2 zelfs!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld is
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef 456 het volgende:
WAT?
Een wedstrijd van GISTEREN???
Echt, NU gaat de knop ECHT om.
GVD wat een KUT zender. Mol, graaf je zelf in in je eigen grond!
Er werd gezegd dat er vrijwel niks zou veranderen aan de bestaande formule toch? Ik kan me bij de NOS geen reclameblok van 8 minuten herinerren na 1 samenvatting en de kutwedstrijden eerst en dan pas de goede. Het enige pluspunt is dat ik nog geen sms-spelletjes heb gezien. Natuurlijk was ik niet zo naief dat ik dacht dat het precies hetzelfde zou zijn, maar dit is wel heel triest.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Wat hadden die mensen die over de reclames zitten te zeiken eigenlijk verwacht?
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
Top 3 ergenissen
1) onder het mom van: houd de kijkers vast: laat wedstrijden van de top 3 pas op het laatst zien (was bij de NOS gewoon als eerste)
2) Opa's, randdebielen en ander mafketels interviewen alsof ze kenners zijn
3) reclame (ok, bij de NOS kwam ook het journaal en reclame er tussen, maar dit haalt wel erg de vaart eruit)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
19 minuten sinds het vorige reclameblok
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doen jullie nu?
Jullie willen toch allemaal Feyenoord kijken en dan ga je zappen?
ja er daar zit je dan met je abbo van Versatel, ja euh sorry u kunt nog geen voetbal kijken, en oh ja die 20 Mb haalt u helaas ook niet.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ah ik snap het nu. Talpa gaat alle kijkers zo irriteren, en dan zo'n Versatel reclame tussendoor. Daarmee willen ze iedereen zo'n live voetbal abbo aansmeren. Duivels hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |