1 appelsientje bestelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan beter Appelsientje drinken
Met Vodka is het ook erg goed te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
1 appelsientje bestelt.
*stiekem scheutje rum bij inschenkt![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
ik geloof je meteen Tolk
Ik ga slapenmorgen weer werken
*Pakt de lamp en kijkt Suijk smerig aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje pakt
Ik tap niet voor suijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje pakt
Verschikkelijk verhaal idd. Wel erg knap dat hij ongeveer ten dode was opgeschreven en het nu toch weer ver heeft geschopt in zijn sport, alleen dan voor gehandicapten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Indrukwekkend het interview met Xavier Oxoia. De wielrennefr die zijn fietsende broer verloor bij een ongeluk. Lag 80 dagen in coma. Is nu in Nederland voor wedstrijden voor minder bedeelden. Zegt ie tegen de interviewer. Morgen herken ik je gezicht maar weet niet meer waarvan. Indrukwekkend.
Kende hem ook niet, redelijke filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Net Sum of All Fears gekeken, kende 'em nog niet
Da's nieuwquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar bedje gaat
Hoolies
CRM ontwikkelaar/leverancier. Support functie met doorgroeimogelijkheden naar consultant, dus gehele implementatie van een systeem bij een klant en het bijbehorende traject. Lijkt me supergaaf!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Eilanden het volgende:
Cool! Wat voor soort bedrijf? Wat voor functie?
Goed hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's nieuwClau eerder dan Noca!
Tristuh Clau
Lijkt mij ook en het lijkt me ook nog leuk. We zullen zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Eilanden het volgende:
Yup.... maar ze hebben duidelijk interesse, anders zouden ze je niet uitnodigen! CRM-branche is een leuke branche, waar zeker toekomst inzit!
Trustuh Bossie, Noca en Clautje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en het lijkt me ook nog leuk. We zullen zien.
Trusten Bos!
Ik ga ook maar es, trusten!
shit welke film is dat ook al weer, ligt op het puntje van me tongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*Pakt de lamp en kijkt Suijk smerig aan![]()
[afbeelding]
Trainspotting volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shit welke film is dat ook al weer, ligt op het puntje van me tong![]()
klopt ja, Begbie is datquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:42 schreef dndiek het volgende:
De sneak preview was een prima film
[..]
Trainspotting volgens mij
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Indrukwekkend het interview met Xavier Oxoia. De wielrennefr die zijn fietsende broer verloor bij een ongeluk. Lag 80 dagen in coma. Is nu in Nederland voor wedstrijden voor minder bedeelden. Zegt ie tegen de interviewer. Morgen herken ik je gezicht maar weet niet meer waarvan. Indrukwekkend.
ik kan de film ook wel dromen, maar kon er niet opkomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Pas nog gezien daarom wist ik het!
Ik vond hem een mooie "inborst" hebben jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op die ene uit Shameless met het scheurtje in zijn lip trouwens, jij ook Bluezz?
hmm met Andrien van the Pianist , is ff zien danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
Dit is ook wel een aanrader:
The Jacket
Vanavond in de Sneak Preview gehad
En fraai borsthaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond hem een mooie "inborst" hebben ja
Hoe was sporten?
Blijft een goede serie iddquote:
Niks voor jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Sporten was buiten en viel mee, vind nog maar 1 iemand stom![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op die ene uit Shameless met het scheurtje in zijn lip trouwens, jij ook Bluezz?
Kan ie ook voetballen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:35 schreef pascalheister het volgende:
wat eending die Archos gmini 402
[afbeelding]
http://www.archos.com/products/gmini_402/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |