quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Die reclames zijn nodig om de uitzending te kunnen bekostigen.
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou bij. Die reclames zijn er om inkomsten te genereren voor John de Mol en nergens anders voor.
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed, het is op zich te begrijpen dat jij zo denkt. Immers, de publieke omroepen zijn gratis toch? Dat geld krijgen ze immers kado
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deedquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe het in elkaar steekt. Jij denkt dus dat John de Mol er niks aan verdient ofzo?![]()
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubsquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij zou ook dom zijn als hij dat niet deed
Als je m'n reacties gelezen had had je ook kunnen zien dat de inhoud er wel degelijk toe doet. Het punt is alleen dat ik de inhoud bij Talpa gewoon goed vind. Ik vond de NOS dan nog slechter. Een competitieronde werd bij de NOS afgeraffeld in misschien 40 minuten. Sommige wedstrijden kreeg je maar 3 minuten in beeld. En commentaar of analyse was helemaal verdwenen. En je werd nog eens getrakteerd met een onderbreking van een half uur voor het journaal plus reclame en met een beetje pech nog hockey of korfbal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij geilt meteen weer op dit soort types. Inhoud doet er niet toe, als het maar om geld en commercie en kapitalisme gaat. Inhoud is immers voor watjes![]()
Nee, die zijn juist zo duur omdat andere idioten van media-makers er heel veel geld op gaan verdienen door irritantereclameblokkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want de voetbalrechten zijn gratis natuurlijk
Precies, ik kan nu het journaal niet meer zien. En ik heb liever hockey dan reclameblokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gek dan dat jij denkt dat hij het zo goed met je voor heeft en Groningen vooraan programmeert omdat hij zo ontzettend meeleeft met de kleinere clubs![]()
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is. Dus als Talpa in plaats van reclame Big Brother of GTST uitzend tussen de samenvattingen door stop je met klagen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Onderbreking voor het journaal wordt vergeleken met onderbreking voor reclames. Het moet niet veel gekker worden hier.
De naam van het programma zuigt inderdaad. Maar goed, de Nederlandse taal is nou niet een van de mooiste...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Die naam alleen al: 'De Wedstrijden'. Tering zeg, noem het gewoon Voetbal. Echt weer Nederlandse pauperigheid.
Of de andere series: "parels en zwijnen''. Godverdegodver
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slechtquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot die conclusie? Knap verzonnen
Ik ben idd blij over de volgorde van uitzenden, maar weet heus wel dat daar ook een commercieel oogpunt aan zit. Daar kan ik me alleen niet zo druk over maken.
Zolang het het journaal is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is.
Bij jou is het andersom.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het maakt niet uit dat je het goed vind. Het is commercieel dus per definitie slecht
Dat is het gedeeltelijk ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het werd hier anders breed bejubeld in de trant van "John de Mol houdt ook rekening met de kleinere clubs en eindelijk niet meer al die aandacht voor Ajax" etc.
Makkelijk? We hebben een half jaar kunnen wennen aan het feit dat het voetbal naar een commerciele zender is gegaan, je kon dus verwachten dat er veranderingen zouden komen en dat er reclame zou komen.quote:Ik vind het jammer dat je zo gemakkelijk mee gaat in die commerciele hausse.
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.quote:
De meeste mensen hier zijn negatief hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.
Zo naief ben je toch niet? Het is een kijkcijferverhaal, alleen maar een kijkcijferverhaal en als het niet goed uitpakt dan zendt De Mol helemaal geen Groningen meer uit desnoods.quote:
Ik kan pas sinds zaterdag wennen en ik had gehoopt dat ze meer rekening met de kijkers zouden houden. Het zaterdagavondvoetbal is echt naar de klote zo, of je sociale leven.quote:Makkelijk? We hebben een half jaar kunnen wennen aan het feit dat het voetbal naar een commerciele zender is gegaan, je kon dus verwachten dat er veranderingen zouden komen en dat er reclame zou komen.
Nee, das hetzelfde als reclamequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, dus onderbrekingen vind je niet erg zolang het maar geen reclame is. Dus als Talpa in plaats van reclame Big Brother of GTST uitzend tussen de samenvattingen door stop je met klagen?
Klopt. voor mij hoeft het ook niet. Maar persoonlijk vind ik 1 onderbreking van 20 min. voor belangrijk nieuws vele malen prettiger dan die belachelijke reclamespots die 3 of 4 keer langskomen.quote:Ik zit als voetballiefhebber niet te wachten op een onderbreking van een half uur. Why the fuck zou het journaal een sportuitzonding moeten onderbreken?
Tja.quote:En ik kaats de bal vrolijk terug. Een onderbreking van 5 minuten vergelijken met dat van een half uur, het moet niet veel gekker worden
beetje jammer deze constatering.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het pakt alleen in dit geval wel goed uit. Het is alleen jammer dat lieden als jij, die zo'n gepreverteerd politiek ideaal hebben, zelfs zoiets een negatieve toon proberen mee te geven.
Bij elke zender gaat het om de kijkcijfersquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo naief ben je toch niet? Het is een kijkcijferverhaal, alleen maar een kijkcijferverhaal
Ik zie het ook wel in het stadion, maar dit zal toch nooit gebeuren om contractuele redenen. Hij mag dat niet doen namelijkquote:en als het niet goed uitpakt dan zendt De Mol helemaal geen Groningen meer uit desnoods.
Nou nee hoor, bij sommige zenders gaat het ook nog wel eens om de inhoud en de kijker zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij elke zender gaat het om de kijkcijfers
Geen inhoud betekent geen kijkcijfers, dus dat is redelijk aan elkaar verbondenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, bij sommige zenders gaat het ook nog wel eens om de inhoud en de kijker zelf.
de meeste mensen willen volgens mij negatief zijn, omdát het Talpa is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn negatief hoor.
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen inhoud betekent geen kijkcijfers, dus dat is redelijk aan elkaar verbonden
Ja, ik had niet liever gezien dat het een geweldig voetbalprogramma was als een soort Nederlands Match of the day. Dit heb ik veel liever omdat ik graag zeik op Talpa.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
de meeste mensen willen volgens mij negatief zijn, omdát het Talpa is.
Dat is al 20 jaar niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.
Mja maar dat heeft weinig met voetbal te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn programma's waarbij de kijkcijfers nauwelijks een rol spelen gewoon omdat men vindt dat die programma's gemaakt moeten worden.
Ik kijk ook niet graag naar reclames. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
beetje jammer deze constatering.
Ik persoonlijk kijk idd nooit naar reclames, als anderen dat wel willen doen moeten ze dat zelf weten. Tijdens series of films vind ik reclames dan ook echt verschrikkelijk. 100 keer liever heel veel meer folders in m'n brievenbus die ik gelijk weg kan mieteren dan dit soort onzin die me door de strot wordt gedrukt.
Wat een onzin - ik zou het liefst een fantastisch voetbalprogramma hebben, dan hoor je mij niet. Mij dondert het echt niet wie het uitzendt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
vind het allemaal wel erg snel en erg graag, die (ver)oordelen hiero
Of Spongebobquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is al 20 jaar niet meer. Je gaat mensen toch niks nuttigs voorschotelen als je ook 30 programma's van zatte kutpubers in 1 of ander villa kan uitzenden
.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef nikk het volgende:
Die reactie was gericht op SCH die zelfs de nieuwe volgorde van de samenvattingen, een vernieuwing die ook door hemzelf als positief werd ervaren,
Het is wel een wat nare bijkomstigheid als je zit te kijken. Je voelt gewoon dat er bepaalde dingen op bepaalde momenten worden geplaatst om je maar in die reclames te lokken. Ik begrijp wel dat dit best irritant werkt, vooral als je bedenkt wat ze er nog meer mee kunnen doen in de toekomst.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet graag naar reclames. Maar dat terzijde.
Die reactie was gericht op SCH die zelfs de nieuwe volgorde van de samenvattingen, een vernieuwing die ook door hemzelf als positief werd ervaren, als negatief te beschouwen omdat er een commercieel aspect aan vastzat. Sorry hoor, maar mensen die zo redeneren zijn echt even de weg kwijt...
De meeste mensen hier zijn dan ook Nederlanders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
vind het allemaal wel erg snel en erg graag, die (ver)oordelen hiero
Oh het zal best een commerciele strategie hebben. Ik kan me er alleen niet druk om maken omdat het een commerciele strategie is. Ik vind het in ieder geval positief dat alle clubs aandacht krijgen, en dat de uitzending ook bijvoorbeld met NEC-RBC kan openen. Los daarvan werkt ook MotD volgens dit principe en ik zou de BBC niet willen beschuldigen commerciele strategien erop na te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]Huh?
Dat is trouwens een puur commerciele strategie om de kijker vast te houden, daar twijfel je toch niet aan? Ik heb juist steeds gezegd dat het belachelijk is om niet met het belangrijkste nieuws te beginnen.
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen. Wat ben ik dan blij dat ze de grotere clubs naar achteren schuiven, alleen maar om jullie te pesten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Terecht.
Het interesseert mij geen ene fuck wat RBC of NEC doet.
En met mij 90% van de kijkers.
bron: teletextquote:HILVERSUM Talpa heeft gisteravond met het eredivisievoetbal 2 miljoen kijkers getrokken. Dat is een miljoen minder dan vroeger op zondagavond naar Studio Sport keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |