Dat heb je idd bij de commercie sowieso niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Niemand had het over de inhoud als de cijfers slecht waren.
Rondom Tien ("doe maar niet over vluchtelingen, dat scoort bijna niet")quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heb je idd bij de commercie sowieso niet.
Waar heb jij bij de tv gezeten dan?
Das wel jammer ja. Lijkt me best leuk om bij de tv te werken. Heb natuurlijk geen idee wat er bij komt kijken, maar tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Rondom Tien ("doe maar niet over vluchtelingen, dat scoort bijna niet")
quote:Het debuut van supertalent Lionel Messi in het grote Argentinië, woensdag in het oefenduel tegen Hongarije, is uitgelopen op een drama. Naar het optreden was door heel het land weken uitgekeken, vooral omdat Diego Maradona ook ooit zijn eerste nationale optreden had gevierd tegen de Magyaren.
In de 63ste minuut was het dan eindelijk zover, en mocht de beste speler van het WIK onder 20 invallen. Een minuut later was het optreden van de speler van Barcelona echter al weer voorbij ook. Tijdens zijn eerste balcontact rukte hij zich los van tegenstander Vilmos Vanczák, maar scheidsrechter Markus Merk zag een slaande beweging, en stuurde de achttienjarige zonder pardon van het veld.
Cameraman, leek / lijkt me altijd wel leuk werk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Das wel jammer ja. Lijkt me best leuk om bij de tv te werken. Heb natuurlijk geen idee wat er bij komt kijken, maar toch
Lijkt me mooi tong!
Sure, maar zelfs daar tellen de kijkcijfers vrij zwaar mee helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Rondom Tien pretendeert toch wel inhoud te hebben Jaap?
Ligt eraan bij welk programmaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cameraman, leek / lijkt me altijd wel leuk werk.![]()
Duhquote:
Ik kom er net vanaf... schoonheids-quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Noca het volgende:
Ik ga nu echt maar op de bank hangen, tot later !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |