In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je viert carnaval maar niet in het zuiden?![]()
[..]
Het midden van Nederland doet er ook niet aan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.
In het protestantse Westen verre van.![]()
En terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het midden van Nederland doet er ook niet aan hoor
Op de veluwe geen Carnaval
Image plsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wie is die nieuwe henk van het sportjournaal
Het ging even verkeerd iigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Henk de Vries?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij staat nog niet op de site en ze herhalen het journaal nu ook niet ivm Sail.quote:
Dat weet ik nog steeds nietquote:
idd, dat zijn altijd mooie feestjes hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.
In het protestantse Westen verre van.![]()
of z'n broerquote:
Je kunt toch maar 42 halen per jaar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geeft een rondje
46 punten in m'n eerste jaar
ECTS, dus dat zijn er 60 tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 42 halen per jaar?
Maar wel feli natuurlijk!
je moet ook niet rennenquote:
hier ook !!!!quote:
Jij hebt het echt niet naar je zin meer daar hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
hier ook !!!!
worden 3 lange uurtjes vrees ik
ben benieuwd welke van de 4 er bereikt gaan worden !quote:Oranje-mijlpalen en Sar-records in zicht
Het Nederlands elftal kan tegen Duitsland twee mijlpalen bereiken. Bovendien kan doelman Edwin van der Sar twee records breken.
Mocht Oranje in De Kuip winnen van Die Mannschaft dan betekent dat de driehonderdste overwinning van Nederland. Tot nu toe speelde het nationale elftal 629 interlands, waarvan er 299 eindigden in een zege, 141 in een gelijkspel en 189 in een nederlaag. De eerste overwinning dateert van 30 april 1905 toen Nederland in zijn eerste interland met 4-1 won in én van België.
Tot nu toe scoorde Oranje 1.299 keer, bij een zege wordt dus goal nummer 1.300 gemaakt. De laatste jubileumtreffer (1.200) staat op naam van Mark van Bommel. Van de huidige selectie heeft alleen Phillip Cocu (1.100) zo'n mijlpaal op zijn naam staan.
Edwin van der Sar kan twee records breken. Hij heeft inmiddels zes duels en 619 minuten geen goal meer geïncasseerd. Het eerste record deelt hij met Hans van Breukelen en Joop Hiele die in 1987 en 1988 zes duels de nul hielden. In totaal bleef het tweetal 638 minuten zonder tegentreffer, wat nog steeds de langste reeks is.
De laatste die tegen Edwin van der Sar scoorde was Teemu Tainio. De Fin opende de score tijdens de thuiswedstrijd van Nederland tegen Finland. Daarna volgden zes nullen tegen Andorra, Engeland, Roemenië, Armenië, nogmaals Roemenië en Finland.
fok houdt me op de been !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Jij hebt het echt niet naar je zin meer daar he
Ben net student af en alles is alweer anders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ECTS, dus dat zijn er 60 tegenwoordig.
Dat is toch al een tijdje zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben net student af en alles is alweer anders?
Nu lekker PHP-en en CSS-en.
Kan maar zo, ik had alles nog lekker gewoon met puntenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje zo?
En 'lekker PHP-en en CSS-en'? Ik kan me wel wat leukers voorstellen.
"nee, dat is onze minister president"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Jan-Peter Balkenende.
Het VBL-columnhoekje deel 6 Talpa?
ja ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje zo?
En 'lekker PHP-en en CSS-en'? Ik kan me wel wat leukers voorstellen.
ik zou met een gerust hart ons konijn een weekje bij hem achterlaten als wij een week op vakantie zijn !quote:
....jip en janneke denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Je zou hem zelfs zo een avondje op Maud kunnen laten passen. Leest ie voor uit .....
Pfaf, date je weblog eens up.quote:
mooie vrouwen en verstand van voetbal blijft een moeilijk vindbare combiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Good bezig die Fatima...
"Eerst was ik voor Manchester, vanwege Beckham..."
De koelkast opnieuw volgepropt met bier?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
Zo. Ik heb weer even sportief gedaan na 2,5 week niet bewegen en elke dag zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |