2 zelfs!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld is
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef 456 het volgende:
WAT?
Een wedstrijd van GISTEREN???
Echt, NU gaat de knop ECHT om.
GVD wat een KUT zender. Mol, graaf je zelf in in je eigen grond!
Er werd gezegd dat er vrijwel niks zou veranderen aan de bestaande formule toch? Ik kan me bij de NOS geen reclameblok van 8 minuten herinerren na 1 samenvatting en de kutwedstrijden eerst en dan pas de goede. Het enige pluspunt is dat ik nog geen sms-spelletjes heb gezien. Natuurlijk was ik niet zo naief dat ik dacht dat het precies hetzelfde zou zijn, maar dit is wel heel triest.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Wat hadden die mensen die over de reclames zitten te zeiken eigenlijk verwacht?
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
Top 3 ergenissen
1) onder het mom van: houd de kijkers vast: laat wedstrijden van de top 3 pas op het laatst zien (was bij de NOS gewoon als eerste)
2) Opa's, randdebielen en ander mafketels interviewen alsof ze kenners zijn
3) reclame (ok, bij de NOS kwam ook het journaal en reclame er tussen, maar dit haalt wel erg de vaart eruit)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
19 minuten sinds het vorige reclameblok
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doen jullie nu?
Jullie willen toch allemaal Feyenoord kijken en dan ga je zappen?
ja er daar zit je dan met je abbo van Versatel, ja euh sorry u kunt nog geen voetbal kijken, en oh ja die 20 Mb haalt u helaas ook niet.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ah ik snap het nu. Talpa gaat alle kijkers zo irriteren, en dan zo'n Versatel reclame tussendoor. Daarmee willen ze iedereen zo'n live voetbal abbo aansmeren. Duivels hoor.
ook leuk....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef APK het volgende:
Normaal zaten we nu naar kunstschaatsen oid te kijken.
Geen woorden maar daden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef Samcali het volgende:
Tip voor Talpa: a little less conversation, a little more action![]()
Dat ben ik wel met je eens, ja. Ze duren wel lang.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:35 schreef Guard het volgende:
minder lang...
Kutclubjes wil ik alleen maar zien als ze door Ajax in de pan gehakt worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik snap nog steeds het probleem niet van Ajax/psv/feyenoord niet als 1e?
ik ben ook gegaan. Denk dat ik voortaan alleen psv kijk en de rest maar laat hangen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Commerciele kutzender. Amerikaanse taferelen, dat Talpa. Ik ben echt oneindig-groot voetbalfan, maar heb de televisie zojuist uit frustratie uitgezet.
De Mol vuile zakkenvuller!
Mja dat neem ik al opquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef 456 het volgende:
Op Discovery is een mooie documentaire bezig over het opzetten van een tent bij een caravan!
Ook mooi...
voetbal is interessant, geneuzel over politiek en inzet van politie niet....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef VoreG het volgende:
kutkapitalisten met je kutcommercie! gelukkig is niemand hier commercieel.
Stel je vooral voor dat je club wat later komt, als je eigen club het enige is wat je intresseert van voetbal....
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvattingquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Commerciele kutzender. Amerikaanse taferelen, dat Talpa. Ik ben echt oneindig-groot voetbalfan, maar heb de televisie zojuist uit frustratie uitgezet.
De Mol vuile zakkenvuller!
Hoe vaak wordt er nou een wedstrijd afgelast in de eredivisie. Toevallig nu even..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Guard het volgende:
[..]
voetbal is interessant, geneuzel over politiek en inzet van politie niet....
En de VRT heeft OOK als publieke omroep weer hun voetbalrechten verkregen van hun eigen competitie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvatting
serieus dat zou mooi zijn, dan gaat talpa helemaal eraf..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
moet je ff gaan opzoeken wanneer belgie de samenvattingen uitzend, want die hebben de buitenlandse rechten erop, en wij kunnen ze wel mooi daar kijken. dus geen gezeur van talpa en geen reclame na elke samenvatting
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ze moeten wel, alleen daarmee kom je in het linker rijtje.
de mol is hoofd-aandeelhouder van versatel, daar maakt hij geen geheim vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ah ik snap het nu. Talpa gaat alle kijkers zo irriteren, en dan zo'n Versatel reclame tussendoor. Daarmee willen ze iedereen zo'n live voetbal abbo aansmeren. Duivels hoor.
Denk dat De Mol nog wat aandeeltjes Versatel achter de hand heeft![]()
dan nog, dan zou "Ajax - Ado is uitgesteld, vanwege slechte planning van de gemeente Amsterdam, maar dat interesseert u niets uwilt voetbal zien, dus hier komt een wedstrijd van VANDAAG, Feyenoord - NAC" voldoende commentaar geweest zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt er nou een wedstrijd afgelast in de eredivisie. Toevallig nu even..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |