Zie het als een beetje oefenen voor morgen ofzo...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:39 schreef crossover het volgende:
dan moet je naar de msn boer..
sjongejonge de mods slapen zeker al, er heerst hier een slowchat sfeertje
Oh ja...?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef coz het volgende:
.. en het is nu de laatste kans , plus de mods zijn inderdaad
Deel 20 komt echt nog wel, desnoods zondagavond pas...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef coz het volgende:
OK niet helemaal waar , maar mensen zaten te zeuren om deel 20 .. en het is nu de laatste kans , plus de mods zijn inderdaad
quote:
ben ik eigenlijk niet bang voor , er zal nog heus wel wat napraat zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Deel 20 komt echt nog wel, desnoods zondagavond pas...
Trustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:44 schreef saaw het volgende:
ik ga ook mijn bedje opzoeken
dag![]()
tot morgen
Ripper!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:20 schreef Da_Ripper het volgende:
tword wel hoog tijd
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ehm... het oproken voordat mensen de kans krijgen het af te pakken mischien??
Ik red me wel, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:03 schreef HAL9000S het volgende:
Oh ik wil je eventueel wel komen helpen hoor...![]()
hand geeft.. ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:42 schreef crossover het volgende:
ah man wat heb ik slecht geslapen![]()
jazeker, we laten de pret niet drukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:44 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb ook slecht geslapenMe vriendin was al een beetje ziek en vannacht heeft ze de hele nacht naast mij lopen kokhalzen
![]()
Dus.... ik heb nu nog steeds slaap![]()
Anyway, boeie, gewoon Lowlands op njah toch![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |