Ik had een supertamme parkiet en die werd echt niet minder tam van een spiegeltje...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn vogel was tam.
op het moment dat je er een spiegel bijplaatst, zal ze voor haar idee een soortgenoot hebben, en dar naar toe trekken.
en dat is dan weer niet de bedoeling, als je een tamme vogel hebt en die graag zo wil houden.
Bij mij is er ook eens eentje weggevlogenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef Begieltie het volgende:
off-topic
Mijn ultra tamme parkiet vliegt nu ergens buitenmoet er ineens weer aan denken nu ik dit topic lees.
bij mij idem dito. Bij mij waren ze trouwens met zijn tweeenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had een supertamme parkiet en die werd echt niet minder tam van een spiegeltje...
je hebt ook kant en klare schommeltjes die je er zo in kan hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:59 schreef the_jasper het volgende:
ik vind het zelf ook wel een beetje zielig dat ene beestje in een kooitje
wat wel erg grappig is is vogeltje <-> hond
stukjes appel werken iig
het spiegeltje zat al in de kooi en hij speelt er vaak voor, van links naar rechts en weer terug etc.
even uit de kooi gehaald met handschoenen enzo
owjah over dat schommeltje, kan je die bij de dierenwinkel halen of kan ik er zelf eentje maken?
welke houdsoort, heb gehoord dat kersenhoud niet goed is.
en dan 2 touwtjes (door een gaatje in het stokje en een knoopje erdoor)
bedankt voor al het commentaar trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |