... Als alle Nederlandse voetbalrechten overgekocht worden en ze hebben een enorm geldbudget mag je wat verwachten en natuurlijk ook kritisch zijn.. Alsof van NOS altijd werd gezegt dat ze zo goed waren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeik niet zo.
Idem hiero.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
De plaatselijk omroep hier heeft het beter begrepen.
8 minuten.. 8 fucking minuten...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeik niet zo.
Dit is gewoon kansloos zeiken wat de meeste doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Cornerman het volgende:
[..]
... Als alle Nederlandse voetbalrechten overgekocht worden en ze hebben een enorm geldbudget mag je wat verwachten en natuurlijk ook kritisch zijn.. Alsof van NOS altijd werd gezegt dat ze zo goed waren?
net niet lang genoeg om naar de chinees te lopen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
8 minuten.. 8 fucking minuten...ik ga eten halen...
![]()
Yep. Triest gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is gewoon kansloos zeiken wat de meeste doen.
Ach ja... Nederland op zijn best zullen we maar zeggen toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, ze gaan echt niet de reclameblokken afschaffen, maar kut is het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
19.22 - 19.15 is 7 minuten. Tel daarbij de posttijd etc op, zal het op 6 minuten uitkomen. Tja, vervelend. Maar dan kun je of ff gaan pissen, of eten halen of drinken halen of whatever. Straks komt er nog een blok. Bij SS was het 20min: reclame, journaal, reclame. En dan de overige wedstrjden er door 5minuten heengejaagd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
8 minuten.. 8 fucking minuten...ik ga eten halen...
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef VoreG het volgende:
Ja maar nu is het commercieel. En wij hebben een hekel aan commercielen
. Kut-kapitalisten!
Jij zegt wat ik denkquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef VoreG het volgende:
Ja maar nu is het commercieel. En wij hebben een hekel aan commercielen
. Kut-kapitalisten!
Niet na 1 wedstrijd alweer reclame. Sorry hoor, maar dat is niet normaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Wat hadden die mensen die over de reclames zitten te zeiken eigenlijk verwacht?
minder lang...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Na een kwartier reclame is normaal bij een commerciele omroep. En dan een halfuur uitzending en dan weer reclame en dan het laatste kwartier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Niet na 1 wedstrijd alweer reclame. Sorry hoor, maar dat is niet normaal.
Precies mijn gedachten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Guard het volgende:
reconstructie van een niet gespeelde wedstrijd... briljant.....![]()
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld isquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Whashahahaha eerst nog PSV, een wedstrijd van gisteren!
2 zelfs!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
mar wel een wedsrtrijd die gespeeld is
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef 456 het volgende:
WAT?
Een wedstrijd van GISTEREN???
Echt, NU gaat de knop ECHT om.
GVD wat een KUT zender. Mol, graaf je zelf in in je eigen grond!
Er werd gezegd dat er vrijwel niks zou veranderen aan de bestaande formule toch? Ik kan me bij de NOS geen reclameblok van 8 minuten herinerren na 1 samenvatting en de kutwedstrijden eerst en dan pas de goede. Het enige pluspunt is dat ik nog geen sms-spelletjes heb gezien. Natuurlijk was ik niet zo naief dat ik dacht dat het precies hetzelfde zou zijn, maar dit is wel heel triest.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |