Zit je nu al te zagen pop?quote:
Aub zeg, ik zou nooit VBL willen modden.quote:
Niet dat ik weet,SCH weet blijkbaar meer dan ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Want er zit dus een nieuwe aan te komen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet dat ik weet,SCH weet blijkbaar meer dan ik.
Uiteraardquote:
Ja echt super vet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard
Welkom terug,
Hoe was je vakantie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt super vet.
Zon, zee, strand, uitgaan, ladingen bier en mooie vrouwen.
Wat wil je nog meer
Welkom terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt super vet.
Zon, zee, strand, uitgaan, ladingen bier en mooie vrouwen.
Wat wil je nog meer
Laarzen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:oi
NSE blijft best aardig
ben aan t pakken voor Lowlands, de boot heb k al ingepakt iemand nog tips om mee te nemen
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Heel Talpa valt tegen tot nu toe toch?
Yep - het is peentjes zweten daar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Heel Talpa valt tegen tot nu toe toch?
Van NSE en Thuis en CDS was ook meer verwacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.
Mijn laatste herrinering aan hem dateert tot die tandenborstels, dus ik neem aan van wel ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dat wel. Tot mijn verbazing zag ik dat ze Rolf Wouters uit het bejaardenhuis voor presentatoren gevist hadden. Die deed toch al 10 jaar niks meer??
10 minuten Thuis kijken is echt het maximum - idem voor NSE.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Suijk het volgende:
Als er zo weinig mensen kijken, hoe kan het dan toch dat iedereen er een mening over heeft?
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Suijk het volgende:
Als er zo weinig mensen kijken, hoe kan het dan toch dat iedereen er een mening over heeft?
Maar ze scoren niet met de programma's waar ze op hoopten. Als dit een paar weken zo blijft, gaat het roer drastisch om.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte kijkcijferkannonen moeten nog komen natuurlijk.
Dat weet ik niet. Maar ik denk niet dat ze echt iets gaan omgooien voor Big Brother enzo echt begonnen zijn. Zou ik in ieder geval niet doen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ze scoren niet met de programma's waar ze op hoopten. Als dit een paar weken zo blijft, gaat het roer drastisch om.
da's dus nu al bijna de doelstellingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weinig valt ook nog wel mee natuurlijk. Als ik kijk hoe weinig kijkers een gemiddeld Veronica programma trekt... Talpa heeft altijd nog 7% van de kijkers.
Ik dacht dat jij zo'n Big Brother fan was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.
je vergeet die Brandstederquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja nieuwe sterren zoals Linda en Ron.
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zendersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zouden ze nog gewoon in één keer in elkaar kunnen donderen zoals Sport 7 toen?
Wouters.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dus nu al bijna de doelstelling
en Rolf Wauters
Wat heeft dat met Ron Brandsteder en Linda de Mol te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n Big Brother fan was.
Na de commerciële VPRO zender en Discovery Channel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zenders
Nee hier zitten geen maatschappijen zoals Philips achter die zich terugtrokken. Al moet ie al z''n miljarden investeren het ego van de Mol is te groot on te falen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zouden ze nog gewoon in één keer in elkaar kunnen donderen zoals Sport 7 toen?
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ron Brandsteder en Linda de Mol te maken
Vind het ook wel erg vroeg om na 4 dagen te roepen dat het niet goed gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh dit wordt een groot suc6, volgend jaar zomer staan ze definitief in de top3 van best bekeken zenders
De Spermashow...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met kijkcijferkannonen bedoelde ik niet de presentatoren, maar programma's als Big Brother, Barend & v Dorp en Expeditie Robinson... Misschien was ik ook wel wat onduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |