wat een non argument ... dat kan je op lowlands welquote:
je kan het nu nog goedmakenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:10 schreef whoops het volgende:
Ja, ik was eigenlijk helemaal vergeten in de lowlandsreeks te posten afgelopen tijd...
Anders hadden we 20 al wel gehad...
* Druk bezig gaat....quote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:19 schreef crossover het volgende:
ik ga echt zo veel vergeten..
volgensmij wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
om 9 uur de trein, rond half 12 (?) daar... denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
duss hoelaat gaan jullie er allemaal heen!
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:25 schreef -Sum- het volgende:
ze delen daar toch ook altijd zown boekje met blokschema's uit?
hopen dat de treinen een beetje goed rijden danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef HAL9000S het volgende:
Vertrekken jullie allen de donderdag al?
ghehe, alleen de treinen tussen amsterdam sloterdijk en centraal rijden niet. ik stap op bij zuid wtc, lukt vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hopen dat de treinen een beetje goed rijden dan
wij vertrekken over 10,5 uur
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef saaw het volgende:
ja de programmaboekjes worden uitgedeeld aan het begin, pak er 2 als het lukt want ze raken op de een of andere manier altijd zoek/kapot/doorweekt enzo
ik vertrek om 4 uur met de trien uit amsterda,
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen rond 22.30 bij het terrein ben... Als het goed is is het dan een kwestie van doorlopen
insert aai-over-de-bolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
door dat soort acties raken ze JUIST zo op
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeker... En als je het lief vraagt krijg je er twee...
mss houden ze er ondertussen iets meer rekening mee , vroegah waren ze altijd op doordat iedereen er altijd twee graaidequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn er bij de ingang altijd zat hoor! en je kan ook op ozndag nog rustig een nieuwe scoren bij de info balies, dus lijkt me echt geen probleem
rustig maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:33 schreef coz het volgende:
[..]
KIJK VOOR DE FUN EENS NAAR DE OP EN KLIK OP BLOKKENSCHEMA .. PRINT ER 60000 UIT !!!
Dan ga je waarschijnlijk Seeed missen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vertrek helaas vrijdag middag pas...![]()
tot morgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef saaw het volgende:
ik ga de laatste spulletjes in mn tas stoppen en dan mn bedje in
voor mensen die op te meet kopen: tot morgen!
voor de iedereen: enjoy!
ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal af gekregen zonder schaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
dan kan je mooi pimpen bij andere mensen die er maar 1 om hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef -Sum- het volgende:
ik heb vanavond ook weer al mn oude lowlandsbandjes omgedaan, heb ik morgen een mooi rijtje
hier ook zonder schaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal af gekregen zonder schaar.. op zich leuk idee
maar ben er wel een tijdje mee zoet.. en eigenlijk verwacht ik dat me polsjes wel dikker zijn dan paar jaar geleden
![]()
jaaaaaa stomme n00bsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef crossover het volgende:
[..]
dan kan je mooi pimpen bij andere mensen die er maar 1 om hebben
nee je krijgt dan gewoon een andere kleur dacht ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
ditjaar zijn er verschillende bandjes voor boven en onder 16 toch?
of krijg je als je 16 bent zo'n extra plastic geval om?
zie je hopelijk op de meet danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef crossover het volgende:
ik duik m'n bedje in, misschien kom ik nog met Koston langs bij de meet.
na deze nog 219 posts om het volgende topic te halen, succes drmee
daar zit een behoorlijke bug inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
ditjaar zijn er verschillende bandjes voor boven en onder 16 toch?
of krijg je als je 16 bent zo'n extra plastic geval om?
quote:IS ER EEN IDENTIFICATIEPLICHT OP LOWLANDS?
Ja. Net zoals in heel Nederland. De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan bezoekers jonger dan 16 jaar. Daarom zal er bij de ingang niet alleen om je kaartje gevraagd worden maar ook om een legitimatiebewijs zoals een bromfietscertificaat, OV-studentenkaart (weekend ? en weekkaarten), rijbewijs, paspoort of identiteitskaart.
Dit zal GEEN invloed hebben op de wachttijden. Als je jonger bent dan 16, krijg je een ander bandje dan de Lowlanders die ouder zijn dan 16. Zo kunnen de mensen aan de bar zien aan wie ze alcohol mogen schenken en aan wie niet. Heb je je legitimatiebewijs niet bij je en kan niet met zekerheid worden vastgesteld dat je +16 bent? Dan krijg je automatisch een -16-bandje. Als je later in het weekend alsnog kan bewijzen ouder dan 16 te zijn, dan kan je dit nog omruilen. Maar we zullen dus aan NIEMAND met een geldig kaartje de toegang weigeren. Beste is dus om je legitimatiebewijs niet te vergeten!
geen probleem verder, tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef coz het volgende:ander ja
een extra bandje als je 16 bent... denk dat er dan ineens heel weinig 16 jarigen op het terrein zelf rondlopen
![]()
gast, het gaat om 16+ dus vanaf 16quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef coz het volgende:ander ja
een extra bandje als je 16 bent... denk dat er dan ineens heel weinig 16 jarigen op het terrein zelf rondlopen
![]()
volgens mij zei ik het ook goed hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
gast, het gaat om 16+ dus vanaf 16ze zegt het goed toch?
als jij 16+ bent en je krijgt een extra bandje, laat je um wel zitten
als je 15 of jonger bent, DAN zou je natuurlijk het extra bandje gewoon afknippen
als je een bandje hebt dat je 16 bent ga je dat toch niet weghalen want zonder dat bandje krijg je geen bier danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef coz het volgende:
als ik een gewoon bandje zou hebben plus een extra bandje dat ik 16- ben , dan is dat laatste bandje binnen 10 seconden pleite en ga ik lekker bier halen .. vanuit die positie geen probleem inderdaad ... de organisatie zal het wat minder tof vinden![]()
dan is het btw wel weer een sport om ook DAT bandje te bemachtigenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef saaw het volgende:ik dacht al
anyway, allemaal hypothetisch [is dat een woord?] want het is gewoon een ander bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |