Sander Lantinga is iig al wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval kreeg ik wel goed bericht dat de reddingsactie voor de NPS lekker loopt. Hopelijk blijven die alsnog.
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat zoiets plats ook goed gaat scoren inderdaad.
Expeditie Robinsonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.
quote:
idd maar volgens mij komen terre en ER tegenoverelkaar te staan, net als de bouw en het blokquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Expeditie Robinson
Net5 komt trouwens met Terra Incognita, lijkt me ook tof!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.
Dat soort programma's wil iedereen toch een keertje zien, al is het maar om het af te zeiken...
Gelukkig kun je op TALPA alles terugkijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar volgens mij komen terre en ER tegenoverelkaar te staan, net als de bouw en het blok
Het is idd wel te doen, het is aleen vervelend dat het tegelijk met het sportjournaal komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
NSE is een stuk leuker dan maandag. Wordt vaste prik
Yup, maar sportjournaal keek ik vrijwel nooit echt. Vind het wel prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is idd wel te doen, het is aleen vervelend dat het tegelijk met het sportjournaal komt.
Wat dat betreft is die terugkijk dienst niet echt strastegisch.... Kan ze best wel wat kijkers kosten....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig kun je op TALPA alles terugkijken
En anders opnemen met mijn tvkaart. Ik ga het in ieder geval beiden kijken
Same here!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval beiden kijken
Daar zitten vast ook wel commercials inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die terugkijk dienst niet echt strastegisch.... Kan ze best wel wat kijkers kosten....
Wel ja, volgende keer maar iemand afschieten voor de camera, zie je hoe dat is... TV wordt steeds treuriger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het nieuwe BNN programma 'spuiten en slikken', heb je daar al van gehoord? Ik hoorde dat Filemon voor de camera coke gaat snuiven en dan de gevolgen laat zien enzo.
Dat soort programma's wil iedereen toch een keertje zien, al is het maar om het af te zeiken...
en dan moet ik in de rij zitten in t zonnetje en biertjes drinkenquote:
Die is echt geweldig ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:die reclame met al die mascotte's van de eredivisieclubs van Amstel
De zender was er zelf als de kippen bij om de glorie van het openingsweekend breeduit te meten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Vind het ook wel erg vroeg om na 4 dagen te roepen dat het niet goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |