quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Die reclames zijn nodig om de uitzending te kunnen bekostigen.
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou bij. Die reclames zijn er om inkomsten te genereren voor John de Mol en nergens anders voor.
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed, het is op zich te begrijpen dat jij zo denkt. Immers, de publieke omroepen zijn gratis toch? Dat geld krijgen ze immers kado
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deedquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?![]()
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubsquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deed
Als je m'n reacties gelezen had had je ook kunnen zien dat de inhoud er wel degelijk toe doet. Het punt is alleen dat ik de inhoud bij Talpa gewoon goed vind. Ik vond de NOS dan nog slechter. Een competitieronde werd bij de NOS afgeraffeld in misschien 40 minuten. Sommige wedstrijden kreeg je maar 3 minuten in beeld. En commentaar of analyse was helemaal verdwenen. En je werd nog eens getrakteerd met een onderbreking van een half uur voor het journaal plus reclame en met een beetje pech nog hockey of korfbal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjes![]()
Nee, die zijn juist zo duur omdat andere idioten van media-makers er heel veel geld op gaan verdienen door irritantereclameblokkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
Precies, ik kan nu het journaal niet meer zien. En ik heb liever hockey dan reclameblokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubs![]()
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is. Dus als Talpa in plaats van reclame Big Brother of GTST uitzend tussen de samenvattingen door stop je met klagen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
De naam van het programma zuigt inderdaad. Maar goed, de Nederlandse taal is nou niet een van de mooiste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Die naam alleen al: 'De Wedstrijden'. Tering zeg, noem het gewoon Voetbal. Echt weer Nederlandse pauperigheid.
Of de andere series: "parels en zwijnen''. Godverdegodver
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slechtquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Zolang het het journaal is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is.
Bij jou is het andersom.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slecht
Dat is het gedeeltelijk ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.
Makkelijk? We hebben een half jaar kunnen wennen aan het feit dat het voetbal naar een commerciele zender is gegaan, je kon dus verwachten dat er veranderingen zouden komen en dat er reclame zou komen.quote:Ik vind het jammer dat je zo gemakkelijk mee gaat in die commerciele hausse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |