... Als alle Nederlandse voetbalrechten overgekocht worden en ze hebben een enorm geldbudget mag je wat verwachten en natuurlijk ook kritisch zijn.. Alsof van NOS altijd werd gezegt dat ze zo goed waren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeik niet zo.
Idem hiero.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
De plaatselijk omroep hier heeft het beter begrepen.
8 minuten.. 8 fucking minuten...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeik niet zo.
Dit is gewoon kansloos zeiken wat de meeste doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Cornerman het volgende:
[..]
... Als alle Nederlandse voetbalrechten overgekocht worden en ze hebben een enorm geldbudget mag je wat verwachten en natuurlijk ook kritisch zijn.. Alsof van NOS altijd werd gezegt dat ze zo goed waren?
net niet lang genoeg om naar de chinees te lopen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
8 minuten.. 8 fucking minuten...ik ga eten halen...
![]()
Yep. Triest gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is gewoon kansloos zeiken wat de meeste doen.
Ach ja... Nederland op zijn best zullen we maar zeggen toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, ze gaan echt niet de reclameblokken afschaffen, maar kut is het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
19.22 - 19.15 is 7 minuten. Tel daarbij de posttijd etc op, zal het op 6 minuten uitkomen. Tja, vervelend. Maar dan kun je of ff gaan pissen, of eten halen of drinken halen of whatever. Straks komt er nog een blok. Bij SS was het 20min: reclame, journaal, reclame. En dan de overige wedstrjden er door 5minuten heengejaagd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
8 minuten.. 8 fucking minuten...ik ga eten halen...
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef VoreG het volgende:
Ja maar nu is het commercieel. En wij hebben een hekel aan commercielen
. Kut-kapitalisten!
Jij zegt wat ik denkquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef VoreG het volgende:
Ja maar nu is het commercieel. En wij hebben een hekel aan commercielen
. Kut-kapitalisten!
Niet na 1 wedstrijd alweer reclame. Sorry hoor, maar dat is niet normaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Wat hadden die mensen die over de reclames zitten te zeiken eigenlijk verwacht?
minder lang...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Na een kwartier reclame is normaal bij een commerciele omroep. En dan een halfuur uitzending en dan weer reclame en dan het laatste kwartier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Niet na 1 wedstrijd alweer reclame. Sorry hoor, maar dat is niet normaal.
Precies mijn gedachten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Guard het volgende:
reconstructie van een niet gespeelde wedstrijd... briljant.....![]()
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld isquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Whashahahaha eerst nog PSV, een wedstrijd van gisteren!
2 zelfs!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld is
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef 456 het volgende:
WAT?
Een wedstrijd van GISTEREN???
Echt, NU gaat de knop ECHT om.
GVD wat een KUT zender. Mol, graaf je zelf in in je eigen grond!
Er werd gezegd dat er vrijwel niks zou veranderen aan de bestaande formule toch? Ik kan me bij de NOS geen reclameblok van 8 minuten herinerren na 1 samenvatting en de kutwedstrijden eerst en dan pas de goede. Het enige pluspunt is dat ik nog geen sms-spelletjes heb gezien. Natuurlijk was ik niet zo naief dat ik dacht dat het precies hetzelfde zou zijn, maar dit is wel heel triest.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
Top 3 ergenissen
1) onder het mom van: houd de kijkers vast: laat wedstrijden van de top 3 pas op het laatst zien (was bij de NOS gewoon als eerste)
2) Opa's, randdebielen en ander mafketels interviewen alsof ze kenners zijn
3) reclame (ok, bij de NOS kwam ook het journaal en reclame er tussen, maar dit haalt wel erg de vaart eruit)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
19 minuten sinds het vorige reclameblok
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doen jullie nu?
Jullie willen toch allemaal Feyenoord kijken en dan ga je zappen?
ja er daar zit je dan met je abbo van Versatel, ja euh sorry u kunt nog geen voetbal kijken, en oh ja die 20 Mb haalt u helaas ook niet.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ah ik snap het nu. Talpa gaat alle kijkers zo irriteren, en dan zo'n Versatel reclame tussendoor. Daarmee willen ze iedereen zo'n live voetbal abbo aansmeren. Duivels hoor.
ook leuk....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef APK het volgende:
Normaal zaten we nu naar kunstschaatsen oid te kijken.
Geen woorden maar daden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef Samcali het volgende:
Tip voor Talpa: a little less conversation, a little more action![]()
Dat ben ik wel met je eens, ja. Ze duren wel lang.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:35 schreef Guard het volgende:
minder lang...
Kutclubjes wil ik alleen maar zien als ze door Ajax in de pan gehakt worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik snap nog steeds het probleem niet van Ajax/psv/feyenoord niet als 1e?
ik ben ook gegaan. Denk dat ik voortaan alleen psv kijk en de rest maar laat hangen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Commerciele kutzender. Amerikaanse taferelen, dat Talpa. Ik ben echt oneindig-groot voetbalfan, maar heb de televisie zojuist uit frustratie uitgezet.
De Mol vuile zakkenvuller!
Mja dat neem ik al opquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef 456 het volgende:
Op Discovery is een mooie documentaire bezig over het opzetten van een tent bij een caravan!
Ook mooi...
voetbal is interessant, geneuzel over politiek en inzet van politie niet....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef VoreG het volgende:
kutkapitalisten met je kutcommercie! gelukkig is niemand hier commercieel.
Stel je vooral voor dat je club wat later komt, als je eigen club het enige is wat je intresseert van voetbal....
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvattingquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Commerciele kutzender. Amerikaanse taferelen, dat Talpa. Ik ben echt oneindig-groot voetbalfan, maar heb de televisie zojuist uit frustratie uitgezet.
De Mol vuile zakkenvuller!
Hoe vaak wordt er nou een wedstrijd afgelast in de eredivisie. Toevallig nu even..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Guard het volgende:
[..]
voetbal is interessant, geneuzel over politiek en inzet van politie niet....
En de VRT heeft OOK als publieke omroep weer hun voetbalrechten verkregen van hun eigen competitie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvatting
serieus dat zou mooi zijn, dan gaat talpa helemaal eraf..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvatting
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ze moeten wel, alleen daarmee kom je in het linker rijtje.
de mol is hoofd-aandeelhouder van versatel, daar maakt hij geen geheim vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ah ik snap het nu. Talpa gaat alle kijkers zo irriteren, en dan zo'n Versatel reclame tussendoor. Daarmee willen ze iedereen zo'n live voetbal abbo aansmeren. Duivels hoor.
Denk dat De Mol nog wat aandeeltjes Versatel achter de hand heeft![]()
dan nog, dan zou "Ajax - Ado is uitgesteld, vanwege slechte planning van de gemeente Amsterdam, maar dat interesseert u niets uwilt voetbal zien, dus hier komt een wedstrijd van VANDAAG, Feyenoord - NAC" voldoende commentaar geweest zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt er nou een wedstrijd afgelast in de eredivisie. Toevallig nu even..
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je levenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Guard het volgende:
[..]
dan nog, dan zou "Ajax - Ado is uitgesteld, vanwege slechte planning van de gemeente Amsterdam, maar dat interesseert u niets uwilt voetbal zien, dus hier komt een wedstrijd van VANDAAG, Feyenoord - NAC" voldoende commentaar geweest zijn
Sterk puntquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je leven
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Stefkuh het volgende:
ach john is bang voor mailbombs?? publiek@talpa.tv bestaat ineens niet terwijl dit adres op de site zelf staat notabene??
Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je leven
Heb jij aandelen in Talpa ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Talpa ofzo
Niemand kan -nuchter- beweren dat dit een verbetering is.
Reclame = kut.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?
Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.
Niemand boort iets de grond in... we doen alleen een objectieve constatering zonder te overdrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?
Huh, hij is er toch uitgestapt niet al te lang geleden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Esc het volgende:
[..]
de mol is hoofd-aandeelhouder van versatel, daar maakt hij geen geheim van
Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutjequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.![]()
Ik heb ze een paar maanden geleden nog bij de hema gekocht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:17 schreef dioretix het volgende:
VHS banden, kun je die nog ergens kopen vandaag de dag?
Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My badquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?
En ik vind je nu toch idd wel erg talpa aandelerig overkomen.. ekskjoes mie...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
+ Tijd+score in beeld
Inderdaad ik wil voetbal zien en niet dat gezwam. Eerst de samenvattingen en dan daarna een programma waar iedereen zijn woordje mag doen. Ik haat dit talpa.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef APK het volgende:
Die studiogasten doen ze maar tijdens Studio Voetbal etc.![]()
Zoveel langer leken ze mij niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminstequote:+ Analyse na de wedstrijd
Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.quote:+ Studiogast uit de voetbalwereld
Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...quote:+ Statistieken
YES!!!quote:+ Meer camera's
"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"quote:+ Achtergrondreportage
Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.quote:+ Interviews rondom alle wedstrijden
Inderdaad, dat is een verbetering.quote:+ Tijd+score in beeld
Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NACquote:+ Alle clubs evenveel aandacht
Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.quote:+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.quote:- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?quote:- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Neen gekquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My bad
Het was hypothetisch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutje!!!!!! SMS spellen? Niet gezien jij wel?
tja.. ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
veel reacties op bliksemschigts punten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zoveel langer leken ze mij niet?
[..]
Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminste
[..]
Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
[..]
Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...![]()
[..]
YES!!!![]()
[..]
"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"
Nou prachtig, de tranen springen me in de ogen.
[..]
Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
[..]
Inderdaad, dat is een verbetering.
[..]
Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
[..]
Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.
[..]
Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.
[..]
Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
Zijn ze toch echtquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zoveel langer leken ze mij niet?
vlges mij nietquote:Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminste
Daar werd niet eens ganalyseerdquote:Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoegingquote:Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...![]()
Ja meer beelden...quote:YES!!!![]()
Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leukquote:"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"
Nog nooit gezienquote:Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
Er zijn meer clubs dan de top 3..quote:Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
even wat aanpassingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijdvoetbal willen we zien niet dat gezeik
+ Studiogast uit de voetbalwerelddit is hetzelfde punt als wat hierboven staat
+ Statistieken
+ Meer camera's (niet echt veel van gemerkt. Enige wat me wel opviel is dat ze moeite hebben de bal te volgen)
+ Achtergrondreportagemag van mij ook op een ander moment dan in de wedstrijden, als je het wil zien moet je het niet bij "de wedstrijden" doen
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht (kan me voorstellen dat mensen dat fijn vinden die voor andere clubs zijn, maar ik denk toch dat je best de meest favoriete clubs meer aandacht mag geven)
+ Live meekijken op internetdit is niet talpa, dat is versatel
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internetook dit is niet van talpa volgens mij
- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.hoeveel drink je wel niet.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd. Vandaag begonnen ze toch echt met een 0-0
Al met al een achteruitgang![]()
Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.quote:Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
Wat was dan je punt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.
Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?quote:TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Neen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat was dan je punt?
Je postte namelijk
[..]
Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?
En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neen.
Stel dat Ajax een bloedeloze 0-0 tegen ADO had gespeeld. En Willem II tegen RKC was 3-3 geworden met 3 rode kaarten. Bij de NOS was de kans heel groot geweest dat Ajax, Feyenoord en PSV eerst waren gekomen en daarna pas de 3-3 in twee minuten. Dan zie ik liever eerst Willem II - RKC dan een top3 wedstrijd. Ik kan er echt niet wakker van liggen wanneer Ajax pas als laatste uitgezonden wordt, de rest wil ik toch zien.
hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.quote:
Yup. Dan wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.
ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd
+ Studiogast uit de voetbalwereld
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht
+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
Amper merkbaar verschil naar mijn idee, maarja ik had m'n stopwatch er niet bij verder.quote:
Niet? Ik kan me toch echt herinerren dat men niet van de ene naar de andere wedstrijd oversprong, de belangrijkste wedstrijden werden echt wel besproken achteraf.quote:vlges mij niet
[..]
Daar werd niet eens ganalyseerd
[..]
Nouja goed dat is een simpel meningsverschil.quote:Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoeging
[..]
Ook hier heb ik niks van gemerkt, het was net zo goed te volgen op de NOS en ik had daar ook nooit het idee dat er camerastandpunten ontbraken.quote:Ja meer beelden...
Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten als ik De Wedstrijden wil zien, misschien een idee om zulke reportages later op de avond uit te zenden? Ohnee, dan zapt iedereen weg na de wedstrijden en zijn er geen reclameopbrengsten meer te behalen.quote:Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leuk
[..]
Nog nooit na de wedstrijd trainers en spelers voor de camera gezien bij de NOS? Ik zal wel hebben zitten hallucineren dan vorig jaar rond 19:00 telkens.quote:Nog nooit gezien
[..]
Tja, ook dit is gewoon een meningsverschil, ik vind persoonlijk de top 3 het boeiendst, en dan bedoel ik niet noodzakelijk Ajax/PSV/Feyenoord, maar gewoon de clubs die op dat moment bovenaan staan. Zo bij het begin van de competitie lijkt het mij het meest logische om te beginnen met de clubs waarvan het meeste verwacht wordt, maarja, ik heb dan ook geen belang bij reclameinkomsten.quote:Er zijn meer clubs dan de top 3..
Is het misschien een idee om iedereen die tegen het verstandelijk gehandicapte aanhangt te bannen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef dddour het volgende:
[..]
hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.
talpa rules
Inderdaad, er waren niet voor niets juichtopics toen Hans Kraaij sr. er mee stopte bij studio sportquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.
Ik zie liever een aantal samenvattingen achter elkaar, dan één samenvatting, analyse, achtergrondreportages, reclame, nog meer reportages, een oude wedstrijd, weer reclame en dan pas de tweede samenvatting.
Dat is dus mijn mening, en als jij het ene verbetering vindt ten opzichte van de NOS, dat kan, maar ik dus niet.
Ja idd. Je kon wel merken dat ze bang waren om de rechten kwijt te raken. Ze probeerde wat nieuwe dingetjes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef MrTorture het volgende:
Tijd en score stonden het laatste seizoen bij NOS ook al in beeld.
Idd! De meeste klagers hier zijn fan van een top 3 club. Die komen eerder in de samenvatting en dus kunnen ze erna gelijk wegzappen, jammer!quote:Er zijn meer clubs dan de top 3..
Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:
Meer aandacht prima, maar niet evenveel aandacht als de topclubs.
Die had je bij SS ook gehad, want dat is bij het pakket van de Eredivisie. Dat is gewoon een manier van sponsoren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:
- Na elke replay komt zo'n hinderlijk ding door het beeld schuiven
Omdat de grotere clubs een grotere aanhang hebben. Ik denk dat er daarom totaal gezien meer vraag is naar het uitzenden van die club dan van de kleinere clubs.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.
Waarom zouden kleinere clubs niet ook veel zendtijd mogen krijgen?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vond_u_ervan_.html
quote:Het was alleen maar voetbal. Ik miste de aandacht voor de andere sporten.
m hartog, ijmuiden
Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
* meldt
Wat een amateuristisch gedoe en dan mensen die het blijmoedig met MOTD vergelijken![]()
Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligt.
Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.
Het is in ieder geval beter dan dit slappe gedoe met die Genee en spelers in de studio die hun collega's een beetje mogen afzeiken tijdens de wedstrijden. Dat je ze in een praatprogramma haalt, okay, maar ze laat meelullen over het verlies van je concurrent. Sowieso: Ron Jansz als je nog zit te etenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ook.
Zileig en oerconservatief... wie zegt dat verabdering altijd goed is? Ik heb na de uitzending van gisteravond en vanavond, waar per avond 2 reclame blokken van 8 minuten in zaten, genoten van het Premier League voetbal op de NOS.. samenavttinge.. achter el-kaar... en lullen doen ze bij Studio Voetbal en als ik daar zin heb kijk ik dat ook.. maar het gaat mij om voetbal... zonder (te veel) gelul en zonder reclame...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ik heb een paar statements over voor dit topic:Zielig. Oerconservatief Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien. Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Reclame = kut.
Geluid = kut (bij mij)
Ik wil Ajax (of als toevallig een andere club bovenaan staat) eerst.
Ajax boeit me geen hol. Ik heb gewoon geen zin om anderhalf uur voor de tv te hangen, het journaal te missen en uren reclame te zien voor een paar samenvattingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ik heb een paar statements over voor dit topic:Zielig. Oerconservatief Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien. Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
doe maar ff niet goed?...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Vriend,
Ik ben voor NAC, heb dat nooti zo ervaren.quote:als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
Hé Johnny boy! Leuk dat je ook op fok zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.
Klagen al die Chelsea-, ManUnited-, Bayern- en Schalke-fans over deze volgorde? NEE!!!
Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.![]()
Terecht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Vriend, als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hé Johnny (John de Mol) boy! Leuk dat je ook op fok zit
Het zou mijn niets verbazen als die omroep-Hitler medewerkers heeft ingehuurd om positieve dingen op Internet te posten.quote:
Dat is dan wel weer waar. het klinkt hard voor NEC supporters maar zo werkt het nou eenmaal. het meerdendeel van de kijkers kijkt voor psv, ajax, f'noord. En democratie.. nou ja, je snapt het...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht.
Het interesseert mij geen ene fuck wat RBC of NEC doet.
En met mij 90% van de kijkers.
Sorry hoor, maar de BuLi en the premier league kun je echt niet vergelijken met onze competitie. Duitsland heeft veel meer clubs met gemiddeld elke keer 35.000 toeschouwers aanwezig en Engeland heeft heel wat meer topclubs. Denk eens aan blackburn rovers dat ooit de landstitel won.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.
Klagen al die Chelsea-, ManUnited-, Bayern- en Schalke-fans over deze volgorde? NEE!!!
Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.![]()
Het heeft een beetje te maken met niveau. De voetballiefhebbers vinden psv, ajax en feyenoord nog een beetje respectabel om naar te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. het klinkt hard voor NEC supporters maar zo werkt het nou eenmaal. het meerdendeel van de kijkers kijkt voor psv, ajax, f'noord. En democratie.. nou ja, je snapt het...
oh de duitsers klagen niet, dus mogen wij onze onvrede ook niet uiten.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je nou eerst zijn reactie gaat lezen, dan staat er ook dat hij de commentatoren juist niet zou missen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Vriend, als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
Boeiend wat anderen doen, wij hadden wel een mooi systeem dat nog niet zo commercieel uitgemolken was. Het is in mijn ogen zeer normaal om een vaste volgorde af te werken. Eerst de ploegen waar iets op het spel staat. Dan de ploegen van hoog naar laag op de ranglijst.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Omdat jij het mooi vindt moet iedereen het maar mooi vinden?quote:Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
Hé Johnny boy! Leuk dat je ook op fok zit
Als alleen de topclubs je interesseren en de competitie dus feitelijk alleen bestaat uit 3 clubs dan ben je geen voetballiefhebber.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Het heeft een beetje te maken met niveau. De voetballiefhebbers vinden psv, ajax en feyenoord nog een beetje respectabel om naar te kijken.
Als ik dan bedenk dat ik gisteren naar Bayer leverkusen bayern muchen heb zitten kijken, naar de volle tegenstand die Bayer bood en dat Roy Makaay 3 keer de bal er lekker in knalde. 2-5 uitslag! Waarom dan eigenlijk naar die 0-0 van NEC gaan kijken op Talpa?
BBC kiest altijd voor als eerste wedstrijd 'een wedstrijd van de dag' en in 9 van de 10 gevallen is dat een van de topclubs.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
meesterwerk...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, want professioneel voetbal drijft natuurlijk op liefdadigheidquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:11 schreef Posdnous het volgende:
Reclame tijdens voetbal.
Wat een media-slaven zijn we toch dat we dit allemaal gewoon pikken.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef Posdnous het volgende:
De volgorde van de wedstrijden lijkt me wel het allerminste probleem waar over te zeiken valt..
Lekkere vrouwen voorover gebukt in rokjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef LesbieMeid het volgende:
Wie kijkt er nou naar Talpa? Bij de NOS zonden ze hockey uit
Nee, dus moeten we irritante reclames tijdens voetbaluitzendingen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want professioneel voetbal drijft natuurlijk op liefdadigheid
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want professioneel voetbal drijft natuurlijk op liefdadigheid
Die reclames zijn nodig om de uitzending te kunnen bekostigen. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Los daarvan had je bij livewedstijden net zo goed reclame bij de NOS. En alsof een onderbreking van een half uur op de zondag voor het journaal plus reclame niet irritant wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, dus moeten we irritante reclames tijdens voetbaluitzendingen hebben.
wat is dat nou voor logica.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Die reclames zijn nodig om de uitzending te kunnen bekostigen.
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou bij. Die reclames zijn er om inkomsten te genereren voor John de Mol en nergens anders voor.
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed, het is op zich te begrijpen dat jij zo denkt. Immers, de publieke omroepen zijn gratis toch? Dat geld krijgen ze immers kado
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deedquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?![]()
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubsquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deed
Als je m'n reacties gelezen had had je ook kunnen zien dat de inhoud er wel degelijk toe doet. Het punt is alleen dat ik de inhoud bij Talpa gewoon goed vind. Ik vond de NOS dan nog slechter. Een competitieronde werd bij de NOS afgeraffeld in misschien 40 minuten. Sommige wedstrijden kreeg je maar 3 minuten in beeld. En commentaar of analyse was helemaal verdwenen. En je werd nog eens getrakteerd met een onderbreking van een half uur voor het journaal plus reclame en met een beetje pech nog hockey of korfbal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjes![]()
Nee, die zijn juist zo duur omdat andere idioten van media-makers er heel veel geld op gaan verdienen door irritantereclameblokkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
Precies, ik kan nu het journaal niet meer zien. En ik heb liever hockey dan reclameblokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubs![]()
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is. Dus als Talpa in plaats van reclame Big Brother of GTST uitzend tussen de samenvattingen door stop je met klagen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
De naam van het programma zuigt inderdaad. Maar goed, de Nederlandse taal is nou niet een van de mooiste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Die naam alleen al: 'De Wedstrijden'. Tering zeg, noem het gewoon Voetbal. Echt weer Nederlandse pauperigheid.
Of de andere series: "parels en zwijnen''. Godverdegodver
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slechtquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Zolang het het journaal is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is.
Bij jou is het andersom.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slecht
Dat is het gedeeltelijk ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.
Makkelijk? We hebben een half jaar kunnen wennen aan het feit dat het voetbal naar een commerciele zender is gegaan, je kon dus verwachten dat er veranderingen zouden komen en dat er reclame zou komen.quote:Ik vind het jammer dat je zo gemakkelijk mee gaat in die commerciele hausse.
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.quote:
De meeste mensen hier zijn negatief hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.
Zo naief ben je toch niet? Het is een kijkcijferverhaal, alleen maar een kijkcijferverhaal en als het niet goed uitpakt dan zendt De Mol helemaal geen Groningen meer uit desnoods.quote:
Ik kan pas sinds zaterdag wennen en ik had gehoopt dat ze meer rekening met de kijkers zouden houden. Het zaterdagavondvoetbal is echt naar de klote zo, of je sociale leven.quote:Makkelijk? We hebben een half jaar kunnen wennen aan het feit dat het voetbal naar een commerciele zender is gegaan, je kon dus verwachten dat er veranderingen zouden komen en dat er reclame zou komen.
Nee, das hetzelfde als reclamequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is. Dus als Talpa in plaats van reclame Big Brother of GTST uitzend tussen de samenvattingen door stop je met klagen?
Klopt. voor mij hoeft het ook niet. Maar persoonlijk vind ik 1 onderbreking van 20 min. voor belangrijk nieuws vele malen prettiger dan die belachelijke reclamespots die 3 of 4 keer langskomen.quote:Ik zit als voetballiefhebber niet te wachten op een onderbreking van een half uur. Why the fuck zou het journaal een sportuitzonding moeten onderbreken?
Tja.quote:En ik kaats de bal vrolijk terug. Een onderbreking van 5 minuten vergelijken met dat van een half uur, het moet niet veel gekker worden
beetje jammer deze constatering.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.
Bij elke zender gaat het om de kijkcijfersquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo naief ben je toch niet? Het is een kijkcijferverhaal, alleen maar een kijkcijferverhaal
Ik zie het ook wel in het stadion, maar dit zal toch nooit gebeuren om contractuele redenen. Hij mag dat niet doen namelijkquote:en als het niet goed uitpakt dan zendt De Mol helemaal geen Groningen meer uit desnoods.
Nou nee hoor, bij sommige zenders gaat het ook nog wel eens om de inhoud en de kijker zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij elke zender gaat het om de kijkcijfers
Geen inhoud betekent geen kijkcijfers, dus dat is redelijk aan elkaar verbondenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, bij sommige zenders gaat het ook nog wel eens om de inhoud en de kijker zelf.
de meeste mensen willen volgens mij negatief zijn, omdát het Talpa is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn negatief hoor.
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen inhoud betekent geen kijkcijfers, dus dat is redelijk aan elkaar verbonden
Ja, ik had niet liever gezien dat het een geweldig voetbalprogramma was als een soort Nederlands Match of the day. Dit heb ik veel liever omdat ik graag zeik op Talpa.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
de meeste mensen willen volgens mij negatief zijn, omdát het Talpa is.
Dat is al 20 jaar niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.
Mja maar dat heeft weinig met voetbal te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.
Ik kijk ook niet graag naar reclames. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
beetje jammer deze constatering.
Ik persoonlijk kijk idd nooit naar reclames, als anderen dat wel willen doen moeten ze dat zelf weten. Tijdens series of films vind ik reclames dan ook echt verschrikkelijk. 100 keer liever heel veel meer folders in m'n brievenbus die ik gelijk weg kan mieteren dan dit soort onzin die me door de strot wordt gedrukt.
Wat een onzin - ik zou het liefst een fantastisch voetbalprogramma hebben, dan hoor je mij niet. Mij dondert het echt niet wie het uitzendt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
vind het allemaal wel erg snel en erg graag, die (ver)oordelen hiero
Of Spongebobquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar niet meer. Je gaat mensen toch niks nuttigs voorschotelen als je ook 30 programma's van zatte kutpubers in 1 of ander villa kan uitzenden
.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef nikk het volgende:
Die reactie was gericht op SCH die zelfs de nieuwe volgorde van de samenvattingen, een vernieuwing die ook door hemzelf als positief werd ervaren,
Het is wel een wat nare bijkomstigheid als je zit te kijken. Je voelt gewoon dat er bepaalde dingen op bepaalde momenten worden geplaatst om je maar in die reclames te lokken. Ik begrijp wel dat dit best irritant werkt, vooral als je bedenkt wat ze er nog meer mee kunnen doen in de toekomst.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet graag naar reclames. Maar dat terzijde.
Die reactie was gericht op SCH die zelfs de nieuwe volgorde van de samenvattingen, een vernieuwing die ook door hemzelf als positief werd ervaren, als negatief te beschouwen omdat er een commercieel aspect aan vastzat. Sorry hoor, maar mensen die zo redeneren zijn echt even de weg kwijt...
De meeste mensen hier zijn dan ook Nederlanders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
vind het allemaal wel erg snel en erg graag, die (ver)oordelen hiero
Oh het zal best een commerciele strategie hebben. Ik kan me er alleen niet druk om maken omdat het een commerciele strategie is. Ik vind het in ieder geval positief dat alle clubs aandacht krijgen, en dat de uitzending ook bijvoorbeld met NEC-RBC kan openen. Los daarvan werkt ook MotD volgens dit principe en ik zou de BBC niet willen beschuldigen commerciele strategien erop na te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]Huh?
Dat is trouwens een puur commerciele strategie om de kijker vast te houden, daar twijfel je toch niet aan? Ik heb juist steeds gezegd dat het belachelijk is om niet met het belangrijkste nieuws te beginnen.
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen. Wat ben ik dan blij dat ze de grotere clubs naar achteren schuiven, alleen maar om jullie te pesten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht.
Het interesseert mij geen ene fuck wat RBC of NEC doet.
En met mij 90% van de kijkers.
bron: teletextquote:HILVERSUM Talpa heeft gisteravond met het eredivisievoetbal 2 miljoen kijkers getrokken. Dat is een miljoen minder dan vroeger op zondagavond naar Studio Sport keek.
Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddagquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen.
Tja, het enige alternatief is geen voetbal zienquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
Bij mij werkt het anders, het hele basisprincipe met die reclames is gewoon ruk, dus daar gaat geen verbetering in komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen. Wat ben ik dan blij dat ze de grotere clubs naar achteren schuiven, alleen maar om jullie te pesten.
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoor
Als je de zaterdagavond uitzending bedoelt heb je het mis. Dat was alleen deze keer zo. In vervolg start dat programma om half elf en zal het ook eerder afgelopen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
relatief gezien was het kortquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Analysequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn niks langer dan bij SS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
Mensen die een seizoenskaart hebben van hun club zijn doorgaans voetbalgek genoeg om ook overige wedstrijden te bekijken. Als je alleen maar op tv je eigen club wilt zien mag je niet verwachten dat de makers van "De Wedstrijden" net zo weinig van voetbal houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddag![]()
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
AnalyseJan Mulder die de vrouw van van Gaal leuk vindt. Jan Mulder die Heracles leuker vindt voetballen dan Man Utd of andere topcompetities.
Vond de analyses destijds bij Studio Sport echt heel veel beter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.
Maar 't is wel leuk, in tegenstelling tot het kansloze gezwam van Ruudje Gullitquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van Jan Mulder lijkt me de naam analyse niet te mogen hebben.
Ik twijfel niet aan de integriteit van de makers van “De Wedstrijden.” Die mensen doen ook hun best, en wat ik gezien heb (afgehaakt na het eerste reclameblok), zag er degelijk uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
de inhoud is misschien goed, de manier waarop ze het hebben gebracht niet. Dat had zakelijker gemogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat ik de inhoud bij Talpa gewoon goed vind.
Je kreeg precies dat wat je wilde zien, niet meer niet minder. Als het minder was, dan was de wedstrijd er gewoon niet naar. Dat is ook meestal wat de commentatoren meteen meedeelden.quote:Ik vond de NOS dan nog slechter. Een competitieronde werd bij de NOS afgeraffeld in misschien 40 minuten. Sommige wedstrijden kreeg je maar 3 minuten in beeld.
Dat is me nog nooit opgevallen. Er werden altijd stukjes laten zien van de persconferentie na afloop en bepalende spelers en trainers werden achteraf nog om commentaar gevraagd. Die gewenste analyses verwijs ik door naar studio voetbal dat alle gespeelde wedstrijden in een uurtje analyseert en bespreekt. Ooit waren wim jonk, kieft en hansie kraay vaste analist bij studio sport. Die zijn inderdaad verdwenen, maar mede dankzij de talrijke klaagbrieven om jonk en kraay weg te krijgen die de vaart uit het programma hielden.quote:En commentaar of analyse was helemaal verdwenen.
Die wedstrijdjes na het journaal waren wedstrijdjes die er niet meer toe deden, de spanning was er al af, het leukste was al geweest. Wat er nog restte waren onbeduidende wedstrijdjes uit de staart van de competitie of wedstrijdjes waarvan je al wist dat ze qua winst of verlies geen plaatsje hoger zouden opschuiven of dat die wedstrijden al doelpuntloos dan wel hoogtepuntloos zouden zijn. Wees nou eens eerlijk, zo denken we toch allemaal, weinig mensen zitten daar op te wachten. Bovendien is het journaal helemaal niet irrelevant, dat wil ik tenminste nog wel zien. Een heel verschil of het nou 3 reclameblokken zijn of een keertje journaal.quote:En je werd nog eens getrakteerd met een onderbreking van een half uur voor het journaal plus reclame en met een beetje pech nog hockey of korfbal.![]()
Als ze wat aan die reclames, programmaindeling/volgorde en presentatie doen zie ik nog mogelijkheden dat ze studio sport kunnen doen vergeten.quote:Nee, dan doet Talpa het nog stukken beter.
Na 1 avond al?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:55 schreef PDOA het volgende:
Ik kreeg gisteren enorm veel zin om mijn afstandsbediening naar de treurbuis te gooien. Hopelijk trekken ze hier lering uit, al die klachten.
Precies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Na 1 avond al?
Het is net als met net geknipt haar in een heel ander model dan je gewend was, het is wennen voor jou, en voor je haar, dat eerst nog even moeten schikken in de nieuwe richting.
Als er op werk een reorganisatie is, als er op Fok iets nieuws op poten gezet wordt, wat dat dan ook is, krijg je ook altijd meteen mensen die op hun achterste benen gaan staan "het is niets, ik mot het niet, doe weg, flikker op".
Veranderingen, anders dan je gewend bent, is blijkbaar voor een aantal mensen heel eng.
Behoefe om meteen te gaan schoppen blijkbaar erg groot.
Wacht nou eens even af, en geef dingen nu echt eens een kans.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel kansen heeft Talpa nodig om te scoren?
Ik vond al heel dapper van meneer de Mol om al in de eerste uitzenddag al zoveel reclameblokken te droppen, dat je er als kijker al hartritmestoornissen aan overhield.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Na 1 avond al?
Het is net als met net geknipt haar in een heel ander model dan je gewend was, het is wennen voor jou, en voor je haar, dat eerst nog even moeten schikken in de nieuwe richting.
Als er op werk een reorganisatie is, als er op Fok iets nieuws op poten gezet wordt, wat dat dan ook is, krijg je ook altijd meteen mensen die op hun achterste benen gaan staan "het is niets, ik mot het niet, doe weg, flikker op".
Veranderingen, anders dan je gewend bent, is blijkbaar voor een aantal mensen heel eng.
Behoefe om meteen te gaan schoppen blijkbaar erg groot.
Wacht nou eens even af, en geef dingen nu echt eens een kans.
Nou, wat een stierepoep rijmel! Het voetbal was altijd in goede handen bij de NOS. Waarom moet iets wat al 30 jaar prima in beeld gebracht wordt ineens zogenaamd 'verbeterd' worden? Dat is net zoiets als een echt koffiezetapparaat wegdoen voor een Senseo. Het is weliswaar nieuw maar het smaakt naar shit. Zijn jullie gehersenspoeld of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Precies.
Velen hebben mond genoeg
om iemands werk te kraken.
Weinig hebben hand genoeg
beter werk te maken
![]()
Ik vond het prima zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
de inhoud is misschien goed, de manier waarop ze het hebben gebracht niet. Dat had zakelijker gemogen.
Ik wil wel wat meer zien. Een wedstrijd in 3 minuten afraffelen is de sport onwaardig en enorme minachting richting het publiek dat wel de wedstrijd wilde zien.quote:Je kreeg precies dat wat je wilde zien, niet meer niet minder. Als het minder was, dan was de wedstrijd er gewoon niet naar. Dat is ook meestal wat de commentatoren meteen meedeelden.
Dat was er nauwelijk. Hooguit bij een enkele wedstrijd en vrijwel alleen als er een tobclub meedeed.quote:Dat is me nog nooit opgevallen. Er werden altijd stukjes laten zien van de persconferentie na afloop en bepalende spelers en trainers werden achteraf nog om commentaar gevraagd.
Ik vind dat dus heel erg jammer. Maar goed, de analyses bij de NOS waren dan ook vaak niet leuk. Ik bedoel Spelbos en Jonkquote:Die gewenste analyses verwijs ik door naar studio voetbal dat alle gespeelde wedstrijden in een uurtje analyseert en bespreekt. Ooit waren wim jonk, kieft en hansie kraay vaste analist bij studio sport. Die zijn inderdaad verdwenen, maar mede dankzij de talrijke klaagbrieven om jonk en kraay weg te krijgen die de vaart uit het programma hielden.
Spreek voor jezelf. Ik wil de Nederlandse competitie zien. Mensen die van mening zijn dat alleen de top 3 interessant is en dat de rest eigenlijk niet hoeft uit te zenden zijn geen voetballiefhebbers.quote:Die wedstrijdjes na het journaal waren wedstrijdjes die er niet meer toe deden, de spanning was er al af, het leukste was al geweest. Wat er nog restte waren onbeduidende wedstrijdjes uit de staart van de competitie of wedstrijdjes waarvan je al wist dat ze qua winst of verlies geen plaatsje hoger zouden opschuiven of dat die wedstrijden al doelpuntloos dan wel hoogtepuntloos zouden zijn. Wees nou eens eerlijk, zo denken we toch allemaal, weinig mensen zitten daar op te wachten.
Ik heb persoonlijk liever af en toe en onderbreking van 5 minuten dan één hele grote van een half uur. En met een beetje pech zat er zelfs nog een blokje korfbal of hockey tussen.quote:Bovendien is het journaal helemaal niet irrelevant, dat wil ik tenminste nog wel zien. Een heel verschil of het nou 3 reclameblokken zijn of een keertje journaal.
Natuurlijk is het voor verbetering vatbaar. Maar ik ben redelijk tevreden over hetgeen dat ik zag. Eindelijk wat fatsoenlijke aandacht voor de Nederlandse competitie.quote:Als ze wat aan die reclames, programmaindeling/volgorde en presentatie doen zie ik nog mogelijkheden dat ze studio sport kunnen doen vergeten.
Het was er als er wat te melden viel. Prima in mijn ogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef nikk het volgende:
Dat was er nauwelijk. Hooguit bij een enkele wedstrijd en vrijwel alleen als er een tobclub meedeed.
Wat is er mis met een apart programma vol analyses. Zo heb je iets voor de mensen die de analyses willen zien en iets voor de mensen die het niet willen zien.quote:Ik vind dat dus heel erg jammer. Maar goed, de analyses bij de NOS waren dan ook vaak niet leuk. Ik bedoel Spelbos en Jonk
Dat komt omdat er dan gewoon meer tijd is. Die tijd vullen ze met dat gezever.quote:Overigens geld dat kennelijk alleen voor de competitie aangezien bij de CL, UEFA-cup, EK en WK wel gewoon analyse en nabesprekingen zijn.
Lekker belangrijk of het voetballiefhebbers zijn. Het is wel een heel groot gedeelte van de kijkers. Als er echt zoveel mensen waren die alles willen zien zouden ze niet wachten met de topclubs uit te zenden toch. Neem bijvoorbeeld dat van PSV eerst nog even herhalen voor we Feyenoord uitzenden. Je kan mij niet vertellen dat zoiets je niet steekt. (eerst nog even wat tijd rekken, extra reclame blokje erbij), voor we krijgen wat we interessant kunnen vinden.quote:Spreek voor jezelf. Ik wil de Nederlandse competitie zien. Mensen die van mening zijn dat alleen de top 3 interessant is en dat de rest eigenlijk niet hoeft uit te zenden zijn geen voetballiefhebbers.
Tja dan kan je ook weer zo'n jankverhaal ophalen dat je dan geen sportliefhebber bent enzo. Die onderbrekingen zouden prima kunnen. Eerst twee samenvattingen, dan reclame en dan weer door naar samenvattingen. Geen probleem.quote:Ik heb persoonlijk liever af en toe en onderbreking van 5 minuten dan één hele grote van een half uur. En met een beetje pech zat er zelfs nog een blokje korfbal of hockey tussen.
Blij voor je dat je blij bent met de huidige situatie. Over een ding moet je het toch wel eens zijn, er kunnen ook mensen zijn die de huidige situatie niet prettig vinden.quote:Natuurlijk is het voor verbetering vatbaar. Maar ik ben redelijk tevreden over hetgeen dat ik zag. Eindelijk wat fatsoenlijke aandacht voor de Nederlandse competitie.
* Posdnous ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef manny het volgende:
-column-
Manny zegt: die man heeft gelijk !
quote:
Oh, die krijg ik 's morgens niet in de bus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |