abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:29:16 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29702503
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.

Hier weer verder dus
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29702566
Gaat echt hard men maar goed, ik heb 1 date gepland staan als de stufi binnen is de 24e, samen wat drinken, als het mooi weer is op terrasje en anders naar de kroeg
pi_29702635
Zo Mickeys, dat deed je snel!
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat met die rokers heb ik ook eens gehad... gewoon een berichtje terug gestuurd dat ik het wel tof vond dat ze speciaal voor mij ging stoppen met roken... nooit meer iets van gehoord daarna

Op knuz had ik trouwens tweede berichtje van het meisje dat gisteren al iets had gestuurd... nu had ze het zelfs zelf getypt
Hihi ja die is cool!
Succes!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:33:21 #4
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29702656
Suikerzoet heeft het zwaar te verduren.... sja... leuk is anders
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29702854
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Mickeys het volgende:
Suikerzoet heeft het zwaar te verduren.... sja... leuk is anders
Ach ja, ik wil niet overkomen alsof ik alleen maar erover kan zeuren. Het valt alleen (helaas) best vaak tegen, ook als je iemand dan op msn spreekt bijvoorbeeld. Dan typt hij enorm langzaam, weet niet hoe hij een bestand moet versturen, maakt veel typfouten, gaan ze de hele tijd zeuren om langs te mogen komen, willen per se je nummer, zeuren om foto's en ga zo maar door. Tot een leuk gesprek kan 't dan al niet meer komen, dan ben ik al geirriteerd. Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:41:41 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29702960
Hoi.
Vanavond weer een berichtje gehad. Leuk.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:42:25 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29702983
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef suikerzoet het volgende:
Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.
Hoezo? Ben wel benieuwd...
pi_29703066
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Hoi.
Vanavond weer een berichtje gehad. Leuk.
Hoi lekker ding
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:46:07 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29703131
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hoi lekker ding
Hey lekker ding yourself. Neuken?

Zie je, daten kan ook via fok.
pi_29703191
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Christine het volgende:

[..]

dat daten via fok ook kan weet ik wel hoor, al paar keer vriendjes gehad via fok
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:47:47 #11
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29703212
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ach ja, ik wil niet overkomen alsof ik alleen maar erover kan zeuren. Het valt alleen (helaas) best vaak tegen, ook als je iemand dan op msn spreekt bijvoorbeeld. Dan typt hij enorm langzaam, weet niet hoe hij een bestand moet versturen, maakt veel typfouten, gaan ze de hele tijd zeuren om langs te mogen komen, willen per se je nummer, zeuren om foto's en ga zo maar door. Tot een leuk gesprek kan 't dan al niet meer komen, dan ben ik al geirriteerd. Maar het gevoel van jep, dit is een leuke vent heb ik pas 1 keer gehad. Helaas heb ik er wel een redelijke kater aan overgehouden.
Heel herkenbaar. Sommige zitten er volgens mij alleen maar om te scoren ofzo en als je dan je nummer niet geeft maken ze je uit voor wantrouwig iemand. "ik doe je echt geen kwaad hoor"... Nee nee denk ik dan.... en mij straks wel zitten stalken..

Zulke figuren gaan dus ook meteen uit de msn en ook op blokkeren. Lijkt me verstandiger
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:48:57 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29703259
quote:

[..]

woehahahaha of was het nou ?
pi_29703341
lol, ik had berichtje gestuurd naar iemand die op zoek was naar een "faste relatie" dus ik gevraagd offie een relatie wilde die snel voorbij was, en nou krijg ik alleen een berichtje terug met zijn msnadres, net alsof ik daar op zit te wachten
pi_29703414
whaha
* uno besa para siempre........*
pi_29703415
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Sommige zitten er volgens mij alleen maar om te scoren ofzo en als je dan je nummer niet geeft maken ze je uit voor wantrouwig iemand. "ik doe je echt geen kwaad hoor"... Nee nee denk ik dan.... en mij straks wel zitten stalken..

Zulke figuren gaan dus ook meteen uit de msn en ook op blokkeren. Lijkt me verstandiger
Auw, ja! Da's precies zoals het gaat! De mannen die dat zeggen zijn meestal ook precies de types die je meteen voor van alles en nog wat uitmaken als je 1 ding zegt wat hen niet bevalt. Brrrr ja weg ermee, blokkeren is dan inderdaad de enige optie.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:53:10 #16
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703431
Het lijkt wel of sommige vrouwen niet kunnen lezen, ik heb duidelijk mijn voorkeur voor een hoog opleidingsniveau neergezet, maar toch wordt er veel gereageerd door meiden die totaal geen overeenkomsten met me hebben en laag zijn opgeleid.

Welke eisen laten jullie bijvoorbeeld niet los ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703477
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Auw, ja! Da's precies zoals het gaat! De mannen die dat zeggen zijn meestal ook precies de types die je meteen voor van alles en nog wat uitmaken als je 1 ding zegt wat hen niet bevalt. Brrrr ja weg ermee, blokkeren is dan inderdaad de enige optie.
gelukkig heb ik weinig last van zulke mannen Nog niet echt meegemaakt dat ze opdringerig waren ofzo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:54:30 #18
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703483
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Sylvana het volgende:
lol, ik had berichtje gestuurd naar iemand die op zoek was naar een "faste relatie" dus ik gevraagd offie een relatie wilde die snel voorbij was, en nou krijg ik alleen een berichtje terug met zijn msnadres, net alsof ik daar op zit te wachten
Spelfouten die zo grof zijn, zijn idd een gigantische afknapper
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703489
quote:
[..]

en dus ook ja!
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29703530
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:53 schreef ioko het volgende:

hij moet iig alleenstaand, opgeleid, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebben
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:55:51 #21
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29703533
quote:
Het lijkt wel of sommige vrouwen niet kunnen lezen, ik heb duidelijk mijn voorkeur voor een hoog opleidingsniveau neergezet, maar toch wordt er veel gereageerd door meiden die totaal geen overeenkomsten met me hebben en laag zijn opgeleid.

Hoog opgeleid laat ik niet los..... alsmede iets zinnigs te vertellen hebben...

Blijf ondertussen wel bestookt worden door gastjes die net de middelbare school gehaald hebben en volgens mij denken dat ze zich aan mij wel kunnen optrekken... Iemand mag best MBO hebben als die maar een stel hersens heeft wat meestal al wel snel blijkt
pi_29703588
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij moet iig alleenstaand, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebben
ongeveer mijn eisen ook ..bijna...maar dan een zij
pi_29703590
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat daten via fok ook kan weet ik wel hoor, al paar keer vriendjes gehad via fok
Je stond toch ingeschreven bij Lexa? Kost nog geld ook!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:57:40 #24
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29703606
quote:
ik heb duidelijk mijn voorkeur voor een hoog opleidingsniveau neergezet,
Dat had je beter niet kunnen zeggen, want nu gaat half FOK over je heen vallen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:58:21 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703630
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij moet iig alleenstaand, opgeleid, west-europees zijn, geen vegetarier en geen kinderen hebben
Mmm, waarom geen vegetarier? Daar zou ik wel overheen kunnen komen denk ik....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703646
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:57 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je stond toch ingeschreven bij Lexa? Kost nog geld ook!
ja, dus? via lexa gaat makkelijker dan via fok hoor, op fok kom je soms bij toeval iemand tegen die uit je buurt komt en waarmee het klikt, op lexa toch veel meer succes

en wat is nou 10 euro per maand?
pi_29703671
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Spelfouten die zo grof zijn, zijn idd een gigantische afknapper
Zeker! Om het hier te lezen is erg grappig, maar als je zo'n bericht in je mailbox vindt, of je spreekt iemand op msn, dan sta je niet te lachen.

Zo kreeg ik op msn de vraag: "Ben ik meschien te zerieus voor je?"
Oh man, mijn ogen deden pijn. Ik was helaas te beleefd, maar had graag in hoofdletters willen typen: Nee hoor, maar wel te dom!!
pi_29703693
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Mmm, waarom geen vegetarier? Daar zou ik wel overheen kunnen komen denk ik....
nouja, mag wel, maar dan moet ie wel zelf zijn eten koken en niet zeuren over het feit dat ik wel gewoon vlees eet
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:00:02 #29
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703702
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat had je beter niet kunnen zeggen, want nu gaat half FOK over je heen vallen.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het niet erg leuk klinkt, maar ik vind dat nu eenmaal belangrijk, iemand die even slim is als ik, en interesse heeft in de wereld....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703762
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dus? via lexa gaat makkelijker dan via fok hoor, op fok kom je soms bij toeval iemand tegen die uit je buurt komt en waarmee het klikt, op lexa toch veel meer succes

Voor een date? Da's toch wel een beetje te ver gaan in mijn optiek...of ben je een verlegen meisje, die geen jongens durft aan te spreken irl?
pi_29703779
quote:

Hoog opleidingsniveau....HBO+, zelfstandig en liefst al werkend, west-europees maakt me niet uit....
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:01:58 #32
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703793
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Zeker! Om het hier te lezen is erg grappig, maar als je zo'n bericht in je mailbox vindt, of je spreekt iemand op msn, dan sta je niet te lachen.

Zo kreeg ik op msn de vraag: "Ben ik meschien te zerieus voor je?"
Oh man, mijn ogen deden pijn. Ik was helaas te beleefd, maar had graag in hoofdletters willen typen: Nee hoor, maar wel te dom!!
LOL, maar daardoor filter je al veel weg he ? Das wel fijn....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703817
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Voor een date? Da's toch wel een beetje te ver gaan in mijn optiek...of ben je een verlegen meisje, die geen jongens durft aan te spreken irl?
het is natuurlijk niet voor 1 date en ik sta in eerste instantie ingeschreven om nieuwe mensen te leren in deze stad, omdat ik hier sindskort op kamers woon en hier dus nog geen vrienden heb en ik niet in me eentje naar de kroeg ga ofzo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:02:50 #34
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29703829
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik ben de eerste om toe te geven dat het niet erg leuk klinkt, maar ik vind dat nu eenmaal belangrijk, iemand die even slim is als ik, en interesse heeft in de wereld....
Ik ben het volledig met je eens, maar toen ik dat ooit in een topic zei werd ik overstelpt met boze reacties. Sowieso is opleiding een heikel punt op Fok, om de één of andere reden mag je net zeggen hoog opgeleid te zijn en bovendien ook nog eens een hoog opgeleide partner wensen.
pi_29703844
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat is toch echt zo'n groot misverstand he, maar wel het beeld wat mensen vaak hebben. Denk je echt dat die honderdduizende mensen die ingeschreven staan, allemaal zielig, contactgestoord of te verlegen zijn?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:03:33 #36
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703854
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, mag wel, maar dan moet ie wel zelf zijn eten koken en niet zeuren over het feit dat ik wel gewoon vlees eet
Dat laatste lijkt mij ook duidelijk ja
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703869
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

het is natuurlijk niet voor 1 date en ik sta in eerste instantie ingeschreven om nieuwe mensen te leren in deze stad, omdat ik hier sindskort op kamers woon en hier dus nog geen vrienden heb en ik niet in me eentje naar de kroeg ga ofzo
Waarom niet? Zo leer je namelijk het snelst nieuwe mensen kennen!

* toch een beetje verlegen dus...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:05:23 #38
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29703922
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik denk dat je in dat geval beter bij een vereniging of zo kunt gaan.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:06:12 #39
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29703955
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, maar toen ik dat ooit in een topic zei werd ik overstelpt met boze reacties. Sowieso is opleiding een heikel punt op Fok, om de één of andere reden mag je net zeggen hoog opgeleid te zijn en bovendien ook nog eens een hoog opgeleide partner wensen.
Ach, het is allemaal betrekkelijk, ik heb bijna 2 universitaire opleidingen, en dat hoeft ook weer niet, maar HBO is denk ik het minimum, al is dat geen garantie, das wel waar.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29703988
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

ik zit al op sportschool en daar lopen weinig interessante types rond, met lexa heb ik tot nu toe veel nieuwe mensen leren kennen en een aantal potentiele dates, dus ik klaag niet en mij boeit het echt niet dat ik daarvoor 10 euro moet betalen. Voor een vereniging betaal je tenslotte ook geld.
pi_29704035
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nou het gaat hier toch over dating- en relatiesites. Iedereen zoekt toch een date, vriendschap, partner, whatever. Heb het nog nóóit meegemaakt dat iemand specifiek op zoek ging naar een persoon die stukken dommer is. Voor een avondje is dat misschien nog wel vol te houden, maar voor de eerder genoemde dingen lijkt het me niet van toepassing. Dus mij lijkt het niet meer dan logisch dat je iemand van een vergelijkbaar niveau zoekt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:07:58 #42
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704038
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach, het is allemaal betrekkelijk, ik heb bijna 2 universitaire opleidingen, en dat hoeft ook weer niet, maar HBO is denk ik het minimum, al is dat geen garantie, das wel waar.
Nee, natuurlijk is dat geen garantie. Maar ik vind het zo vreemd dat je dat niet mag zeggen. Ik bedoel: als iemand aangeeft niet op dikke mensen, kroegtijgers of wat dan ook te vallen dan is dat geen probleem. Maar zodra je over opleiding begint mag het opeens niet.
pi_29704082
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tsja, ga sporten, zo leer je relatief eenvoudig nieuwe mensen kennen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:09:53 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704126
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Nou het gaat hier toch over dating- en relatiesites. Iedereen zoekt toch een date, vriendschap, partner, whatever. Heb het nog nóóit meegemaakt dat iemand specifiek op zoek ging naar een persoon die stukken dommer is. Voor een avondje is dat misschien nog wel vol te houden, maar voor de eerder genoemde dingen lijkt het me niet van toepassing. Dus mij lijkt het niet meer dan logisch dat je iemand van een vergelijkbaar niveau zoekt.
Maar suikerzoet, heb jij positieve ervaringen met datingsites ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704136
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Tsja, ga sporten, zo leer je relatief eenvoudig nieuwe mensen kennen.
sporten kost ook geld en ik heb al bij verschillende verenigingen gezeten en daar nooit echte vriendschappen aan over gehouden, via lexa gaat het veel makkelijker
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:10:56 #46
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704156
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef suikerzoet het volgende:

Dus mij lijkt het niet meer dan logisch dat je iemand van een vergelijkbaar niveau zoekt.
Nogmaals: ik vind dat ook, mijn punt was alleen dat je dat van veel mensen niet mag zeggen.
pi_29704189
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik zit al op sportschool en daar lopen weinig interessante types rond, met lexa heb ik tot nu toe veel nieuwe mensen leren kennen en een aantal potentiele dates, dus ik klaag niet en mij boeit het echt niet dat ik daarvoor 10 euro moet betalen. Voor een vereniging betaal je tenslotte ook geld.
Nou, ik vind het persoonlijk wel lekker als mijn partner een beetje sportief is aangelegd....vatsige dames zijn aan mij niet besteed! Ik heb mijn huidige vriendin ook in de sportschool leren kennen, gewoon tijdens een les.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:11:42 #48
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704195
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is dat geen garantie. Maar ik vind het zo vreemd dat je dat niet mag zeggen. Ik bedoel: als iemand aangeeft niet op dikke mensen, kroegtijgers of wat dan ook te vallen dan is dat geen probleem. Maar zodra je over opleiding begint mag het opeens niet.
Ach, niets van aantrekken, gewoon doen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704247
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nou, ik vind het persoonlijk wel lekker als mijn partner een beetje sportief is aangelegd....vatsige dames zijn aan mij niet besteed! Ik heb mijn huidige vriendin ook in de sportschool leren kennen, gewoon tijdens een les.
ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:13:10 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704273
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach, niets van aantrekken, gewoon doen.
Nee, echt, ik begin daar niet meer over. Op het moment dat mensen gaan beweren dat de MEAO een beter carrièreperspectief dan een studie bedrijfseconomie biedt dan houdt het voor mij op.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:14:26 #51
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704315
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, echt, ik begin daar niet meer over. Op het moment dat mensen gaan beweren dat de MEAO een beter carrièreperspectief dan een studie bedrijfseconomie biedt dan houdt het voor mij op.
Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704372
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Maar suikerzoet, heb jij positieve ervaringen met datingsites ?
Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
pi_29704387
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

sporten kost ook geld en ik heb al bij verschillende verenigingen gezeten en daar nooit echte vriendschappen aan over gehouden, via lexa gaat het veel makkelijker
Grappig want ik ervaar juist het tegenovergestelde... Ik heb me (voor de grap) ingeschreven op datenu.nl en als ik de veelal oppervlakkige reacties lees word ik niet echt vrolijk. Geen touw aan vast te knopen of ook maar enigzins mijn interesse gewekt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:16:41 #54
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704402
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Tenzij ze dat zelf niet door hebben.
pi_29704417
quote:
[b]
ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
ja daar zit zeker veel leuks tussen en ze zijn daar teminsten ook niet fake zioals op veel datingsites!
* uno besa para siempre........*
pi_29704485
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29704496
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
pi_29704535
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
ik heb er anders veel mensen door leren kennen, dus zo dom vind ik een datingsiet niet en ik vind het zeker geen zonde van me geld
pi_29704566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:21:07 #60
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704598
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Onder welke naam sta je er, als ik mag vragen ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:22:17 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704650
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
pi_29704711
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
pi_29704743
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
pi_29704771
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
pi_29704831
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:27:11 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704888
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
Nou, ik praat met verschillende vrouwen via MSN, maar meestal bloed dat dood. Heb wel laatst een serieuze date gehad (een keer of 5) en dat was bijna iets geworden, maar net niet, we hebben nog wel contact.

En nu weer wat contact via MSN, maar ik hou er meer vriendschap dan relaties aan over
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704966
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...

* Sorry, maar iemand van jouw leeftijd (19) zie ik niet zo snel een relatie hebben met een 30-plusser...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:29:49 #68
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704987
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
Nou ja, alleen in een serieus topic, maar ik snap dat je het liever niet zegt, je kunt het me wel mailen, als je wilt, ben toch wel nieuwsgierig.
Bedenk wel dat mannen heel anders hiermee omgaan dan vrouwen, mannen worden zelden lastig gevallen zoals jij het beschrijft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705013
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...
wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:31:37 #70
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705050
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705095
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef ioko het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
inderdaad, je houdt het altijd wel in je achterhoofd en daarom spreek ik ook nooit zomaar met mensen af als ik ze nog nooit aan telefoon heb gehad of foto's / webcam heb gezien, maar ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad, dat mensen zich anders voor hadden gedaan of verkeerde bedoelingen hadden ofzo
pi_29705117
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?

* wou dat meer mensen webcams gebruikten bij internetconversaties...
pi_29705172
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?
tegenwoordig hebben de meeste mensen wel een webcam hoor
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:35:53 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705215
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik gebruik dat dan weer niet....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705287
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
pi_29705337
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
je komt uit '77, ken zat mensen van jouw leeftijd of ouder die er 1 hebben hoor

jij bent gewoon ouderwets
pi_29705348
Nah, webcam vind ik niks aan. Misschien alleen voor een korte reality check, maar dan spreek ik liever iets af hoor. Ik ga daar niet een beetje leuk zitten doen op iemands beeldscherm.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:40:49 #78
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705419
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef -Yuna- het volgende:
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
Ik stuur ook veel standaardberichten, wel persoonlijk, maar geen grote verhalen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705428
Webcam is alleen leuk als je met een paar vrienden bent en van de kaart bent. Dan kun je lachen. Voor contact met het andere geslacht geef ik toch echt de voorkeur aan discotheken en kroegen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29705429
ik ga ook maar es wat sneller afspreken met mensen ( wel nadat ik dus met ze gebeld heb enzo) want nou zit er een hele tijd tussen het 1e contact en de afspraak, en dat werkt niet echt goed denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')