Hahaha, ik zie er gelukkig altijd wel de humor van in, en ik hou me altijd aan mijn "nee" maar af en toe .... zou ik willen dat ik deed aan "billen slaan"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, laat ze gewoon hun gang een beetje gaanIk zie het als bevordering van creativiteit, al moet je ze natuurlijk wel straffen als ze iets doen wat echt niet mag. En ook "nee" durven te zeggen, mijn buurmeisje is verpest, want die zat de eerste 5 jaar altijd bij dr oma en die zij altijd ja.... nou... dat heeft de buurvrouw gewesten, want die loopt te schelden soms
Er zijn ook alternatieve methoden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie er gelukkig altijd wel de humor van in, alleen af en toe zou ik willen dat ik deed aan "billen slaan"haha
neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef ICTservice het volgende:
Denk het niet zo gauw eerlijk gezegd..
Vorige lowlands was btw wel uitverkocht?
Nu is het gewoon "geen toetje" of geen sesamstraat/bob de bouwer kijken, en dat werkt (nog) erg goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn ook alternatieve methoden hoorZoals bijv. (misschien nu niet, maar als ze iets ouder zijn) een van hen maakt een vlek op de vloer ofzo, met limonade... de ander neemt hem in bescherming en je weet niet wie het gedaan heeft.... emmer sop.. en zelf schoonmaken die 2!! En als ze gaan lopen knoeien dan mogen ze het hele huis gaan dweilen.... zo leren ze vanzelf wat een werk het is als iets vies wordt en misschien... denken ze er dan bij na de volgende keer?
hehehe ......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Nu is het gewoon "geen toetje" of geen sesamstraat/bob de bouwer kijken, en dat werkt (nog) erg goed![]()
![]()
ga je geen mensen herkennen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef Logician het volgende:
Is het een idee om telefoon nummers uit te wisselen, ivm de meet e.d?
van 08.00 tot 20.00quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:45 schreef maniack28 het volgende:
juliet? Daar kom ik nooit
Sta je dr 's morgens vroeg ook al?zo rond het tijdstip van de taichi
EUh oké, als je een lief klein onschuldig meisje van 1.62cm met blond halflang haar en tatoeages ziet moet je maar ff zwaaienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ga je geen mensen herkennen dan?
wij staan iig hier in de buurt, bij de X
[afbeelding]
Dan zal ik eens kijken of ik tijd kan vrijmaken voor de mevrouw wiens kinderen om 9 uur 's morgens een ijsje krijgenquote:
hahaha, koffie zou eventueel kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken of ik tijd kan vrijmaken voor de mevrouw wiens kinderen om 9 uur 's morgens een ijsje krijgen
Als ik om 9 uur langskom, krijg ik dan ook een ijsje?
Kofiiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Logician het volgende:
[..]
hahaha, koffie zou eventueel kunnen
(en het zijn biologische perenijsjes! en we zijn al uuuuuren op (helaas) )![]()
Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
KofiieVerkoop jij koffie
bah.... ik lust geen koffie.... koffie is smerig.. koffie is voor luie mensen die niet wakker kunnen worden. Echte bikkels zoals ik die springen uit hun bed als de wekker gaat en hebben geen ochtendhumeur!!! Ik ben dus een ochtendmens
En echte ochtendmensen willen het lieftst maar tot 2 uur 's nachts feesten.... daarna zijn ze moe
Hehe, thee is beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelen
probeer ik eens aardig te zijn...![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef gr8w8 het volgende:
Logician!Ja, nou ga ik zeker proberen op die meet te komen. Sleep Jerruh ook wel mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe, thee is beter
En toch lief dat je zo aardig wilt zijn![]()
Gewoon.... heel hard FOK! roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Blinker het volgende:
En hoe moeten we jullie herkennen dan. Behalve de X in de tent
nee ik wel goed ... maaaaaar beetje kort 6-9quote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:42 schreef crossover het volgende:
ah man wat heb ik slecht geslapen![]()
zal ik doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gewoon.... heel hard FOK! roepen
Ik baal er ook van. Ik wil Dresden Dolls.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef maniack28 het volgende:
70 posts nog te gaan....
Ow en nog steeds geen vervanger voor Dresden Dolls
Volgens 3FM waren ze bezig met The Raveonettes.... weer zo een flutband!!!
Niemand kan lieve Amanda van de Dresden Dolls vervangen
[afbeelding]
Ze is zoooooo liefen mooi
en knap
![]()
Tis dat ik al een vriendin heb![]()
zo'n lowlands bandje zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef gr8w8 het volgende:
Herkenbaar aan mijn polsbandje en de wazige blik in mijn ogen.
2,08mquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef maxor het volgende:
whoei 8 uurtjes tot ik wegga
Oh als je iemand van 2.08m ziet moet je maar ff FOK! roepen of zwaaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |