Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
KofiieVerkoop jij koffie
bah.... ik lust geen koffie.... koffie is smerig.. koffie is voor luie mensen die niet wakker kunnen worden. Echte bikkels zoals ik die springen uit hun bed als de wekker gaat en hebben geen ochtendhumeur!!! Ik ben dus een ochtendmens
En echte ochtendmensen willen het lieftst maar tot 2 uur 's nachts feesten.... daarna zijn ze moe
Hehe, thee is beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik verkoop geen koffie, maar kan wel koffie of thee regelen
probeer ik eens aardig te zijn...![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef gr8w8 het volgende:
Logician!Ja, nou ga ik zeker proberen op die meet te komen. Sleep Jerruh ook wel mee.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe, thee is beter
En toch lief dat je zo aardig wilt zijn![]()
Gewoon.... heel hard FOK! roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Blinker het volgende:
En hoe moeten we jullie herkennen dan. Behalve de X in de tent
nee ik wel goed ... maaaaaar beetje kort 6-9quote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:42 schreef crossover het volgende:
ah man wat heb ik slecht geslapen![]()
zal ik doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gewoon.... heel hard FOK! roepen
Ik baal er ook van. Ik wil Dresden Dolls.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef maniack28 het volgende:
70 posts nog te gaan....
Ow en nog steeds geen vervanger voor Dresden Dolls
Volgens 3FM waren ze bezig met The Raveonettes.... weer zo een flutband!!!
Niemand kan lieve Amanda van de Dresden Dolls vervangen
[afbeelding]
Ze is zoooooo liefen mooi
en knap
![]()
Tis dat ik al een vriendin heb![]()
zo'n lowlands bandje zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef gr8w8 het volgende:
Herkenbaar aan mijn polsbandje en de wazige blik in mijn ogen.
2,08mquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef maxor het volgende:
whoei 8 uurtjes tot ik wegga
Oh als je iemand van 2.08m ziet moet je maar ff FOK! roepen of zwaaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |