Valt mee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooie vrouwen en verstand van voetbal blijft een moeilijk vindbare combi
Elvis is een mietje!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een baggertitel
Kutmuziek is het.
Die van mij mocht van haar collegaatjes al om 16:15 vertrekken van haar werk omdat ze waarschijnlijk weer last zal hebben van wat vertragingen rondom Amsterdam en die is nu dus onderweg vanuit Utrecht richting de zonnige kust.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
Zeg waarom alleen praten over mooie vrouwen..
ik zie ze nog niet
wie zegt dat de titel over Elvis Presley gaat danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een baggertitel
Kutmuziek is het.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Pas maar op dat ze d'r inloggegevens en moddingen niet net zo makkelijk op het internet zet als die schrale naaktfoto's van d'r![]()
Ik las het goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je leest wel wat er staat?
We hebben het over MOOIE vrouwen
Sinds ik mijn verblijf op FOK! redelijk beperkt het tot VBL kom ik steeds meer blauwe mensjes tegen die ik nog nooit eerder gezien heb op het forum....ijsmeis heb ik vaag eens van gehoord. Iets met foto'squote:
De Kastquote:
Edit: naar aanleiding van dos37, toch maar nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
Wie is Elvis?
nu moet je mee naar het keldertjequote:
Anybody home?quote:
Nou moe!?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Edit: naar aanleiding van dos37, toch maar niet![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ben ik de enige of zo die dat geen vreemde beslissing vindquote:
Nee hoor, ik vind het ook geen verrassing. Al zegt het me ook helemaal niets eigenlijk, wie is het?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik de enige of zo die dat geen vreemde beslissing vind![]()
Als ik zo terug lees hebben vooral de Amsterdammers iets tegen haar "aanstelling"....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik de enige of zo die dat geen vreemde beslissing vind![]()
Ik ken haar alleen van haar foto's maar vind het allemaal wel best,toen ik werd voorgesteld moeten de meeste ook gedacht hebben,wie!?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook geen verrassing. Al zegt het me ook helemaal niets eigenlijk, wie is het?
Ik ken haar ook nauwelijks, maar kijkend naar het vage beeld wat ik van haar heb, is het denk ik wel een geschikt persoon voor PUB.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook geen verrassing. Al zegt het me ook helemaal niets eigenlijk, wie is het?
Je wordt ook echt voorgesteld aan de rest van de crew?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van haar foto's maar vind het allemaal wel best,toen ik werd voorgesteld moeten de meeste ook gedacht hebben,wie!?
Een speciale meet bij Danny thuis. Gezellig kopje koffie, koekje, dan de voorstel ronde en dan de Policy doornemen. Errug gezellige middagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je wordt ook echt voorgesteld aan de rest van de crew?
Te laatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Een echte puber?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook nauwelijks, maar kijkend naar het vage beeld wat ik van haar heb, is het denk ik wel een geschikt persoon voor PUB.
De opvolger van JM?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Sinds de benoeming van DG vind ik niks meer verrassend.
Wanneer komt trouwens de nieuwe voetbalmod?
DG is ok!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Sinds de benoeming van DG vind ik niks meer verrassend.
Zodra 1 van de huidige er de brui aan geeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt trouwens de nieuwe voetbalmod?
Vind je het nog leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zodra 1 van de huidige er de brui aan geeft.
Zit je nu al te zagen pop?quote:
Aub zeg, ik zou nooit VBL willen modden.quote:
Niet dat ik weet,SCH weet blijkbaar meer dan ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Want er zit dus een nieuwe aan te komen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet dat ik weet,SCH weet blijkbaar meer dan ik.
Uiteraardquote:
Ja echt super vet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard
Welkom terug,
Hoe was je vakantie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt super vet.
Zon, zee, strand, uitgaan, ladingen bier en mooie vrouwen.
Wat wil je nog meer
Welkom terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt super vet.
Zon, zee, strand, uitgaan, ladingen bier en mooie vrouwen.
Wat wil je nog meer
Laarzen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:oi
NSE blijft best aardig
ben aan t pakken voor Lowlands, de boot heb k al ingepakt iemand nog tips om mee te nemen
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Heel Talpa valt tegen tot nu toe toch?
Yep - het is peentjes zweten daar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Heel Talpa valt tegen tot nu toe toch?
Van NSE en Thuis en CDS was ook meer verwacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.
Mijn laatste herrinering aan hem dateert tot die tandenborstels, dus ik neem aan van wel ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dat wel. Tot mijn verbazing zag ik dat ze Rolf Wouters uit het bejaardenhuis voor presentatoren gevist hadden. Die deed toch al 10 jaar niks meer??
10 minuten Thuis kijken is echt het maximum - idem voor NSE.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Suijk het volgende:
Als er zo weinig mensen kijken, hoe kan het dan toch dat iedereen er een mening over heeft?
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Suijk het volgende:
Als er zo weinig mensen kijken, hoe kan het dan toch dat iedereen er een mening over heeft?
Maar ze scoren niet met de programma's waar ze op hoopten. Als dit een paar weken zo blijft, gaat het roer drastisch om.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.
Dat weet ik niet. Maar ik denk niet dat ze echt iets gaan omgooien voor Big Brother enzo echt begonnen zijn. Zou ik in ieder geval niet doen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ze scoren niet met de programma's waar ze op hoopten. Als dit een paar weken zo blijft, gaat het roer drastisch om.
da's dus nu al bijna de doelstellingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.
Ik dacht dat jij zo'n Big Brother fan was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.
je vergeet die Brandstederquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zendersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zouden ze nog gewoon in één keer in elkaar kunnen donderen zoals Sport 7 toen?
Wouters.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dus nu al bijna de doelstelling
en Rolf Wauters
Wat heeft dat met Ron Brandsteder en Linda de Mol te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n Big Brother fan was.
Na de commerciële VPRO zender en Discovery Channel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zenders
Nee hier zitten geen maatschappijen zoals Philips achter die zich terugtrokken. Al moet ie al z''n miljarden investeren het ego van de Mol is te groot on te falen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zouden ze nog gewoon in één keer in elkaar kunnen donderen zoals Sport 7 toen?
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ron Brandsteder en Linda de Mol te maken
Vind het ook wel erg vroeg om na 4 dagen te roepen dat het niet goed gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zenders
De Spermashow...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.
Sander Lantinga is iig al wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval kreeg ik wel goed bericht dat de reddingsactie voor de NPS lekker loopt. Hopelijk blijven die alsnog.
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat zoiets plats ook goed gaat scoren inderdaad.
Expeditie Robinsonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.
quote:
idd maar volgens mij komen terre en ER tegenoverelkaar te staan, net als de bouw en het blokquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Expeditie Robinson
Net5 komt trouwens met Terra Incognita, lijkt me ook tof!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.
Dat soort programma's wil iedereen toch een keertje zien, al is het maar om het af te zeiken...
Gelukkig kun je op TALPA alles terugkijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar volgens mij komen terre en ER tegenoverelkaar te staan, net als de bouw en het blok
Het is idd wel te doen, het is aleen vervelend dat het tegelijk met het sportjournaal komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
NSE is een stuk leuker dan maandag. Wordt vaste prik
Yup, maar sportjournaal keek ik vrijwel nooit echt. Vind het wel prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is idd wel te doen, het is aleen vervelend dat het tegelijk met het sportjournaal komt.
Wat dat betreft is die terugkijk dienst niet echt strastegisch.... Kan ze best wel wat kijkers kosten....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kun je op TALPA alles terugkijken
En anders opnemen met mijn tvkaart. Ik ga het in ieder geval beiden kijken
Same here!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval beiden kijken
Daar zitten vast ook wel commercials inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die terugkijk dienst niet echt strastegisch.... Kan ze best wel wat kijkers kosten....
Wel ja, volgende keer maar iemand afschieten voor de camera, zie je hoe dat is... TV wordt steeds treuriger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.
Dat soort programma's wil iedereen toch een keertje zien, al is het maar om het af te zeiken...
en dan moet ik in de rij zitten in t zonnetje en biertjes drinkenquote:
Die is echt geweldig ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:die reclame met al die mascotte's van de eredivisieclubs van Amstel
De zender was er zelf als de kippen bij om de glorie van het openingsweekend breeduit te meten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Vind het ook wel erg vroeg om na 4 dagen te roepen dat het niet goed gaat.
Dat heb je idd bij de commercie sowieso niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Niemand had het over de inhoud als de cijfers slecht waren.
Rondom Tien ("doe maar niet over vluchtelingen, dat scoort bijna niet")quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heb je idd bij de commercie sowieso niet.
Waar heb jij bij de tv gezeten dan?
Das wel jammer ja. Lijkt me best leuk om bij de tv te werken. Heb natuurlijk geen idee wat er bij komt kijken, maar tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Rondom Tien ("doe maar niet over vluchtelingen, dat scoort bijna niet")
quote:Het debuut van supertalent Lionel Messi in het grote Argentinië, woensdag in het oefenduel tegen Hongarije, is uitgelopen op een drama. Naar het optreden was door heel het land weken uitgekeken, vooral omdat Diego Maradona ook ooit zijn eerste nationale optreden had gevierd tegen de Magyaren.
In de 63ste minuut was het dan eindelijk zover, en mocht de beste speler van het WIK onder 20 invallen. Een minuut later was het optreden van de speler van Barcelona echter al weer voorbij ook. Tijdens zijn eerste balcontact rukte hij zich los van tegenstander Vilmos Vanczák, maar scheidsrechter Markus Merk zag een slaande beweging, en stuurde de achttienjarige zonder pardon van het veld.
Cameraman, leek / lijkt me altijd wel leuk werk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Das wel jammer ja. Lijkt me best leuk om bij de tv te werken. Heb natuurlijk geen idee wat er bij komt kijken, maar toch
Lijkt me mooi tong!
Sure, maar zelfs daar tellen de kijkcijfers vrij zwaar mee helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Rondom Tien pretendeert toch wel inhoud te hebben Jaap?
Ligt eraan bij welk programmaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cameraman, leek / lijkt me altijd wel leuk werk.![]()
Duhquote:
Ik kom er net vanaf... schoonheids-quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Noca het volgende:
Ik ga nu echt maar op de bank hangen, tot later !
JIJ? Nou, dat is toch helemaa niet nooodig??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom er net vanaf... schoonheids-was ff nodig
Ik kan er ook wel eentje gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom er net vanaf... schoonheids-was ff nodig
Dat kan ik alleen maar beamen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel eentje gebruiken
Heb je 'em al uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik ook - met de Nieuwe Revu, want het zal wel saai worden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen...
* pfaf vliegt de kroeg uit om voetbal te kijken.
Ik geniet vooralsnog met je meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
GVD wat ben ik aan het genieten van Oarnje. Ik kijk natuurlijk op de ARD.
is dat jullie mascotte?quote:
Daar spelen ze de andere kant op, veel schakelen maakt het verwarrendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik zal wel een zuurpruim zijn maar genieten van Opdam, Boularoes en De Cler?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Je zei in 74 en 88 ook dat ze overdreven omdat je niet genoten had van Wim Suurbier Adrie van Tichelen en Berry van Aerle.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuurpruim zijn maar genieten van Opdam, Boularoes en De Cler?
Toen was ik 7 en wilde ik een brandweerauto van Playmobil.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei in 74 en 88 ook dat ze overdreven omdat je niet genoten had van Wim Suurbier Adrie van Tichelen en Berry van Aerle.
quote:Pruim maar lekker door met je zure appel
Jawelquote:
Volgens de 'neutrale' Duitse commentatoren wel.quote:
Als dat in wedstrijden gebeurt, waar het er om gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef MaxPower het volgende:
Nederland speelt Duitsland helemaal weg, wanneer is het wel goed SCH?
Ja en asls ze nu weg waren gespeeld kwam je met je van Bommel lobbie. Nu is het maar een wedstrijd omdat je stokpaardje niet speelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat in wedstrijden gebeurt, waar het er om gaat.
En niet te vergeten zijn anti-Van Bastenlobby, maar Van Basten wint gewoon weer zijn volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ja en asls ze nu weg waren gespeeld kwam je met je van Bommel lobbie. Nu is het maar een wedstrijd omdat je stokpaardje niet speelt.
Duitsland is inderdaad ook een van de sterkste landen van de wereld de afgelopen jarenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En niet te vergeten zijn anti-Van Bastenlobby, maar Van Basten wint gewoon weer zijn volgende wedstrijd.
Stonden volgens mij toch tijdens het laatste WK in de finale, waarvan er een man of 8 weer meededen in de eerste helft?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
Duitsland is inderdaad ook een van de sterkste landen van de wereld de afgelopen jaren![]()
Da's ouwe koek. Het EK ben je alweer vergeten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Stonden volgens mij toch tijdens het laatste WK in de finale, waarvan er een man of 8 weer meededen in de eerste helft?![]()
Afgelopen zomer de Confederations Cup niet gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's ouwe koek. Het EK ben je alweer vergeten?![]()
Jij ook hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Afgelopen zomer de Confederations Cup niet gezien?
Maar je hebt je zin weer, iedereen hapt weer naar je.
Ik ben gewoon een NSB-er denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef Suijk het volgende:
Ja, dat is expres, SCH.
Anders slopen die Duitsers Rotterdam weer.
Ja maar daar mag je niks van zeggen, want je wint toch? Behalve nu dan een gelijkspel..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Wat is het toch altijd leuk als je vol verwachting toeleeft naar een interland en dit weer ziet keer op keer.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Nu weer NOVA kijken, over Israel - da's toch echt waar het om gaat.
vind ik niet. Ik wil ook mooi voetbal zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je niks van zeggen, want je wint toch? Behalve nu dan een gelijkspel..
Jouw belevingswereld komt ook niet voorbij Vriezenveen, is 't wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik maak me nog drukker of ik nog wel genoeg toilet papier heb
Heb je diarree?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik maak me nog drukker of ik nog wel genoeg toilet papier heb
nee maar om me daar druk over te gaan maken heb ik al een aantal jaar geleden laten varen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw belevingswereld komt ook niet voorbij Vriezenveen, is 't wel?
Beviel het een beetje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef popolon het volgende:
Zo, de eerste betaalde werkdag zit er op.
Hey, weet ik niks vanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef popolon het volgende:
Zo, de eerste betaalde werkdag zit er op.
Adem in - adem uitquote:SCH zich weer druk aan 't maken?
Waar ik al werkte als vrijwillger, omdat ik nog geen vergunning had, boden me dit aan.quote:
Jij zou verdomme de lijsten bij houden - die hangen in het keukentjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Eend en dos gaan jullie op vak.?
Ik kan het niet meer bijbenen wie gaat ging terug is en alweer gaat
Plassex?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
SWchat half drie dat ik ga pissen en niet zoals SCH azijn. Hoewel het samenzijn dan heel fijn zou zijn.
Het Calvijn Collegequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef popolon het volgende:
Ik werk een beetje als een Rintje Ritsma, de ideale allrounder:
Beetje systeembeheer, beetje websites updaten/maken, backups maken etc.
Op Calvin College dus.
quote:
Ik ben terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Nee eend gaat/is op vakantie ik ga niet op vakantie in ieder geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist dat wel dat je flieft op me was en terug was ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:50 schreef Vom het volgende:
Ik ben terug![]()
Shit he, ik begin verliefd te worden![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
niet echt vakantie maar wel Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee eend gaat/is op vakantie ik ga niet op vakantie in ieder geval.
ook mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
niet echt vakantie maar wel Lowlands
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
TV-tip:
[TV-tip] Birdpeople * vandaag om 23.00 uur op Ned 2 *
moest ik van Bluezz spammen
En sa ist in net oars!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Concierges zijn de verborgen bruggenbouwers van de maatschappij
![]()
Das niet verkeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef popolon het volgende:
Hey leuk, een mooie koelkast.
Zet die beertender maar bij het grof vuil.
Anders ik wel! Zo'n koelkast vind ik sowieso al wel ok, met tap erin geweldig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef popolon het volgende:
Dank jullie.
Vind die koelkast best gaaf.
Maar hij is echt leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
TV-tip:
[TV-tip] Birdpeople * vandaag om 23.00 uur op Ned 2 *
moest ik van Bluezz spammen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef popolon het volgende:
Ik werk een beetje als een Rintje Ritsma, de ideale allrounder:
Beetje systeembeheer, beetje websites updaten/maken, backups maken etc.
Op Calvin College dus.
Gelukkig wel. Kan de barman ook even rustig ademhalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier..
david Letterman is leukerquote:
quote:
Heb NSE gezien:quote:
gewoon weer terug naar boulevardquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind nu NSE na 3 keer kijken wel genoeg...
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He gats, nee hoor, gewoon TV uit en radio aan
langer geslapen dus extra fris !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Suijk het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren en nagels geknipt en niemand heeft gemerkt dat ik te laat was.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !
was ook wel een keer nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Suijk het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren en nagels geknipt en niemand heeft gemerkt dat ik te laat was.
quote:
Kan je er weer een jaar tegen aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Ja ja ja, is ook wel eens fijn om fris te zijn.
Nee de studenten beginnen pas weer over anderhalve week. Ben nu opdrachten aan het verzamelen (heb er al 13!).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je er weer een jaar tegen aan
Maar euh heb je al weer een nieuwe lichting stagiaires ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:59 schreef Bluezz het volgende:
Als ik vrij ben heb ik de hele dag radio 2 aan
Ik heb alleen senseo voor je , mag dat ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Doe mij maar een lekker Hollands bakkie koffie![]()
Ja man heen en weerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
nog problemen gehad gisteren met de trein ??
Collega moest 1 uur wachten op z'n trein ...
en tijdens het werk natuurlijk......dus dat is ong 10 uur per dag !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |