Hihi ja die is cool!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat met die rokers heb ik ook eens gehad... gewoon een berichtje terug gestuurd dat ik het wel tof vond dat ze speciaal voor mij ging stoppen met roken... nooit meer iets van gehoord daarna
Op knuz had ik trouwens tweede berichtje van het meisje dat gisteren al iets had gestuurd... nu had ze het zelfs zelf getypt
Ach ja, ik wil niet overkomen alsof ik alleen maar erover kan zeuren. Het valt alleen (helaas) best vaak tegen, ook als je iemand dan op msn spreekt bijvoorbeeld. Dan typt hij enorm langzaam, weet niet hoe hij een bestand moet versturen, maakt veel typfouten, gaan ze de hele tijd zeuren om langs te mogen komen, willen per se je nummer, zeuren om foto's en ga zo maar door. Tot een leuk gesprek kan 't dan al niet meer komen, dan ben ik al geirriteerd. Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Mickeys het volgende:
Suikerzoet heeft het zwaar te verduren.... sja... leuk is anders![]()
Hoezo? Ben wel benieuwd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef suikerzoet het volgende:
Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.
Hoi lekker dingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Hoi.![]()
Vanavond weer een berichtje gehad. Leuk.
dat daten via fok ook kan weet ik wel hoor, al paar keer vriendjes gehad via fokquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey lekker ding yourself. Neuken?
Zie je, daten kan ook via fok.
Heel herkenbaar. Sommige zitten er volgens mij alleen maar om te scoren ofzo en als je dan je nummer niet geeft maken ze je uit voor wantrouwig iemand. "ik doe je echt geen kwaad hoor"... Nee nee denk ik dan.... en mij straks wel zitten stalken..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ach ja, ik wil niet overkomen alsof ik alleen maar erover kan zeuren. Het valt alleen (helaas) best vaak tegen, ook als je iemand dan op msn spreekt bijvoorbeeld. Dan typt hij enorm langzaam, weet niet hoe hij een bestand moet versturen, maakt veel typfouten, gaan ze de hele tijd zeuren om langs te mogen komen, willen per se je nummer, zeuren om foto's en ga zo maar door. Tot een leuk gesprek kan 't dan al niet meer komen, dan ben ik al geirriteerd. Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.
woehahahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Auw, ja! Da's precies zoals het gaat! De mannen die dat zeggen zijn meestal ook precies de types die je meteen voor van alles en nog wat uitmaken als je 1 ding zegt wat hen niet bevalt. Brrrr ja weg ermee, blokkeren is dan inderdaad de enige optie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Sommige zitten er volgens mij alleen maar om te scoren ofzo en als je dan je nummer niet geeft maken ze je uit voor wantrouwig iemand. "ik doe je echt geen kwaad hoor"... Nee nee denk ik dan.... en mij straks wel zitten stalken..
Zulke figuren gaan dus ook meteen uit de msn en ook op blokkeren. Lijkt me verstandiger
gelukkig heb ik weinig last van zulke mannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Auw, ja! Da's precies zoals het gaat! De mannen die dat zeggen zijn meestal ook precies de types die je meteen voor van alles en nog wat uitmaken als je 1 ding zegt wat hen niet bevalt. Brrrr ja weg ermee, blokkeren is dan inderdaad de enige optie.
Spelfouten die zo grof zijn, zijn idd een gigantische afknapperquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Sylvana het volgende:
lol, ik had berichtje gestuurd naar iemand die op zoek was naar een "faste relatie" dus ik gevraagd offie een relatie wilde die snel voorbij was, en nou krijg ik alleen een berichtje terug met zijn msnadres, net alsof ik daar op zit te wachten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
hij moet iig alleenstaand, opgeleid, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef ioko het volgende:
Welke eisen laten jullie bijvoorbeeld niet los ?
Hoog opgeleid laat ik niet los..... alsmede iets zinnigs te vertellen hebben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef ioko het volgende:
Het lijkt wel of sommige vrouwen niet kunnen lezen, ik heb duidelijk mijn voorkeur voor een hoog opleidingsniveau neergezet, maar toch wordt er veel gereageerd door meiden die totaal geen overeenkomsten met me hebben en laag zijn opgeleid.
Welke eisen laten jullie bijvoorbeeld niet los ?
ongeveer mijn eisen ook ..bijna...maar dan een zijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij moet iig alleenstaand, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebben
Je stond toch ingeschreven bij Lexa? Kost nog geld ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat daten via fok ook kan weet ik wel hoor, al paar keer vriendjes gehad via fok
Dat had je beter niet kunnen zeggen, want nu gaat half FOK over je heen vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef ioko het volgende:
ik heb duidelijk mijn voorkeur voor een hoog opleidingsniveau neergezet,
Mmm, waarom geen vegetarier? Daar zou ik wel overheen kunnen komen denk ik....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij moet iig alleenstaand, opgeleid, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |