Hier ook zon, veel zonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Dos37 het volgende:
hier volop zon
vanavond maar eens bbqen
Aan de kust schijnt al de hele dag de zon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
Zomer, waar?
De AX is nog steeds mijn eerste auto, maar mijn ouders zijn ooit met een BX begonnen, en zweren ook bij Citroën sinds die tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook fan van Citroën. Heerlijk confortabel!
Hiervoor hadden we een Visa, met handchoke. Geweldig...
Nee, beetje overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey Yank, ga je ook bij Bush zijn buitenhuis staan?
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, beetje overdreven vind je niet?
Nu is ze nog gescheiden ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel lief
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
Hé Bananenman, ik zie jou en moet ineens ook aan Jawi denken![]()
. Leeft die nog?
Ah okquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Zooo het avond eten zit er ook weer in *burp*
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!
Ja, dat gerucht gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipen
U is gewoon lui dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Was best lekker, alleen wat te weinig vlees en wat teveel aardappelen er doorheen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Jou altijd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, wilt ge me even mailen, adres staan in profiel
Ja ik had het gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Damn, er liggen hier veel boten in de haven van Zaandam.. allemaal voor Sail
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdagmiddag/avond naar Sail te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdmiddag/avond naar Sail te gaan.
Wordt mooi weer, dus dat doen we dan maar.
Waar ontmoeten we elkaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Wij gaan van het CS met een bootje van de sponsor over naar de kop van het KNSM-eiland, waar en zit en ligstoelen voor ons klaar staan en allemaal hapjes en drankjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...
Amerigo Vespucci.quote:
quote:
Bluezzbabequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Flierpie
* Bluezz gaat pasgeknipte haartjes wassen
Dank voor de tip Tongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip.
Vanavond om half negen gaat Netwerk over The Old Firm. En dan vooral over het geweld dat tussen de suporters van The Rangers en Celtic wordt gebruikt.
Gewoon het Hembrug terrein in Zaandam, lekker kort op het waterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
Omdat ze er drie dagen naast zaten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.enzo
Dat dacht herman brood ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ze er drie dagen naast zaten.
Serieus: vliegen is veiliger dan de straat over steken...
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoor
Production of eggs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben een weblog begonnen.
http://eggproduction.blogspot.com/
Nog wel ontwerp-fase uiteraard.
Al die provincialen die naar Mokum komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al die provincialen die naar Mokum komen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
2 Gordons op 1 avond TV... Das teveel van et goedequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar Gordon Ramsey dat is ook hilarisch
Erg he?quote:
IIs het een beetje hetzelfde als die 2 gratenpakhuizen van Hilton en Richie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Inderdaad, hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Oudejaarsconference 1995quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
dan pakt Bos nog een pilsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
Je kan beter Appelsientje drinkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Een bijzonder goede avond iedereen
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik pak die andere wel, anders staat ie zo zielig alleen op de bar
1 appelsientje bestelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan beter Appelsientje drinken
Met Vodka is het ook erg goed te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
1 appelsientje bestelt.
*stiekem scheutje rum bij inschenkt![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
ik geloof je meteen Tolk
Ik ga slapenmorgen weer werken
*Pakt de lamp en kijkt Suijk smerig aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje pakt
Ik tap niet voor suijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje pakt
Verschikkelijk verhaal idd. Wel erg knap dat hij ongeveer ten dode was opgeschreven en het nu toch weer ver heeft geschopt in zijn sport, alleen dan voor gehandicapten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Indrukwekkend het interview met Xavier Oxoia. De wielrennefr die zijn fietsende broer verloor bij een ongeluk. Lag 80 dagen in coma. Is nu in Nederland voor wedstrijden voor minder bedeelden. Zegt ie tegen de interviewer. Morgen herken ik je gezicht maar weet niet meer waarvan. Indrukwekkend.
Kende hem ook niet, redelijke filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Net Sum of All Fears gekeken, kende 'em nog niet
Da's nieuwquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar bedje gaat
Hoolies
CRM ontwikkelaar/leverancier. Support functie met doorgroeimogelijkheden naar consultant, dus gehele implementatie van een systeem bij een klant en het bijbehorende traject. Lijkt me supergaaf!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Eilanden het volgende:
Cool! Wat voor soort bedrijf? Wat voor functie?
Goed hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's nieuwClau eerder dan Noca!
Tristuh Clau
Lijkt mij ook en het lijkt me ook nog leuk. We zullen zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Eilanden het volgende:
Yup.... maar ze hebben duidelijk interesse, anders zouden ze je niet uitnodigen! CRM-branche is een leuke branche, waar zeker toekomst inzit!
Trustuh Bossie, Noca en Clautje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en het lijkt me ook nog leuk. We zullen zien.
Trusten Bos!
Ik ga ook maar es, trusten!
shit welke film is dat ook al weer, ligt op het puntje van me tongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*Pakt de lamp en kijkt Suijk smerig aan![]()
[afbeelding]
Trainspotting volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shit welke film is dat ook al weer, ligt op het puntje van me tong![]()
klopt ja, Begbie is datquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:42 schreef dndiek het volgende:
De sneak preview was een prima film
[..]
Trainspotting volgens mij
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Indrukwekkend het interview met Xavier Oxoia. De wielrennefr die zijn fietsende broer verloor bij een ongeluk. Lag 80 dagen in coma. Is nu in Nederland voor wedstrijden voor minder bedeelden. Zegt ie tegen de interviewer. Morgen herken ik je gezicht maar weet niet meer waarvan. Indrukwekkend.
ik kan de film ook wel dromen, maar kon er niet opkomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Pas nog gezien daarom wist ik het!
Ik vond hem een mooie "inborst" hebben jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op die ene uit Shameless met het scheurtje in zijn lip trouwens, jij ook Bluezz?
hmm met Andrien van the Pianist , is ff zien danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
Dit is ook wel een aanrader:
The Jacket
Vanavond in de Sneak Preview gehad
En fraai borsthaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond hem een mooie "inborst" hebben ja
Hoe was sporten?
Blijft een goede serie iddquote:
Niks voor jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Sporten was buiten en viel mee, vind nog maar 1 iemand stom![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op die ene uit Shameless met het scheurtje in zijn lip trouwens, jij ook Bluezz?
Kan ie ook voetballen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:35 schreef pascalheister het volgende:
wat eending die Archos gmini 402
[afbeelding]
http://www.archos.com/products/gmini_402/
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Ah, die kost hier $89.
Ik zeg ook maar wat.quote:
ook leuke dingen idd. Die Archos kost 270 hier in Nederland, eens rondkijken of al meer mensen een andere hd erin hebben gezet, haal je deze 20 gb eruit en stop je er 80 in bvquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat.
Ik heb geen verstand van die dingen, was wel in de verleiding om pas zo'n portable DVD ding met scherm te kopen, die zijn er nu al onder de $100![]()
Toch maar niet gedaan, ik kijk toch geen DVD's
Nee, al m'n vrienden (jaaaa, ik heb ze al) hebben xbox. Lekker lenen enzo.quote:
Volgens mij groei jij net zo dicht als de rest van die veel te grote stukken vlees etende Amerikanen?quote:
"Ik ben sociaal, netjes, rook niet en ben vrij rustig"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
Wie helpt onze favoriete user even uit de nood?
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
Wat heb je toch een verkeerd beeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij groei jij net zo dicht als de rest van die veel te grote stukken vlees etende Amerikanen?
Ik baseer mijn mening voornamelijk op de in Las Vegas 3x overvolle borden opscheppende van free buffets gebruikmakende tientonners en het algemene beeld dat ik heb van de meestal ongezond overgewicht hebbende Amerikanen die ik zo her en der tegenkwam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:21 schreef popolon het volgende:
Wat heb je toch een verkeerd beeld.
Je kunt hier alles krijgen en kopen, de meeste restaurants op de m2 ter wereld, en ja, daar zitten ook hele goede tussen.
Ik ben sinds ik hier ben 2 kilo aangekomen maar dat mocht ook wel.maar da's voornamelijk door 't bier.
quote:
succes ik verwacht natuurlijk wel foto'squote:
Bij Lionheeadquote:
gisteravond even een stukje gezien van "thuis" wat is dat dra-ma-tisch zeg !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van Talpa zijn nu echt dramatisch, geen taart bij de koffie daar denk ik
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van Talpa zijn nu echt dramatisch, geen taart bij de koffie daar denk ik
Ze wilden toch een kijkdichtheid van 10% aan het eind van het jaar?quote:
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze wilden toch een kijkdichtheid van 10% aan het eind van het jaar?
Ik had de eerste trein om tien voor 7, de 4e(!) reed weg bij A'dam CS om kwart over 8, busje om 5 voor 9 en om kwart over 9 al op mijn werkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:57 schreef SCH het volgende:
Bent u wel op tijd thuis voor het avondeten mevrouw?
ongelofelijk....zo'n dramatisch programma !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://img3.imageshack.us/img3/4922/golf4qv.jpg
ben bang dat je toch een beetje te veel hebt gedaan de laatste paar weekjes AZ !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Againzender het volgende:
mogguh.
nog steeds ziek, zwak en misselijk
20 en 10 kijkers?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.
hmm misschien moet je gewoon ff 'lekker' uitziekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Againzender het volgende:
mogguh.
nog steeds ziek, zwak en misselijk
Zal wel door het tijdstip van de live-uitzending komen, drama-tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
op de bruiloft van golfer en bluezzquote:
piratenfest in den hamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de bruiloft van golfer en bluezz
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
?
De overgave van Japan herdenken?
quote:
verjaardag van * Bjoroquote:
Ooooow tuurlijk.quote:
ik ben er ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooooow tuurlijk.![]()
![]()
![]()
Het grootste piratenfeest van Europa 300 meter van m'n huis.
Maar ik zal er niet zijn hoor. Ik verwacht Tong en ThomasBerge nog wel even in Den Ham...
Hehehe. Een paar vrienden van me waren naar het vorige piratenfeest een paar maand terug geweest, maar zaten een paar uur later alweer bij ons in de kroeg....quote:
Nee, het is op andere zenders een goed bekeken tijdstip en staat in tv-land bekend als het time-slot dat je moet winnen om kijkers vast te houden - tussen 6 en 8 win je de strijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel door het tijdstip van de live-uitzending komen, drama-tijd.
ja idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehehe. Een paar vrienden van me waren naar het vorige piratenfeest een paar maand terug geweest, maar zaten een paar uur later alweer bij ons in de kroeg....
Maar wellicht dat het deze keer leuker is, wel een geweldig affiche met Jannes, WIllie, Koos, Jacques, Bonnie, Corrie, Harm, Henk....
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Dat hele "Hollandse product" heeft me sowieso nooit aangesproken...
Joling en Gordon, America's Funniers home videos, die kleuterklas aan het begin van de avond.... Van mij mag Talpa alleen daardoor al op de fles..
En als het niets aan is, moet je maar naar "de Brink" komen, krijg je een biertje van mij.quote:
maar met Gordon die gaat vertellen over een vliegtuigongeluk met meer dan 120 doden en dat dat heel erg is enzo....dan neem je je eigen programma toch niet serieusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is op andere zenders een goed bekeken tijdstip en staat in tv-land bekend als het time-slot dat je moet winnen om kijkers vast te houden - tussen 6 en 8 win je de strijd.
ok ik zal het noterenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als het niets aan is, moet je maar naar "de Brink" komen, krijg je een biertje van mij.
Ik zie nu dat Dams ook komt
Ik hoorde het ook en dacht ook van, dat klopt niet helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:vrouw op boot bij Sail: "K heb net een Rosétje op en nu een biertje." "K ben met de trein gekomen want dat is beter dan met t OV"
en het is nog geen 12.00
de meeste nederlanders niet Bluezz, vooral degene ouder dan 65 hebben er nog wel eens problemen mee !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:26 schreef Bluezz het volgende:
NSB vind ik niezo,
ook tegen dioe verslaggever: "Wil je een biertje?" en vervolgens biedt ze hem haar half lege glas aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en dacht ook van, dat klopt niet helemaal.
Ooit op Carnavalsmaandag bij de optocht in een willekeurige stad in het zuiden geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:vrouw op boot bij Sail: "K heb net een Rosétje op en nu een biertje." "K ben met de trein gekomen want dat is beter dan met t OV"
en het is nog geen 12.00
E E E Equote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
de meeste nederlanders niet Bluezz, vooral degene ouder dan 65 hebben er nog wel eens problemen mee !
Ze kwam ook van Sail?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
E E E E
Vraagt een mevrouw : Hoe laat moet ik opgenomen worden morgen?
Vraag ik : waar?
Zegt zij : In het ziekenhuis
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ooit op Carnavalsmaandag bij de optocht in een willekeurige stad in het zuiden geweest?
Stront Van de Makke Beerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan we eten deze middag?
pessimist.....haar glas was half vol hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook tegen dioe verslaggever: "Wil je een biertje?" en vervolgens biedt ze hem haar half lege glas aan
Tosti´squote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
brood. en straks naar het lageveldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
brood. en straks naar het lageveld
Ik altijd maar denken dat het 't iq van een lege fles cola light was...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef golfer het volgende:
Zo, weer de nodige telefonische sessies bij het werkverschaffingsproject voor randdebielen dat men ook wel het CWI noemt achter de rug.
Om daar te mogen werken heb je blijkbaar het IQ van een garnaal nodig.
is jouw F&F-modje het wel eens met deze belediging ten aanzien van de garnaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef golfer het volgende:
Zo, weer de nodige telefonische sessies bij het werkverschaffingsproject voor randdebielen dat men ook wel het CWI noemt achter de rug.
Om daar te mogen werken heb je blijkbaar het IQ van een garnaal nodig.
direct weer gebruik maken van het lekkere weer.quote:
Je viert carnaval maar niet in het zuiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]vier zelf carnaval, dus k heb geen tijd om naar t zuiden te komen
Zegt hij die vorig jaar na 1 biertje al helemaal naar de kloten was...quote:
In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je viert carnaval maar niet in het zuiden?![]()
[..]
Het midden van Nederland doet er ook niet aan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.
In het protestantse Westen verre van.![]()
En terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het midden van Nederland doet er ook niet aan hoor
Op de veluwe geen Carnaval
Image plsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wie is die nieuwe henk van het sportjournaal
Het ging even verkeerd iigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Henk de Vries?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij staat nog niet op de site en ze herhalen het journaal nu ook niet ivm Sail.quote:
Dat weet ik nog steeds nietquote:
idd, dat zijn altijd mooie feestjes hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Oost-Twente is Carnaval ook vrij groot.
In het protestantse Westen verre van.![]()
of z'n broerquote:
Je kunt toch maar 42 halen per jaar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geeft een rondje
46 punten in m'n eerste jaar
ECTS, dus dat zijn er 60 tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 42 halen per jaar?
Maar wel feli natuurlijk!
je moet ook niet rennenquote:
hier ook !!!!quote:
Jij hebt het echt niet naar je zin meer daar hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
hier ook !!!!
worden 3 lange uurtjes vrees ik
ben benieuwd welke van de 4 er bereikt gaan worden !quote:Oranje-mijlpalen en Sar-records in zicht
Het Nederlands elftal kan tegen Duitsland twee mijlpalen bereiken. Bovendien kan doelman Edwin van der Sar twee records breken.
Mocht Oranje in De Kuip winnen van Die Mannschaft dan betekent dat de driehonderdste overwinning van Nederland. Tot nu toe speelde het nationale elftal 629 interlands, waarvan er 299 eindigden in een zege, 141 in een gelijkspel en 189 in een nederlaag. De eerste overwinning dateert van 30 april 1905 toen Nederland in zijn eerste interland met 4-1 won in én van België.
Tot nu toe scoorde Oranje 1.299 keer, bij een zege wordt dus goal nummer 1.300 gemaakt. De laatste jubileumtreffer (1.200) staat op naam van Mark van Bommel. Van de huidige selectie heeft alleen Phillip Cocu (1.100) zo'n mijlpaal op zijn naam staan.
Edwin van der Sar kan twee records breken. Hij heeft inmiddels zes duels en 619 minuten geen goal meer geïncasseerd. Het eerste record deelt hij met Hans van Breukelen en Joop Hiele die in 1987 en 1988 zes duels de nul hielden. In totaal bleef het tweetal 638 minuten zonder tegentreffer, wat nog steeds de langste reeks is.
De laatste die tegen Edwin van der Sar scoorde was Teemu Tainio. De Fin opende de score tijdens de thuiswedstrijd van Nederland tegen Finland. Daarna volgden zes nullen tegen Andorra, Engeland, Roemenië, Armenië, nogmaals Roemenië en Finland.
fok houdt me op de been !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Jij hebt het echt niet naar je zin meer daar he
Ben net student af en alles is alweer anders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ECTS, dus dat zijn er 60 tegenwoordig.
Dat is toch al een tijdje zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben net student af en alles is alweer anders?
Nu lekker PHP-en en CSS-en.
Kan maar zo, ik had alles nog lekker gewoon met puntenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje zo?
En 'lekker PHP-en en CSS-en'? Ik kan me wel wat leukers voorstellen.
"nee, dat is onze minister president"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Jan-Peter Balkenende.
Het VBL-columnhoekje deel 6 Talpa?
ja ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje zo?
En 'lekker PHP-en en CSS-en'? Ik kan me wel wat leukers voorstellen.
ik zou met een gerust hart ons konijn een weekje bij hem achterlaten als wij een week op vakantie zijn !quote:
....jip en janneke denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Je zou hem zelfs zo een avondje op Maud kunnen laten passen. Leest ie voor uit .....
Pfaf, date je weblog eens up.quote:
mooie vrouwen en verstand van voetbal blijft een moeilijk vindbare combiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Good bezig die Fatima...
"Eerst was ik voor Manchester, vanwege Beckham..."
De koelkast opnieuw volgepropt met bier?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
Zo. Ik heb weer even sportief gedaan na 2,5 week niet bewegen en elke dag zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |