Hier ook zon, veel zonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Dos37 het volgende:
hier volop zon
vanavond maar eens bbqen
Aan de kust schijnt al de hele dag de zon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
Zomer, waar?
De AX is nog steeds mijn eerste auto, maar mijn ouders zijn ooit met een BX begonnen, en zweren ook bij Citroën sinds die tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook fan van Citroën. Heerlijk confortabel!
Hiervoor hadden we een Visa, met handchoke. Geweldig...
Nee, beetje overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey Yank, ga je ook bij Bush zijn buitenhuis staan?
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, beetje overdreven vind je niet?
Nu is ze nog gescheiden ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De media-aandacht wel maar ik vind die moeder wel lief
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
Hé Bananenman, ik zie jou en moet ineens ook aan Jawi denken![]()
. Leeft die nog?
Ah okquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Zooo het avond eten zit er ook weer in *burp*
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen is het eten in Sneek niet zo goed gevallen, die heeft een virus opgelopen en heeft 3 dagen in coma gelegen ofzo![]()
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, een virus. wij noemden dat vroeger altijd alcohol!
Ja, dat gerucht gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, als het alcohol is moet het wel onmenselijk veel geweest zijn, want Jawi kan aardig zuipen
U is gewoon lui dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Was best lekker, alleen wat te weinig vlees en wat teveel aardappelen er doorheen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ff langs de slager geweest, die had een heerlijke schotel met aard.schijfjes, snijboontjes, kalfsvlees en een verfijnde saus, een streling op de tong mevrouw... aldus de slagert
Jou altijd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, wilt ge me even mailen, adres staan in profiel
Ja ik had het gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Damn, er liggen hier veel boten in de haven van Zaandam.. allemaal voor Sail
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdagmiddag/avond naar Sail te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz en ik hebben een uitnodiging van een sponsor om donderdmiddag/avond naar Sail te gaan.
Wordt mooi weer, dus dat doen we dan maar.
Waar ontmoeten we elkaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Suijk het volgende:
Ik ga die zaterdag naar Sail. Hopelijk word ik niet opgeblazen.
Wij gaan van het CS met een bootje van de sponsor over naar de kop van het KNSM-eiland, waar en zit en ligstoelen voor ons klaar staan en allemaal hapjes en drankjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ga er lopend heen, ff paar fototjes maken...
Amerigo Vespucci.quote:
quote:
Bluezzbabequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Flierpie
* Bluezz gaat pasgeknipte haartjes wassen
Dank voor de tip Tongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Kijkerstip.
Vanavond om half negen gaat Netwerk over The Old Firm. En dan vooral over het geweld dat tussen de suporters van The Rangers en Celtic wordt gebruikt.
Gewoon het Hembrug terrein in Zaandam, lekker kort op het waterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
Omdat ze er drie dagen naast zaten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.enzo
Dat dacht herman brood ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ze er drie dagen naast zaten.
Serieus: vliegen is veiliger dan de straat over steken...
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
Waarom storten er ineens allemaal vliegtuigen neer als ik over 3 dagen naar de VS ga.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft gisteren/vandaag een lange, lange vlucht achter de rug, en ook dat is goed gegaan, dus gaat het bij jou ook goed hoor
Production of eggs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben een weblog begonnen.
http://eggproduction.blogspot.com/
Nog wel ontwerp-fase uiteraard.
Al die provincialen die naar Mokum komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al die provincialen die naar Mokum komen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
2 Gordons op 1 avond TV... Das teveel van et goedequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar Gordon Ramsey dat is ook hilarisch
Erg he?quote:
IIs het een beetje hetzelfde als die 2 gratenpakhuizen van Hilton en Richie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Inderdaad, hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Oudejaarsconference 1995quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
dan pakt Bos nog een pilsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
Je kan beter Appelsientje drinkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Een bijzonder goede avond iedereen
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik pak die andere wel, anders staat ie zo zielig alleen op de bar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |