quote:
Heb NSE gezien:quote:
gewoon weer terug naar boulevardquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind nu NSE na 3 keer kijken wel genoeg...
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He gats, nee hoor, gewoon TV uit en radio aan
langer geslapen dus extra fris !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Suijk het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren en nagels geknipt en niemand heeft gemerkt dat ik te laat was.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !
was ook wel een keer nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Suijk het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren en nagels geknipt en niemand heeft gemerkt dat ik te laat was.
quote:
Kan je er weer een jaar tegen aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Ja ja ja, is ook wel eens fijn om fris te zijn.
Nee de studenten beginnen pas weer over anderhalve week. Ben nu opdrachten aan het verzamelen (heb er al 13!).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je er weer een jaar tegen aan
Maar euh heb je al weer een nieuwe lichting stagiaires ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
radio is wel leuk....maar meer voor in de auto, vind ik !
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:59 schreef Bluezz het volgende:
Als ik vrij ben heb ik de hele dag radio 2 aan
Ik heb alleen senseo voor je , mag dat ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Doe mij maar een lekker Hollands bakkie koffie![]()
Ja man heen en weerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
nog problemen gehad gisteren met de trein ??
Collega moest 1 uur wachten op z'n trein ...
en tijdens het werk natuurlijk......dus dat is ong 10 uur per dag !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |