quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Silver_Shark het volgende:
aww net te laatik wou hem posten
![]()
BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
ich bin niederlander, ich bin nein deutcherquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
Hmm, ik woon in Deventer, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
whahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ich bin niederlander, ich bin nein deutcher
ofzo![]()
Ja posten allemaal!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef Silver_Shark het volgende:
ik moet gaan mzzl ! tot morgen
nog een laatste oproep:
wie woon er in deventer of omstreek en je gaat naar rotterdam zet ff hier neer
Precies, als er maar wat te rukken valtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
het maakt me geen ruk uit heb ik gevote
Beetje verdacht dat hij nu naar bed gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, als er maar wat te rukken valt![]()
![]()
![]()
hij gaat dubieus hard geworden doekjes produceren uiteraardquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Beetje verdacht dat hij nu naar bed gaat![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hij gaat dubieus hard geworden doekjes produceren uiteraard![]()
lol blijft leuk maar ga je die nou elke keer posten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...![]()
![]()
* DING *quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
Kijkend door de zandstorm naar buiten, observeer in hier in Fallujah een aantal tactics van de USMC die ons van pas kunnen komen in onze volgende missie te Karkand. Nu ff nog een paar hints vd insurgents in mijn blog verwerken zodat ik dadelijk in de Green Zone een duikje in t zwembad kan nemen. Met een lekker oosterse eye-stee erbij ...![]()
![]()
Ik dacht ff dat je iemand anders wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
![]()
Had 'em pas maar een keertje gepost en tis een tvp ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol blijft leuk maar ga je die nou elke keer posten?
dadelijk ga je nog echt op m lijken![]()
een hele ordinaire! smeerlap! maar ja je komt ook uit dordt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Had 'em pas maar een keertje gepost en tis een tvp ...![]()
* UPDATE *quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
* DING *
Met een ping van 0,0034 zit ik hier in Oezbekistan in een nat doorlopen tentje te gamen op een pc die ik net op straat heb gevonden. Ik heb een telefoondraad weten te bemachtigen en kan nu razendsnel internet (ze kunnen der in NL nog wat van leren!) dus let's get ready to rumble.
De groet'n uit Oezbeki!
jij vind dat soort berichten dus ook irritant?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
* UPDATE *
Neerkijkend op de grote ijsbrokken in t water hier op de zuidpool, heb ik net ff snel een paar potjes op jullie server gespeeld in een iglo-cyber-cafe. Die eskimo's zijn hier verdomde goed zeg met BF2: ze blijven onder alle omstandigheden ijs-koel! Zo, ik ga nu weg als sneeuw voor de zon en zal binnenkort met jullie spreken vanaf de toppen vd Himalaya![]()
maar we vinden het allemaal leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij vind dat soort berichten dus ook irritant?
leuke lemming op i spys : kijk mij in een ander land zitten gezeur
nee, wil er stiekem wel eenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01 schreef Gunner het volgende:
ZIjn er hier mensen die een zboard gebruiken?
high res pic:
http://www.zboard.com/us/products/local_assets/BF2keyset.jpg
Ja, vriend van me heeft er een.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01 schreef Gunner het volgende:
high res pic:
Hahaha ja die site kon ik ook al, mongolen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef Sickert het volgende:
mensen ik ga slapen!
maar check ff oftopic nog even deze leuke site: http://www.solomio.nl
wat een stumperds![]()
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha ja die site kon ik ook al, mongolen!![]()
lol tijd voor een invasie van die serverquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:19 schreef Fillipe het volgende:
Fucking losers van UKE , die hebben ook een eigen server en daar ging ik dus maar op spelen (Ja, onze zat vol en geen admin aanwezig) ik krijg een tank te bemachtigen schiet reteveel mensen af (Parqi Pensuala) waaronder dus leden van UKE wat krijg je als gevolg? Ja hoor een kick.
Echt zielig, maar in het eerste rondje wel een gouden medaille verdient
Of je spreekt gewoon even Nederlands...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha ja die site kon ik ook al, mongolen!![]()
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
Het volgende :
Heb 't er ook al even met Jedi over gehad van de week. Om spawnpunten eventueel een naam of nummer te geven. Nu is 't vaak dat persoon X in problemen zit op het punt tussen zeg maar die vlag in 't midden en daar weer de vlag rechts van..of zoiets. Geef je dus die spawnpunten een naam of nummer geeft ben je dus sneller op de plaats van bestemming.
Zeg maar wat je ervan vindt..
Clean Sweep mag er wel uit ja. Zatar is op zich leuk. Alleen die klote gasvlammen maken het onmogelijk om een heli uit de lucht te knallen als je in een AA zit en ze komen van een bepaalde kant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef Fillipe het volgende:
- Servertekst moet nog in het engels & tekst moet meer onder elkaar ipv één lange zin.
- Is het nou BoF BOF of BOF!In Xfire zie ik allerlei creaties maar welke is het? Poll?
- Admin's zouden eigenlijk nog even voor hun naam in Xfire moeten zetten dat ze admin zijn!
- 2 Rondjes per map niet voldoende?
- En worden maps zoals Clean Sweap en Water Zetlands nog verbannen van de maplist?Ik wil het ook best doen hoor maar ja...
Wat bedoel je los??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef Gunner het volgende:
Dus je verkoopt dat ding niet los?
Waar zijn ze eventueel nieuw te koop?
Ik zou het toch wel makkelijk vinden als ik een punt kan noemen met A,B of C bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.
kost dat, dat hele zooitje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoel je los??
Ik heb dus te koop:
1x Zboard met standaard toetsenset
1x Zboard BF2 toetsenset
Nieuw in doos
Zelf heb ik ook een set zoals bovenstaand voor eigen gebruik
Als er niemand mailt, hou ik me aanbevolen. Nu effe geen tijd om te mailenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
you've got mail...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35![]()
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01schreef 'Gunner' het volgende:
Zijn er hier mensen die een zboard gebruiken?
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmee
ik me tijdens het spel mee moet behelpen en om de haverklap per ongeluk die tab-toets indruk wanneer ik eigenlijk A of D bedoel en dan dat achterlijke overzicht van de game op mijn scherm krijg en dus niks meer van de game zie.
Zijn ze ook nog ergens anders te koop en zoja waar en wat kost dat evt.?
Zoals ik het lees wel. Je moet de Base-set dan nog kopen a Euro 59,95quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171
Maar dat is alleen de overlay, toch?
Same here, en ik heb geen zin om met 2 keyboards te gaan werken. Mijn logitech doet zijn taken nog steeds naar behoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:50 schreef Gunner het volgende:
Aardig prijzig dus nog. Dat vindt ik het eerlijk gezegt niet waard
Ik hoop maar niet dat alle dordtenaren altijd zulke 'mooie' zinnen maken ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
harder Jedi in elkaar getimmerd word door een stel dortenaren?![]()
![]()
Yep ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Blinker het volgende:
Gaan er nog mensen naar Lowlands eigenlijk
Laat ze maar komen die Hollanders...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat alle dordtenaren altijd zulke 'mooie' zinnen maken ...![]()
Hehe misschienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, jouw naam had ik al gezien
Misschien zie ik je nog wel op de meet
Ik vroeg hte net ook al; die fightnight he, is dat gewoon dat 'we' de hele avond/nacht kunnen gamen zonder dat we de hele zaal voor ons hoeven te huren? Is dat ook ni goedkoper dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Laat ze maar komen die Hollanders...![]()
Weet ik niet..I-spy heb jij hier info over??Anders stuur ik wel een mailtje naar die gasten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik vroeg hte net ook al; die fightnight he, is dat gewoon dat 'we' de hele avond/nacht kunnen gamen zonder dat we de hele zaal voor ons hoeven te huren? Is dat ook ni goedkoper dan?
Idemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe misschienMoet ff kijken of ik eraan denk en wat ik op dat moment aan het doen ben
happe happe happe..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef ViPeRII het volgende:
Niet zeuren over dordtenaren he!
(ben er ook een)
© Games Syndicate Fight Nightquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 vroeg 'jpjedi' het volgende:
Weet ik niet..I-spy heb jij hier info over??Anders stuur ik wel een mailtje naar die gasten...
TGS Rotterdam.
Voordeel in ons geval is dat we toch de zaal niet volkrijgen en dus geen exclusiviteit kunnen bedingen. Nu zit de zaal wel vol en kan men de deuren sluiten wardoor men niet meer onder de sluitingstijd valt en zodoende ons de gelegenheid geeft om de nacht door te halen indien gewenst.
Jamer dat Fox niet meegaat!!![]()
Thanks man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
© Games Syndicate Fight Night
Van wat ik nog weet is het inderdaad zo dat dan de deur op slot gaat als iedereen binnen is danwel
aangemeld bij de bar.(en dat kan al in de middag zijn)
Kom je later dan het vastgestelde tijdstip (stel 01:00 uur) dan moet je even buiten de aandacht trekken
door op de ruit te bonken(grote ruiten en je kan toch naar binnen kijken)
en dan wordt de deur even open gedaan en moet je je kunnen legitimeren en aangeven
dat je op de lijst staat van kandidaten voor de fight/game-night.
Het is dus niet zo dat je ff op de bonnefooi langs kunt komen, en ff terplekke beslissen van
" Oh ..ik ga dan nu ff meedoen " want dan kun je gelijk huiswaarts keren. want je komt er
echt niet in! En ga je moeilijk doen en stennis schoppen?
Aangrenzend bij de Game-centre,geloof het of niet, zit een bemande politie-post![]()
Je moet je dus echt ruim vantevoren aanmelden wil je dus kunnen gamen!
Verder kun je echt je lol op kwa game-mogelijkheden want er is echt van alles en in alle soorten.
En zoals ik al eerder zei: Ben je het gamen ff zat, dan ga je wat drinken/eten of internetten
en anders plof je ff neer op een sofa en chill je wat of anders loop je ff naar buiten.
En wil je echt stoppen,dan lijkt me een wandeling naar de vele bar's +/- 100 meter
(oude Haven) ook een aardige optie.
TGS Rotterdam lokatie
TGS Rotterdam Games
TGS Rotterdam lidmaatschap
Je had toch zo'n lijst met aanmeldingen vd harde kern. Daar stonden meer dan twee namen op. Maybe kun je dat lijstje gewoon gebruiken voor dit frightnight gebeuren; vraag maar iedereen dit zich voor het oorspronkelijke plan had aangemeld ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Thanks man!
krijg er wel zin in hoor..
Ik heb welgeteld 2 mailtjes en als ik dan het aantal stemmen tel...![]()
Aangezien we nu een datum hebben wil ik graag voor reservatie een mail van iedereen.. wil niet het risico lopen daar met de helft te staan..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je had toch zo'n lijst met aanmeldingen vd harde kern. Daar stonden meer dan twee namen op. Maybe kun je dat lijstje gewoon gebruiken voor dit frightnight gebeuren; vraag maar iedereen dit zich voor het oorspronkelijke plan had aangemeld ...![]()
??quote:
ja ik!! het is in het begin ff wennen maar het bevalt me primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01 schreef Gunner het volgende:
high res pic:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:16 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy,
Ja heb er nog eentje nieuw in de doos liggen en heb er zelf ook eentje. De nieuwe in doos is te koop met bf2 set voor weinig. Ik gebruik hem niet maar misschien moet ik me er och eens aan zetten. De eerste keer dat ik hem gebruikte was het me te onwennig en ging het van geen meter (hehe ik zal jullie voor zijn: Ik speel altijd voor geen meter)
Wat ik wel merk aan mijn standaard toetsenbord is dat hij som begint tegen te stribbelen bij veel toetsen tegelijk. Iets waar het Zboard beter mee is (6 toetsen tegelijk)
Ik overweeg over te stappen....Sickert, jij speelt toch ook op een Zboard?
OMFG! nu 4..alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef ViPeRII het volgende:
Niet zeuren over dordtenaren he!
(ben er ook een)
dan ben je geen echtequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef ViPeRII het volgende:
Ze schieten uit de grond he die dortenaren!
(Ben er geboren verder opgegroeid aan de overkant van het water: Papendrecht
kun je een spiegel dan proggen????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet mijn Speedpad eens gaan proggen binnenkort, die ligt al te lang stof te happen, terwijl ie heerlijk speelt...
i-spy24 volgens mij ben jij hier de persoon die niet kan lezen want wij hebben het al iets van 100 keer gelezen en er is al een aantal keer gevraagd om ermee te stoppen.quote:
Dat moet ik nog ff overleggen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef Sickert het volgende:
ff voor de huidige admins..
wanneer gaan jullie de nieuwe admins (Ruddy en Sickert/mijzelf)
inwijden?vertel me maar vast wat ik allemaal moet downloaden..
doe ik dat vast en kan ik er even naar kijken![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:36 schreef Droopie het volgende:
.
He Fox, als je ouders problemen geven kan je ook zeggen dat iemand je naar het station
brengt/ haalt. Wat ik dan ook wel zal doen. Als echte Rotterdammer wil ik graag gastvrij zijn. je lekker in elkaar beuken,
na het zien ervan heb ik het ook maar eens geprobeerd idd, sla je toch dood tegen de grond...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:53 schreef Sickert het volgende:
niet enorm... dag of 2 voor mij
in het begin zit je soms te zoeken naar enkele toetsen
maar daar raak je snel aan gewend.. ask UnleashedMitch die heeft m ook
ik vind m supper iig
enige vreemde is dat spatie ook jumpparachute is volgens het Zboard... enkel na een paar keer doodgevallen te zijn gebruik ik toch maar negen
Ik wil best meespelen, maar ben geen betalend lid ofzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:31 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Johanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alleen Dries, die ik overigens ni eens ken. En niet eens op onze server ...![]()
quote:
sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alleen Dries, die ik overigens ni eens ken. En niet eens op onze server ...![]()
Kinderen die vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef Sickert het volgende:
whaah! ik wil spelen!! fjd schiet op met die bagger pc van je!
hahaha ik wist het niet zeker maar had wel een vermoeden ...denk hoor niks dus zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was weer ff lachen mannen. En Jedi, op die lijst van je, Umm-Qasr = JafarX![]()
NL - DL altijd leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben er donderdag pas weer. Morgen eerst even eten en dan lekker voetbal kijken
Zojuist anderhalf potje meegedaan en m'n eerste gouden bling opgedaan. Nu ben ik een echte BF2-shizle-neger geworden
Nvidia Geforce 6600 (ongeveer 140) en als je nog iets meer hebt een 6600GT (ongeveer 170)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef Enchanter het volgende:
kan iemand me nog een goede videokaart aanraden voor zo rond de ¤ 130-160 ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nvidia Geforce 6600 (ongeveer 140) en als je nog iets meer hebt een 6600GT (ongeveer 170)
mja.. ik ben zo dat ik de slechtste ahum beste! eerst kiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wow, ik kom als eerste speler voor op jouw dream-team opstelling ...![]()
Gewoon proberen in stappen. Als je artifacts krijgt moet je terug gaan naar een lagere setting :pquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Fillipe het volgende:
Ik net nog even gespeeld als commander, domo speelt ook nog. Goude medaille gewonnen wederom.
Nog even een vraagje voor de die-hards; Ik heb een Geforce 6800 GT met het toevoegen van een registery key (Coolbits) kan je makkelijk je Nvidia kaartjes overclocken, in hoeverre kan ik deze nu overclocken? Heb hem iets hoger gezet maar wat is echt de max en wat bevelen jullie het beste aan? Welke stand voor Mhz en geheugen dus? Mhz staat standaard op 350 en geheugen op 1 Ghz.
Verdere systeem: AMD 64+ 3400+ , 1024 Geheugen.
Wat is het verschil ? of waar staat die GT voor ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nvidia Geforce 6600 (ongeveer 140) en als je nog iets meer hebt een 6600GT (ongeveer 170)
en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Fillipe het volgende:
Verdere systeem: AMD 64+ 3400+ , 1024 Geheugen.
Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhhh wat zijn die wapens van USMC sloom. Die van de MEC spelen een stuk prettiger naar mijn mening.
Verder mag me muis ook hoognodig vervangen worden.... denk dat ik de Razer DiamondBack Chameleon-Look haal.
Iemand ervaring ermee, Razorback toevallig ?![]()
Kheb een Nostromo speedpad, maar ligt thuis bij ouders en moet hem nog configgen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef Marty26 het volgende:
Zo gisteren avond was weer lekker knallen
Heeft er iemand hier een Nostromo n52speedpad?
En een goeie config al? zo ja stuur ff op![]()
er waren idd 2 bof squads, maar ik kan me geen slotje herrinneren? op een gegeven moment was 1 bofsquad gevuld zonder boffers, toen kwam de bofreal squad geloof ik...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:14 schreef Gunner het volgende:
Wat me gister is opgevallen
Wat later op de avond rond 2230 speelde ik op Karkand.
1.Twee BoF/Fok squad, allebei met een slotje erop. Prima maar hou dan wel in de gaten of er BoF'fers erzijn om ze uit te nodigen.
heb wel een headset, maar ben bijna nooit op TS, weet niet waarom. tis wel makkelijker misschien. maar onze server heeft toch VOIP. why ts? via VOIP lul je altijd tegen je squad...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Mag ik ff heel eerlijk zijn: ik vind t best irritant dat sommige BoF!fers NIET op TS zitten. Het is niet alleen leuker spelen maar zeer zeker belangrijk om goed als team te spelen. Misschien kunnen we met de pet rond voor diegenen die geen headset hebben ...Maar als sommigen het simpelweg gewoon niet willen, kan ik daar moeilijk iets aan doen ...
![]()
en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vind persoonlijk TS veeeel beter dan dat VOIP. Dat laatste werkt soms gewoon niet goed en hapert vaak bij mij. En bovendien, door TS hebben we nu ook vaste leuke groep met Sikcert, Johan, Dicki, Jedi, BMH en natuurlijk onze Foxie. Maja, suit yourself ...
Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef jazza het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...
Geen excuus nodig man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.
Gisteren ging mijn pieper van de brandweer en moest ik met spoed weg tijdens het gamen en Sickert had gehoort wat het was.. dus is ook wel weer handigNog excusus voor dat Jafarx...
hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:
-Knop induwen alvorens te kunnen praten kost je nu eenmaal reactietijd
-kwaliteit is bagger
Misschien kunen we de BOF! squads die met TS werken ook zo aanduiden: BOF! TS
Dat probleem met het slotje is ook eenvoudig als je op TS zit trouwens. Ik zit er dan binnen 10 seconden in na een gil over TS..hehe
Gisteren een dudelijk voorbeeld meegemaakt met Diamond3Ddie bij ons squad zat. Ik werd vastgehouden door een vaste mitraileuropstelling en een tank achter me die me nog niet had gezien...Onder de mitraileuropstelling liep Diamond langs maar had niks in de gaten (Mashtuur city als je van mec kamp naar de middelste dichtsbijzijnde vlag en dan langs die hoge muur. Ik maar roepen maar hij had geen TS.....![]()
hmm vind mijn mx510 ook heel relaxed werken hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:54 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.
Is dat zo???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?
mmm. was eenzijdig ongeval...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Geen excuus nodig man.En was de brand makkelijk te blussen? Was idd gister lachen, op de TS voornamelijk ...
![]()
Weet iemand nog een goed merk/type headset? Ik heb nu zo'n hele goedkope maar wil een veel betere kopen zodat mijn geluidskaart goed tot z'n recht komt ...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
vanavond knallen of Nederland-Germaniė?
vond t vooral fijn dat ze die laatste vlag nooit defendenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat zo???
zou nieuw zijn voor mij.
Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..![]()
Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat zo???
zou nieuw zijn voor mij.
Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..![]()
Werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
vanavond knallen of Nederland-Germaniė?
Was toen ik terug was na half 12...was in Squad met Domo, Rudy mezelf en nog iemand maar dat weet ik niet meer. Volgens mij was je toen net weg ofzo..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...![]()
voor zatar wetlands is de taktiek iig zo ver mogelijk doorstoten naar achter en ze dan in de tang nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh, dan was ik daar ni meer bij; dan was t een andere goed opgezette actie. Als we samen spelen en een beetje tactiek hebben, dan wordt t spel veel leuker.
Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef Gunner het volgende:
k heb hem nog nooit in de server browser gevonden.
Ik wacht dan ook met smart op de patch die eindelijk Favourite Servers introduceert
Ik kan hem ook niet vinden en via Xfire doet die het ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussen
Loopt echt super goed, heb alle instellingen op High staan met 2x AA en op 1024 x 768. Je kan een 6800 GT makkelijk handmatig overclocken tot je 'bijna' een 6800 Ultra hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.
Zei je iets ...?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef jpjedi het volgende:
meestal op de grote teenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef ViPeRII het volgende:
Pff ik werd echt helemaal gek vannochtend... Ik kan best wel redelijk battlefielden, maar vannaochtend, elk gevecht dat ik met iemand aan ging verloor ik.
Waar schieten jullie op om iemand zo snel mogelijk dood te krijgen?
ja ging iets mis.... kreeg het topic wel maar geen enkele post dus ik typte zoiets als: alles weg..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Zei je iets ...?Misschien zie ik jullie weer vanavond mannen ...
![]()
Yes konijnenjacht......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
WARNING! BMH gaat zo weer Battlefield 2 spelen.
mooi kunnen we je kill/death ratio weer omlaagschroevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
WARNING! BMH gaat zo weer Battlefield 2 spelen.
mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands pratenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:
-Knop induwen alvorens te kunnen praten kost je nu eenmaal reactietijd
-kwaliteit is bagger
vanavond eens testenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef BMH het volgende:
Ik restart the server (hij doet het niet).
-Server werkt weer.
TS=teamspeak... wij spreken dan met elkaar over een ander kanaal (server) buitenom BF2 vanwege bovenvernoemde redenen. (info in openingspost)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands praten). Je kunt elkaar veel beter waarschuwen voor naderend gevaar enzo.
En ik heb een knopje aan de zijkant van m'n muis( ingesteld voor het praten. (werkt super!)![]()
das dan wel erg nuttigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben nu de enigste op TS vanaf s'morgens 11 uur
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:stop daar es mee.
We weten het nu wel.
en Elba..Noord Korea...Fallluja..etcquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Fillipe het volgende:
Zal me vast geheel ontgaan, maar wat is er geweldig aan dat I-Spy continue die irritante en bovendien oerlelijke dingen post? Komt die aandacht tekort in Sepang, Tokio of in Mexico?
Het is gewoon niet niet-ironisch bedoeld ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Fillipe het volgende:
Zal me vast geheel ontgaan, maar wat is er geweldig aan dat I-Spy continue die irritante en bovendien oerlelijke dingen post? Komt die aandacht tekort in Sepang, Tokio of in Mexico?
Uhmm even ja, heb verder (nog??) geen microfoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Droopie het volgende:
Mensen neem gewoon gezellig TS.
Een headsetje kost 15 euro, die van mij.
En eigenlijk heb je alleen een microfoon nodig
want de gesprekken gaan over de boxen.
He Diamond, jij speelde gisteren met ons mee of niet.
ook je ts aanzetten, wij af en toe gillen naar onze 4e dove soldaat.
Ja na installeren van de TS software kan je kosteloos inloggen op de TeamSpeak serverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uhmm even ja, heb verder (nog??) geen microfoon.
Maarre moet je daarvoor op een aparte server offe.... heb me er verder niet mee bezig gehouden.
Als ik alles rond kan krijgen dan ga ik er zeker voor. Morgen is de dag van de waarheid. Als m'n PC dan wordt verkocht dan ga ik zeker door voor de 6800GT, anders twijfel ik. Overclocken twijfel ik over aangezien ik mn 9600XT zo opgeblazen hebquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef Fillipe het volgende:
Loopt echt super goed, heb alle instellingen op High staan met 2x AA en op 1024 x 768. Je kan een 6800 GT makkelijk handmatig overclocken tot je 'bijna' een 6800 Ultra hebt.
Heb je echt niets anders te doen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben nu de enigste op TS vanaf s'morgens 11 uur
Toppiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef escape_nl het volgende:
Eindelijk heb ik weer internet, ben weer helemaal beschikbaar
Ik ben het geheel eens. Alhoewel ik af en toe ook wel een spawncamper uit frustratie wil kickenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef Droopie het volgende:
KICK ALLEEN ALS ER GEEN PLAATS IS OF EEN TEAMKILLER!!!!!!!!!
maar vinden de mede BoF! hiervan eens of oneens
kon ik niet vinden bij de winkels.. en heb geen zin om te wachten... die razer is wel mooierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de Razer Diamondback halen![]()
![]()
Heeeyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:39 schreef i-spy24 het volgende:
Joehoe
[[url=http://x1.putfile.com/8/22811373279-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Groetjes van waar ik zit. (en kan nu al 3 dagen niet gamen)![]()
Yo Ash man,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy
Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11
Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?
Maar voor de rest! alles kits!
Is die Clanwar tegen GoT nou officieel? (weten hun het ook?) aangezien ik alleen I-Spy erover zie spammen en niet de rest van de BoF! leden?
BMH:
klopt het nou dat de Clanbase war van 28 AUG is verschoven naar 4 SEPT? of was ie tegen ETBF altijd al op 4 SEPT?
Wordt er vanavond nog gespeeld of gaat iedereen NED-DUI kijken?
en als laatste over dat hele TS gebeuren,
Ik ben er wel mee eens dat het een betere teamwork ontstaat als Iedereen op TS zit,
ik zit er ook op maar ik lul er niet zoveel doorheen aangezien, ik af en toe nogal wat feedback teruggeef met me mic, maar als het moet wil ik wel effe wat blerren door dat ding!
Is het bij deze Admin iig ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
maar goed, in 99% van de gevallen ben ik het met je eens en dat zou ook de leidraad moeten zijn voor de overige admins.
En ook zoveel awards en medailles die I-spy met z'n eerst account heeft verdient, vergelijking met het huidige aantal is ook dubieus te noemen maar ach, grootheidswaan iemand?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yo Ash man,
Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?
DVD`s op je vakantie adres en een ping van 14 bij bf2 vanuit je hotel......![]()
Ola,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yo Ash man,
Je staat ook in de lijst voor de lan party bij gamesyndicate...klopt dit nog nu de datum bekend is?
DVD`s op je vakantie adres en een ping van 14 bij bf2 vanuit je hotel......![]()
Volgenes mij neemt hij ons allemaal in de malingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Ash het volgende:
Hoi I-Spy
Ik vraag me nu toch echt af waar je zit!
elke keer die mooie posts over het lekkere weer en het eten etc
En aangezien ik nogal een DVD verzamelaar ben, houd ik dus ook diverse topics in het FTR forum in de gaten en het viel me op dat je een DVDtje had besteld en heb binnengekregen namelijk deze:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11
Krijg jij nou ook je DVDtjes binnen op je vakantie adres?
Ik zou willen dat ik het met 40 uur kon redden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Op zich heb ik wel interesse, 17 sept toch? (ik ben helaas niet altijd online wegens prive etc, dus ik skip af en toe wat posts aangezien dese BF2 topics nogal snel gaan)
Moet wel effe wat meer weten over het hoe en wat. (zit namelijk ook nog met een 40 uren werkweek)
Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.
Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.
Linkje naar het hotel: http://www.burj-al-arab.com/
En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.
[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry dat het plaatje zo groot is.
Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.![]()
![]()
Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb op Discovery the making of dat hotel gezien. Wat een gigantisch mooi gebouw!
Gefiliciteerd man! Wat doe je trouwens op Internet als je daar zit?![]()
Wowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Bijkomen van de vlucht. Het is hier ook al bijna middernacht, dus we gaan zo ons bed opzoeken.Morgen gaan we trouwens hier naartoe:
http://www.wildwadi.com/![]()
![]()
Dat zijn tenminste glijbanen, niet die zielige nederlandse troep
![]()
![]()
Dubai, ik kan wel een foto van de kamer postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
WowDat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
Burj Al Arab in Dubaiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
WowDat is zeker andere koek dan hier, welk land/plaats mag dat wezen waar je zit?
In dat hotel is een Oom van mij ook is geweest voor een aantal dagen/weken/maanden (maar of hij daar nog elke keer komt weet ik ook niet).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef PirE het volgende:
Ik zit nu samen met mijn vrouwtje in onze hotelkamer in de Burj Al Arab in Dubai. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Supersnel internet en ze deden ook niet moeilijk toen ik vroeg of ze geen PC voor me hadden.
Linkje naar het hotel: http://www.burj-al-arab.com/
En ik heb nog een mooie I-pod voor het vrouwtje gekocht. Kost echt niks hier. Hier een fotootje, kijk eens hoe blij ze ermee is.
Sorry dat het plaatje zo groot is.
Ik heb me al verdiept in de lokale taal, dus al die MEC-commando's kan ik nu ook allemaal uit mijn hoofd.![]()
![]()
Ik heb zelf deze:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef jazza het volgende:
wat is een goede headset van rond de 50eu?
mm ga morgen wel ff kijken in de winkel wat ze hebben maar deze heeft me voorkeurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef escape_nl het volgende:
ja die heb ik, en ben erg tevreden
Kom eens heeel dichtbij me zitten. Dan verluister ik wat in je oor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Sickert het volgende:
2-2 voor de pannelappen.... sjonge wat een ruk wedstrijd! behalve de 2 doelpunten
Btw
admin boys.. vertel ruddy en mij eens wat we moeten downloaden als jullie tijd hebben
ik weet geduld is een schone zaak...... maar elke keer word er aan mij gevraagd of ik ruimte kan maken terwijl ik niks kan![]()
Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef Sickert het volgende:
*tegen BMH aankruip*
Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 lulde 'PirE' het volgende:
<knip> lul immitatie van loser die thuis zit en zogenaamd leuk wil zijn
fine with me...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt
hierin staat de BoF server vermeld en is het wat opgekuist
whahaha ik kom niet meer bij!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:
immitatie is de grootste vorm van vleierij.
Je zet je zo zelf voor lul met je nep-foto'sDoe het dan beter of hou je rotsmoel verder ook al
stoor je je aan mij.
Ik zit jou toch ook niet als loser te immiteren..
Oh bijna vergeten speciaal voor jou:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Mee eensquote:
Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Yo tuig, benik weer.
Allereerst:
Waar ik nu zit moet nu wel bekend zijn, want ik heb nu zoveel duidelijke hints gegeven
dat als je de laatste pic goed bekijkt je het gelijk weet.
Over die DVD:
Die had ik allang binnen(voor ik ging reizen) alleen heb hem nu pas gepost omdat ik gewoon
wilde meedoen in die specifieke thread dus niet teveel aandacht aan het moment geven.
T.a.v. de pings e.d.:
Nou zal het mij verder boeien want ik gebruik alleen maar de computer
in het Hotel business-centre en hou me verder niet bezig met pings e.d.
Ja,Ik heb het spel na veler verzoek even mogen installeren op een van de PC's met al zijn toebehoren
(ja ik had een kopie van iemand gekregen) maar gemakkelijk ging het niet wat hey...dit is normaal een
business-centre waar andere werkzaamheden worden gepleegd dan gamen.
Begrijp je ook gelijk waarom de internet-verbinding zo snel is want in zo een business-centre kun je
niet aankomen met je 56K analoge inbel-modempje.
ja of de YMCAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Deze ?
Sorry, iets teveel Arie & Sylvester gekeken
Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Sickert het volgende:
ff iets leuks tussen door
Keffo.nl: bf2 zegt:
Keffo.nl: bf2 zegt:
die gast kletst echt uit zn nek
BMH zegt:
Ik ook. Ik woon dicht bij de duitse grens
ja dat was ook niet leukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!![]()
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef 'Gunner' het volgende:
Nou nou doe niet zo ge-fokked!!
Hij zet je misschien te kakken omdat je je vakantie ervaringen in het BF2 topic post.
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...quote:
Ik denk dat 99% van de mensen hier vermoord worden door hun vriendin als ze tijdens een (wereld)reis er tussen uit knijpen om BF2 te spelen.
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigenquote:
Ik hoop dat je het begrijpt dat sommige mensen zich hier aan ergeren.
quote:
Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaar
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?quote:collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
en dat is de ban list leeghalen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Sickert het volgende:
collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
hehe mensen let op die details...![]()
maar ispy laat lekker zitten en derest ook! dit is een battlefield topic... geen battlefield zelf..![]()
trouwens ik heb net geleerd van BMH hoe ik ingame moet kicken
dat was les 1!
morgen krijg ik les 2!![]()
stinger = anti air. Raket in een tube en dan 2x.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef sexylexy het volgende:
Wat zijn nou precies stinger TOW etc. etc. Ik weet wel dat het een soort grondverdegigers zijn maar hoe zien ze eruit?
Ik ben voor I-spy...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
whahaha ik kom niet meer bij!!!!![]()
![]()
Dit is het laatste wat ik wil zeggen, en voor de rest er geen woorden meer aan vuil wil maken, zoals Sickert als zegt dit is een Battlefield 2 topic en geen I-Spy etc topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
Dat is de spirit mannen!! Vergeven en vergeten..We dinken er eentje op (of 2 of 3 of...)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Droopie het volgende:
Verder geen problemen hoor, je krijgt gewoon een biertje op de fightnight.
ook vanaf morgen kun je alle vragen stellen bij mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
en dat is de ban list leeghalen ?![]()
Tis wel leuk voor je punten maar ik vind het niet zo leuk spelen. Ik wil liefst in een squad rondrennen. Je moet heel de tijd rustig plekkie zoeken en dat scherm raadplegen, eigenlijk continu en dat vind ik te passief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
met commander kun je imo veel te makkelijk scoren... Gevolg: zodra het ook maar even kan, spring ik erin..
Humor is jou onbekend begrijp ik. Nou ja, het maakt mij geen hol uit. Toch knap dat ik, als 16 jarig losertje, jou met 2 posts helemaal op de kast krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.
Ik zie mensen ook vaak posten alsof ik naar een telefoongesprek zit te luisteren. Zit ik daar me
aan te storen of op zijn minst belachelijk te maken?Dacht het niet. Ik laat ze gewoon in hun eigen waarde.
![]()
[..]
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...![]()
[..]
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigen
manier van uiten heeft en ik dus daarover mijn smoel moet houden en niet belachelijk ga zitten
maken zoals losertjevan 16 hoog en een speen in zijn bek.![]()
[..]
Hallo lullo...wat wil je nou? Mij proberen te vangen op m'n woorden?![]()
Lees eens goed wat ik schrijf want je zit weer lekker te bazelen.![]()
[..]
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
Gamespeciaal zaakje? Daar heb je de meeste kans gok ik. Vraag het anders even op tweakersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef jazza het volgende:
wil een nieuwe muis, deze om precies te zijn > http://www.razerzone.com/products/products_copperhead.php maar ik kan hem niet vinden op de pricewatch... heeft iemand hem al gespot of ervaring mee?
ja ik had het zo hier en dara gehoord... maar ik heb daar niks van gezien.. enkel heb ik 1 x BMH die Rainmaker.BBQ4U zien kicken....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mee eens
Verder zullen Sickert en Rudy morgen ook een mailtje krijgen over toegang tot de server e.d.. Houdt er wel rekening mee dat het onder voorbehoud is. Ik hoor nu al geintjes over admins die puur betere mensen kicken en daar ben ik persoonlijk allesbehalve blij mee. Ik moet e.a. nog even mee naar achter nemen met Escape, BMH en Ursel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |