abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29734969
quote:
Bird people (maker: Eduard Erne)

Hoe film je van heel nabij vogels in de vlucht voor een natuurfilm? Door 20 mensen vier jaar lang dag en nacht bezig te laten zijn met het groot brengen van vogels vanaf het moment dat ze uit het ei komen. Nooit eerder leefde een groep mensen zo intensief met vogels.
Zie ook: www.wingedmigration.com
(enter-video trailer)

Heel mooie site, ik ga zeker kijken!!
pi_29735703
Ik ga kijken, want wat ik op die site er over las en zag was indrukwekkend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29751726
toevallig zapte ik er gisteren langs het laatste stuk en ik vond het helemaal geweldig

zou ik ook wel willen zoiets...
dus...
pi_29752067
Ongelofelijk ook he, 3/4 jaar je volledig in het teken stellen van die vogels, ze zagen echt als hun vader/moeder. Die pelikaan die gevangen was in Vietnam, die gedroeg zich als een baby toen de verzorger hem eindelijk vond.
En dat "leren" vliegen naast een voertuig
Echt geweldig!!

Alleen dit was meer de "making off" van een docu/film, maar evengoed prachtig om te zien.
pi_29752322
Ja, die pelikaan was echt zo schattig
(alleen was dat volgens mij in Afrika, de zwanen waren in Vietnam....).
Trouwens ook wat met die zwanen, bijna opgegeten, heb je daar zoveel tijd en liefde ingestoken, gelukkig hebben ze ze nog kunnen redden.
dus...
pi_29752389
Oh ja, zwanen in vietnam

Enneh...slapen bij die vogels
Ook leuk om te horen wat die verzorgers nu doen
pi_29763529
jaren geleden was ik op het net op zoek naar foto's van zwanen en kwam het volgende verhaal tegen, http://www.emily.net/%7Eschiller/glider.html
ik vind het altijd leuk om dergelijke dierenverhalen te lezen
dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')