JIJ? Nou, dat is toch helemaa niet nooodig??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom er net vanaf... schoonheids-was ff nodig
Ik kan er ook wel eentje gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom er net vanaf... schoonheids-was ff nodig
Dat kan ik alleen maar beamen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel eentje gebruiken
Heb je 'em al uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik ook - met de Nieuwe Revu, want het zal wel saai worden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen...
* pfaf vliegt de kroeg uit om voetbal te kijken.
Ik geniet vooralsnog met je meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
GVD wat ben ik aan het genieten van Oarnje. Ik kijk natuurlijk op de ARD.
is dat jullie mascotte?quote:
Daar spelen ze de andere kant op, veel schakelen maakt het verwarrendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik zal wel een zuurpruim zijn maar genieten van Opdam, Boularoes en De Cler?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Je zei in 74 en 88 ook dat ze overdreven omdat je niet genoten had van Wim Suurbier Adrie van Tichelen en Berry van Aerle.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuurpruim zijn maar genieten van Opdam, Boularoes en De Cler?
Toen was ik 7 en wilde ik een brandweerauto van Playmobil.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei in 74 en 88 ook dat ze overdreven omdat je niet genoten had van Wim Suurbier Adrie van Tichelen en Berry van Aerle.
quote:Pruim maar lekker door met je zure appel
Jawelquote:
Volgens de 'neutrale' Duitse commentatoren wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |