quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Ah, die kost hier $89.
Ik zeg ook maar wat.quote:
ook leuke dingen idd. Die Archos kost 270 hier in Nederland, eens rondkijken of al meer mensen een andere hd erin hebben gezet, haal je deze 20 gb eruit en stop je er 80 in bvquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat.
Ik heb geen verstand van die dingen, was wel in de verleiding om pas zo'n portable DVD ding met scherm te kopen, die zijn er nu al onder de $100![]()
Toch maar niet gedaan, ik kijk toch geen DVD's
Nee, al m'n vrienden (jaaaa, ik heb ze al) hebben xbox. Lekker lenen enzo.quote:
Volgens mij groei jij net zo dicht als de rest van die veel te grote stukken vlees etende Amerikanen?quote:
"Ik ben sociaal, netjes, rook niet en ben vrij rustig"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
Wie helpt onze favoriete user even uit de nood?
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
Wat heb je toch een verkeerd beeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij groei jij net zo dicht als de rest van die veel te grote stukken vlees etende Amerikanen?
Ik baseer mijn mening voornamelijk op de in Las Vegas 3x overvolle borden opscheppende van free buffets gebruikmakende tientonners en het algemene beeld dat ik heb van de meestal ongezond overgewicht hebbende Amerikanen die ik zo her en der tegenkwam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:21 schreef popolon het volgende:
Wat heb je toch een verkeerd beeld.
Je kunt hier alles krijgen en kopen, de meeste restaurants op de m2 ter wereld, en ja, daar zitten ook hele goede tussen.
Ik ben sinds ik hier ben 2 kilo aangekomen maar dat mocht ook wel.maar da's voornamelijk door 't bier.
quote:
succes ik verwacht natuurlijk wel foto'squote:
Bij Lionheeadquote:
gisteravond even een stukje gezien van "thuis" wat is dat dra-ma-tisch zeg !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van Talpa zijn nu echt dramatisch, geen taart bij de koffie daar denk ik
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van Talpa zijn nu echt dramatisch, geen taart bij de koffie daar denk ik
Ze wilden toch een kijkdichtheid van 10% aan het eind van het jaar?quote:
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze wilden toch een kijkdichtheid van 10% aan het eind van het jaar?
Ik had de eerste trein om tien voor 7, de 4e(!) reed weg bij A'dam CS om kwart over 8, busje om 5 voor 9 en om kwart over 9 al op mijn werkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:57 schreef SCH het volgende:
Bent u wel op tijd thuis voor het avondeten mevrouw?
ongelofelijk....zo'n dramatisch programma !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
De herhaling van Thuis om 23.00 haalt het dubbele van de live-uitzending, kan toch niet de bedoeling zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://img3.imageshack.us/img3/4922/golf4qv.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |