien wil ik om 1 uur.... en wil ik op mn plekje waar ik altijd sta staan en zij gaan pas om 4 uur weg.... dus ja... maar op hoop van zegen dan maar dat het gaat lukken
Ik moet er niet aan denken....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar kijk je niet naar uit, bah!![]()
[ironie uit]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:06 schreef Tasha het volgende:
Ik ben oud (ok, nog in de 20) en heb sinds vorig jaar pas Lowlands ontdekt. Dat kan ook nog. Ook wel triest.
Vind het dan ook zonde van mijn geld.
(Geld? Huh? Lowlands was toch gratis?)
Oh sorry...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef Tasha het volgende:
[ok, ff sarcasme OFF]
Ik ben per ongeluk met winst naar LL, vandaar.
[sarcasme mode ON]
Echt wel zonde van je geld. Ik weet nu al dat ik volgend jaar echt niet weer ga. Stom gedoe.
Ja, zie je straks... Ik roep je wel even voor een biertje...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Tasha het volgende:
Positief geblèhr over LL is immers vééél leuker
(ok, ik ga slapen nu, ik draai door, tot euurm... vandaag?)
nog maar 23.30 tot de lowlands meetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Tasha het volgende:
Positief geblèhr over LL is immers vééél leuker
(ok, ik ga slapen nu, ik draai door, tot euurm... vandaag?)
Camping vijf. Bij de supermarkt het veld inlopen... Stilstaan bij die wietwalm en 'whoops' gaan roepen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:41 schreef Tasha het volgende:
Biertje? Waar?
Whehe...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Tasha het volgende:
Ik kan maar tellen tot 4. Whoops... probleempje
Hoeveel topics is het nog voordat lowlands begint?quote:
ligt eraan ... ik hou het nog wel een uurtje volquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoeveel topics is het nog voordat lowlands begint?
ik moet goed uitgerust zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef coz het volgende:
gelukkig nog een beetje mensen hier .. iedereen helemaal wild over die 20e topic , en ondertussen afdruipen .. pff
hey sum
wat een non argument ... dat kan je op lowlands welquote:
je kan het nu nog goedmakenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:10 schreef whoops het volgende:
Ja, ik was eigenlijk helemaal vergeten in de lowlandsreeks te posten afgelopen tijd...
Anders hadden we 20 al wel gehad...
* Druk bezig gaat....quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:19 schreef crossover het volgende:
ik ga echt zo veel vergeten..
volgensmij wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
om 9 uur de trein, rond half 12 (?) daar... denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
duss hoelaat gaan jullie er allemaal heen!
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
hopen dat de treinen een beetje goed rijden danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef HAL9000S het volgende:
Vertrekken jullie allen de donderdag al?
ghehe, alleen de treinen tussen amsterdam sloterdijk en centraal rijden niet. ik stap op bij zuid wtc, lukt vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hopen dat de treinen een beetje goed rijden dan
wij vertrekken over 10,5 uur
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopen
insert aai-over-de-bolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
door dat soort acties raken ze JUIST zo op
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...
mss houden ze er ondertussen iets meer rekening mee , vroegah waren ze altijd op doordat iedereen er altijd twee graaidequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleem
rustig maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:33 schreef coz het volgende:
[..]
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!
Dan ga je waarschijnlijk Seeed missen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
tot morgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef saaw het volgende:
ik ga de laatste spulletjes in mn tas stoppen en dan mn bedje in
voor mensen die op te meet kopen: tot morgen!
voor de iedereen: enjoy!
ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal af gekregen zonder schaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
dan kan je mooi pimpen bij andere mensen die er maar 1 om hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
hier ook zonder schaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal af gekregen zonder schaar.. op zich leuk idee
maar ben er wel een tijdje mee zoet.. en eigenlijk verwacht ik dat me polsjes wel dikker zijn dan paar jaar geleden
![]()
jaaaaaa stomme n00bsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef crossover het volgende:
[..]
dan kan je mooi pimpen bij andere mensen die er maar 1 om hebben
nee je krijgt dan gewoon een andere kleur dacht ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
ditjaar zijn er verschillende bandjes voor boven en onder 16 toch?
of krijg je als je 16 bent zo'n extra plastic geval om?
zie je hopelijk op de meet danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef crossover het volgende:
ik duik m'n bedje in, misschien kom ik nog met Koston langs bij de meet.
na deze nog 219 posts om het volgende topic te halen, succes drmee
daar zit een behoorlijke bug inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
ditjaar zijn er verschillende bandjes voor boven en onder 16 toch?
of krijg je als je 16 bent zo'n extra plastic geval om?
quote:IS ER EEN IDENTIFICATIEPLICHT OP LOWLANDS?
Ja. Net zoals in heel Nederland. De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan bezoekers jonger dan 16 jaar. Daarom zal er bij de ingang niet alleen om je kaartje gevraagd worden maar ook om een legitimatiebewijs zoals een bromfietscertificaat, OV-studentenkaart (weekend ? en weekkaarten), rijbewijs, paspoort of identiteitskaart.
Dit zal GEEN invloed hebben op de wachttijden. Als je jonger bent dan 16, krijg je een ander bandje dan de Lowlanders die ouder zijn dan 16. Zo kunnen de mensen aan de bar zien aan wie ze alcohol mogen schenken en aan wie niet. Heb je je legitimatiebewijs niet bij je en kan niet met zekerheid worden vastgesteld dat je +16 bent? Dan krijg je automatisch een -16-bandje. Als je later in het weekend alsnog kan bewijzen ouder dan 16 te zijn, dan kan je dit nog omruilen. Maar we zullen dus aan NIEMAND met een geldig kaartje de toegang weigeren. Beste is dus om je legitimatiebewijs niet te vergeten!
geen probleem verder, tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef coz het volgende:ander ja
een extra bandje als je 16 bent... denk dat er dan ineens heel weinig 16 jarigen op het terrein zelf rondlopen
![]()
gast, het gaat om 16+ dus vanaf 16quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef coz het volgende:ander ja
een extra bandje als je 16 bent... denk dat er dan ineens heel weinig 16 jarigen op het terrein zelf rondlopen
![]()
volgens mij zei ik het ook goed hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
gast, het gaat om 16+ dus vanaf 16ze zegt het goed toch?
als jij 16+ bent en je krijgt een extra bandje, laat je um wel zitten
als je 15 of jonger bent, DAN zou je natuurlijk het extra bandje gewoon afknippen
als je een bandje hebt dat je 16 bent ga je dat toch niet weghalen want zonder dat bandje krijg je geen bier danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef coz het volgende:
als ik een gewoon bandje zou hebben plus een extra bandje dat ik 16- ben , dan is dat laatste bandje binnen 10 seconden pleite en ga ik lekker bier halen .. vanuit die positie geen probleem inderdaad ... de organisatie zal het wat minder tof vinden![]()
dan is het btw wel weer een sport om ook DAT bandje te bemachtigenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef saaw het volgende:ik dacht al
anyway, allemaal hypothetisch [is dat een woord?] want het is gewoon een ander bandje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:15 schreef coz het volgende:
ach , we moeten ergens het topic mee vol krijgen
andersom denken die 16- ers dat ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan is het btw wel weer een sport om ook DAT bandje te bemachtigen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan is het btw wel weer een sport om ook DAT bandje te bemachtigen
sowieso, als je ONDER de 16 bent....dan kan je dat mentaal allemaal nog niet aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef saaw het volgende:
[..]kleine kindjes kapot slaan en hun bandje jatten
komen ze het festivalterrein niet meer op
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
sowieso, als je ONDER de 16 bent....dan kan je dat mentaal allemaal nog niet aan
dus doen we hen een dienst als we hun bandje jatten
heej wat voel ik nou onder mn voetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:22 schreef coz het volgende:
laat staan bij de optredens ..... zie je het al voor je zo'n rijtje mensen met zo'n broekie ergens ertussen
]
] - - - - _ - - - - -
zie jij wat ?![]()
*aaitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef saaw het volgende:
dat is niet eerlijkik ben ook maar 1.65 ofzo
kleine meisjes zijn liefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef saaw het volgende:
dat is niet eerlijkik ben ook maar 1.65 ofzo
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:33 schreef -Sum- het volgende:
jaaaaaaaaaaa audio bullys op mtvik heb zooooooooooown zin in hun optreden
anyway, ik heb me bedacht dat mijn telefoon zichzelf wel oplaad dus ik ga ervandoor
bis morgen
ik ga zo weer een poging doen om te pitten nu staat me msn wel aanquote:
mijne niet, maar ben onderwegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ga zo weer een poging doen om te pitten nu staat me msn wel aan
Zie het als een beetje oefenen voor morgen ofzo...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:39 schreef crossover het volgende:
dan moet je naar de msn boer..
sjongejonge de mods slapen zeker al, er heerst hier een slowchat sfeertje
Oh ja...?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef coz het volgende:
.. en het is nu de laatste kans , plus de mods zijn inderdaad
Deel 20 komt echt nog wel, desnoods zondagavond pas...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef coz het volgende:
OK niet helemaal waar , maar mensen zaten te zeuren om deel 20 .. en het is nu de laatste kans , plus de mods zijn inderdaad
quote:
ben ik eigenlijk niet bang voor , er zal nog heus wel wat napraat zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Deel 20 komt echt nog wel, desnoods zondagavond pas...
Trustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:44 schreef saaw het volgende:
ik ga ook mijn bedje opzoeken
dag![]()
tot morgen
Ripper!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:20 schreef Da_Ripper het volgende:
tword wel hoog tijd
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ehm... het oproken voordat mensen de kans krijgen het af te pakken mischien??
Ik red me wel, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:03 schreef HAL9000S het volgende:
Oh ik wil je eventueel wel komen helpen hoor...![]()
hand geeft.. ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:42 schreef crossover het volgende:
ah man wat heb ik slecht geslapen![]()
jazeker, we laten de pret niet drukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:44 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb ook slecht geslapenMe vriendin was al een beetje ziek en vannacht heeft ze de hele nacht naast mij lopen kokhalzen
![]()
Dus.... ik heb nu nog steeds slaap![]()
Anyway, boeie, gewoon Lowlands op njah toch![]()
![]()
![]()
dat sucked, maar ach, als je er maar bentquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Goedemorgen! Ik ga morgen pas!![]()
ijsje? 9.23 uur 's morgens? hoe heb jij je kinderen opgevoed? met een ijsontbijtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:21 schreef Logician het volgende:
* Logician zit hier met 2 kinderen die aan het gillen zijn omdat ze een ijsje willen, nog 9 uurtjes
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Logician het volgende:
[offtopic]
grrr de kleinste jasper (2jr) moest eerst zijn broodje opeten vandaar het gehuil, zegt tom (3jr) hij heeft zijn broodje op hoor! dus jasper krijgt ijsje, zie ik tom erg ondeugend lachen, dus ik vraag wat heb jij gedaan? heeft hij het broodje van jasper met pindakaas in stukjes onder de bankkussens verstopt zodat jasper zijn ijsje mocht![]()
[/oftopic]
we zijn al sinds 6.30 op, en het zijn van die perenijsjes zonder zutquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ijsje? 9.23 uur 's morgens? hoe heb jij je kinderen opgevoed? met een ijsontbijt
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Logician het volgende:
[offtopic]
grrr de kleinste jasper (2jr) moest eerst zijn broodje opeten vandaar het gehuil, zegt tom (3jr) hij heeft zijn broodje op hoor! dus jasper krijgt ijsje, zie ik tom erg ondeugend lachen, dus ik vraag wat heb jij gedaan? heeft hij het broodje van jasper met pindakaas in stukjes onder de bankkussens verstopt zodat jasper zijn ijsje mocht![]()
[/oftopic]
Heel slimquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Logician het volgende:
[offtopic]
[/oftopic]
Is echt erg de laatste tijd, laatst hebben ze al samen het behang van de muren gehaald, en elke avond is het weer raak, dan gooien ze hun matrassen op de grond en gaan dan v.a hun bedjes er op springen, en ik weet nooit zeker wie wat heeft gedaan omdat ze elkaar dus echt in bescherming nemen, nu al.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt erg de laatste tijd, laatst hebben ze al samen het behang van de muren gehaald, en elke avond is het weer raak, dan gooien ze hun matrassen op de grond en gaan dan v.a hun bedjes er op springen, en ik weet nooit zeker wie wat heeft gedaan omdat ze elkaar dus echt in bescherming nemen, nu al.![]()
![]()
en nee is echt niet grappig.![]()
Hahaha, ik zie er gelukkig altijd wel de humor van in, en ik hou me altijd aan mijn "nee" maar af en toe .... zou ik willen dat ik deed aan "billen slaan"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, laat ze gewoon hun gang een beetje gaanIk zie het als bevordering van creativiteit, al moet je ze natuurlijk wel straffen als ze iets doen wat echt niet mag. En ook "nee" durven te zeggen, mijn buurmeisje is verpest, want die zat de eerste 5 jaar altijd bij dr oma en die zij altijd ja.... nou... dat heeft de buurvrouw gewesten, want die loopt te schelden soms
Er zijn ook alternatieve methoden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie er gelukkig altijd wel de humor van in, alleen af en toe zou ik willen dat ik deed aan "billen slaan"haha
neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef ICTservice het volgende:
Denk het niet zo gauw eerlijk gezegd..
Vorige lowlands was btw wel uitverkocht?
Nu is het gewoon "geen toetje" of geen sesamstraat/bob de bouwer kijken, en dat werkt (nog) erg goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn ook alternatieve methoden hoorZoals bijv. (misschien nu niet, maar als ze iets ouder zijn) een van hen maakt een vlek op de vloer ofzo, met limonade... de ander neemt hem in bescherming en je weet niet wie het gedaan heeft.... emmer sop.. en zelf schoonmaken die 2!! En als ze gaan lopen knoeien dan mogen ze het hele huis gaan dweilen.... zo leren ze vanzelf wat een werk het is als iets vies wordt en misschien... denken ze er dan bij na de volgende keer?
hehehe ......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Nu is het gewoon "geen toetje" of geen sesamstraat/bob de bouwer kijken, en dat werkt (nog) erg goed![]()
![]()
ga je geen mensen herkennen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef Logician het volgende:
Is het een idee om telefoon nummers uit te wisselen, ivm de meet e.d?
van 08.00 tot 20.00quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:45 schreef maniack28 het volgende:
juliet? Daar kom ik nooit
Sta je dr 's morgens vroeg ook al?zo rond het tijdstip van de taichi
EUh oké, als je een lief klein onschuldig meisje van 1.62cm met blond halflang haar en tatoeages ziet moet je maar ff zwaaienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ga je geen mensen herkennen dan?
wij staan iig hier in de buurt, bij de X
[afbeelding]
Dan zal ik eens kijken of ik tijd kan vrijmaken voor de mevrouw wiens kinderen om 9 uur 's morgens een ijsje krijgenquote:
hahaha, koffie zou eventueel kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken of ik tijd kan vrijmaken voor de mevrouw wiens kinderen om 9 uur 's morgens een ijsje krijgen
Als ik om 9 uur langskom, krijg ik dan ook een ijsje?
Kofiiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Logician het volgende:
[..]
hahaha, koffie zou eventueel kunnen
(en het zijn biologische perenijsjes! en we zijn al uuuuuren op (helaas) )![]()
Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
KofiieVerkoop jij koffie
bah.... ik lust geen koffie.... koffie is smerig.. koffie is voor luie mensen die niet wakker kunnen worden. Echte bikkels zoals ik die springen uit hun bed als de wekker gaat en hebben geen ochtendhumeur!!! Ik ben dus een ochtendmens
En echte ochtendmensen willen het lieftst maar tot 2 uur 's nachts feesten.... daarna zijn ze moe
Hehe, thee is beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelen
probeer ik eens aardig te zijn...![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef gr8w8 het volgende:
Logician!Ja, nou ga ik zeker proberen op die meet te komen. Sleep Jerruh ook wel mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe, thee is beter
En toch lief dat je zo aardig wilt zijn![]()
Gewoon.... heel hard FOK! roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Blinker het volgende:
En hoe moeten we jullie herkennen dan. Behalve de X in de tent
nee ik wel goed ... maaaaaar beetje kort 6-9quote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:42 schreef crossover het volgende:
ah man wat heb ik slecht geslapen![]()
zal ik doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gewoon.... heel hard FOK! roepen
Ik baal er ook van. Ik wil Dresden Dolls.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef maniack28 het volgende:
70 posts nog te gaan....
Ow en nog steeds geen vervanger voor Dresden Dolls
Volgens 3FM waren ze bezig met The Raveonettes.... weer zo een flutband!!!
Niemand kan lieve Amanda van de Dresden Dolls vervangen
[afbeelding]
Ze is zoooooo liefen mooi
en knap
![]()
Tis dat ik al een vriendin heb![]()
zo'n lowlands bandje zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef gr8w8 het volgende:
Herkenbaar aan mijn polsbandje en de wazige blik in mijn ogen.
2,08mquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef maxor het volgende:
whoei 8 uurtjes tot ik wegga
Oh als je iemand van 2.08m ziet moet je maar ff FOK! roepen of zwaaien![]()
OMG! ik heb geen kaartje!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:16 schreef mordradead het volgende:
Zo, net de laatste dingen gekocht en m'n kaartje opgezocht...nu nog even alles inpakken enzo.
waar blijft het lowlands weerberichtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef maniack28 het volgende:
ja he...nogggggg niet zoveel posts meer
Of je leest even terug..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
waar blijft het lowlands weerbericht
Nog maar een keer dan, voor de leifhebberquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
ik neem die sticker voor de zekerheid ook maar mee, en dat papiertje om te bewijzen dat ik geld op heb gehaaldquote:
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm tís erg droog momenteel iegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef Logician het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm tís erg droog momenteel ieg
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Kos het volgende:
Zijn d'r ook mensen die mij willen ontmoeten? Of niet?
Thx.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef maniack28 het volgende:
~The Weather~
lang leve de vuilniszakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef mordradead het volgende:
gofter, m'n rugzak is kapot nu moet ik hem weer naar de winkel brengen maar ik denk niet dat ze het zullen redden
Bedenk me net dat we misschien ook wel van die poncho-achtige dingen krijgen de EP als het nodig isquote:
Het is mooi weer dus boeie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef mordradead het volgende:
ik over anderhalf uur... vanaf Leeuwarden volgens mij ben ik er veel te vroeg
ja denk het ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bedenk me net dat we misschien ook wel van die poncho-achtige dingen krijgen de EP als het nodig is
no way!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
tss, uitknijpen die handel en niet miepen.
*meehelpt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef maniack28 het volgende:
ja he...nogggggg niet zoveel posts meer
meestal tussen 2 en 3 he.. afhankelijk van het aantal mensen dat al staat te wachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef mordradead het volgende:
om 3 uur pas men
Naast de brug?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand een plekje voor mij bezet houden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |