Hoeveel topics is het nog voordat lowlands begint?quote:
ligt eraan ... ik hou het nog wel een uurtje volquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoeveel topics is het nog voordat lowlands begint?
ik moet goed uitgerust zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef coz het volgende:
gelukkig nog een beetje mensen hier .. iedereen helemaal wild over die 20e topic , en ondertussen afdruipen .. pff
hey sum
wat een non argument ... dat kan je op lowlands welquote:
je kan het nu nog goedmakenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:10 schreef whoops het volgende:
Ja, ik was eigenlijk helemaal vergeten in de lowlandsreeks te posten afgelopen tijd...
Anders hadden we 20 al wel gehad...
* Druk bezig gaat....quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:19 schreef crossover het volgende:
ik ga echt zo veel vergeten..
volgensmij wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
om 9 uur de trein, rond half 12 (?) daar... denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
duss hoelaat gaan jullie er allemaal heen!
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
hopen dat de treinen een beetje goed rijden danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef HAL9000S het volgende:
Vertrekken jullie allen de donderdag al?
ghehe, alleen de treinen tussen amsterdam sloterdijk en centraal rijden niet. ik stap op bij zuid wtc, lukt vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hopen dat de treinen een beetje goed rijden dan
wij vertrekken over 10,5 uur
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopen
insert aai-over-de-bolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
door dat soort acties raken ze JUIST zo op
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...
mss houden ze er ondertussen iets meer rekening mee , vroegah waren ze altijd op doordat iedereen er altijd twee graaidequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleem
rustig maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:33 schreef coz het volgende:
[..]
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!
Dan ga je waarschijnlijk Seeed missen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
tot morgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef saaw het volgende:
ik ga de laatste spulletjes in mn tas stoppen en dan mn bedje in
voor mensen die op te meet kopen: tot morgen!
voor de iedereen: enjoy!
ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal af gekregen zonder schaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
dan kan je mooi pimpen bij andere mensen die er maar 1 om hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |