Hier ook zon, veel zonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Dos37 het volgende:
hier volop zon
vanavond maar eens bbqen
Aan de kust schijnt al de hele dag de zon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
Zomer, waar?
De AX is nog steeds mijn eerste auto, maar mijn ouders zijn ooit met een BX begonnen, en zweren ook bij Citroën sinds die tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook fan van Citroën. Heerlijk confortabel!
Hiervoor hadden we een Visa, met handchoke. Geweldig...
Nee, beetje overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey Yank, ga je ook bij Bush zijn buitenhuis staan?
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, beetje overdreven vind je niet?
Nu is ze nog gescheiden ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel lief
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
Hé Bananenman, ik zie jou en moet ineens ook aan Jawi denken![]()
. Leeft die nog?
Ah okquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Zooo het avond eten zit er ook weer in *burp*
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!
Ja, dat gerucht gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipen
U is gewoon lui dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Was best lekker, alleen wat te weinig vlees en wat teveel aardappelen er doorheen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Jou altijd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, wilt ge me even mailen, adres staan in profiel
Ja ik had het gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Damn, er liggen hier veel boten in de haven van Zaandam.. allemaal voor Sail
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdagmiddag/avond naar Sail te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |