aaaaahhhhhh....hij leest mee !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:16 schreef Againzender het volgende:
mogguh. nu met worstelgroeten van een mascotte, lig toch eens stil jongen, zo kan ik toch niert typen!
Ik loop denk ik nu een deel of 20 mee iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Vom het volgende:
Ambrozius is nieuw?
je krijgt de groeten...ze roept de hele tijd.."bloem bloem" en doet ook heel vaak een tulpje na !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Blumchen het volgende:
Senseotje geeft aan iedereen
Ja Bjoro.. ik kijk er ook erg naar uit!
Hoe is het met Maud?
Aha, toen was ik op vakantie iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik loop denk ik nu een deel of 20 mee idd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je krijgt de groeten...ze roept de hele tijd.."bloem bloem" en doet ook heel vaak een tulpje na !
ze eet, slaapt en groeit goed !
heb er gereageerdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Pascalllllll hulp nodig :
Een vogeltje om op te passen
had er laatst weer 1 gepost tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]dat is lief
Ben blij dat het goed gaat.. Doe je nog eens een foto
* terug gaat kijken *quote:
zoek ook wel ff voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* terug gaat kijken *
Ik heb zo een paar hools moeten missen enzo..
Komt omdat ik terug benquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Dankje pasc. hulptroep
Het is weer lekker ouderwets druk hier
Ja lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Dankje pasc. hulptroep
Het is weer lekker ouderwets druk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |