ben bang dat je toch een beetje te veel hebt gedaan de laatste paar weekjes AZ !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Againzender het volgende:
mogguh.
nog steeds ziek, zwak en misselijk
20 en 10 kijkers?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.
hmm misschien moet je gewoon ff 'lekker' uitziekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Againzender het volgende:
mogguh.
nog steeds ziek, zwak en misselijk
Zal wel door het tijdstip van de live-uitzending komen, drama-tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.
op de bruiloft van golfer en bluezzquote:
piratenfest in den hamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de bruiloft van golfer en bluezz
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
?
De overgave van Japan herdenken?
quote:
verjaardag van * Bjoroquote:
Ooooow tuurlijk.quote:
ik ben er ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooooow tuurlijk.![]()
![]()
![]()
Het grootste piratenfeest van Europa 300 meter van m'n huis.
Maar ik zal er niet zijn hoor. Ik verwacht Tong en ThomasBerge nog wel even in Den Ham...
Hehehe. Een paar vrienden van me waren naar het vorige piratenfeest een paar maand terug geweest, maar zaten een paar uur later alweer bij ons in de kroeg....quote:
Nee, het is op andere zenders een goed bekeken tijdstip en staat in tv-land bekend als het time-slot dat je moet winnen om kijkers vast te houden - tussen 6 en 8 win je de strijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel door het tijdstip van de live-uitzending komen, drama-tijd.
ja idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehehe. Een paar vrienden van me waren naar het vorige piratenfeest een paar maand terug geweest, maar zaten een paar uur later alweer bij ons in de kroeg....
Maar wellicht dat het deze keer leuker is, wel een geweldig affiche met Jannes, WIllie, Koos, Jacques, Bonnie, Corrie, Harm, Henk....
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Dat hele "Hollandse product" heeft me sowieso nooit aangesproken...
Joling en Gordon, America's Funniers home videos, die kleuterklas aan het begin van de avond.... Van mij mag Talpa alleen daardoor al op de fles..
En als het niets aan is, moet je maar naar "de Brink" komen, krijg je een biertje van mij.quote:
maar met Gordon die gaat vertellen over een vliegtuigongeluk met meer dan 120 doden en dat dat heel erg is enzo....dan neem je je eigen programma toch niet serieusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is op andere zenders een goed bekeken tijdstip en staat in tv-land bekend als het time-slot dat je moet winnen om kijkers vast te houden - tussen 6 en 8 win je de strijd.
ok ik zal het noterenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als het niets aan is, moet je maar naar "de Brink" komen, krijg je een biertje van mij.
Ik zie nu dat Dams ook komt
Ik hoorde het ook en dacht ook van, dat klopt niet helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:34 schreef rubbereend het volgende:vrouw op boot bij Sail: "K heb net een Rosétje op en nu een biertje." "K ben met de trein gekomen want dat is beter dan met t OV"
en het is nog geen 12.00
de meeste nederlanders niet Bluezz, vooral degene ouder dan 65 hebben er nog wel eens problemen mee !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:26 schreef Bluezz het volgende:
NSB vind ik niezo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |