Idd! De meeste klagers hier zijn fan van een top 3 club. Die komen eerder in de samenvatting en dus kunnen ze erna gelijk wegzappen, jammer!quote:Er zijn meer clubs dan de top 3..
Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:
Meer aandacht prima, maar niet evenveel aandacht als de topclubs.
Die had je bij SS ook gehad, want dat is bij het pakket van de Eredivisie. Dat is gewoon een manier van sponsoren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:
- Na elke replay komt zo'n hinderlijk ding door het beeld schuiven
Omdat de grotere clubs een grotere aanhang hebben. Ik denk dat er daarom totaal gezien meer vraag is naar het uitzenden van die club dan van de kleinere clubs.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.
Waarom zouden kleinere clubs niet ook veel zendtijd mogen krijgen?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vond_u_ervan_.html
quote:Het was alleen maar voetbal. Ik miste de aandacht voor de andere sporten.
m hartog, ijmuiden
Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
* meldt
Wat een amateuristisch gedoe en dan mensen die het blijmoedig met MOTD vergelijken![]()
Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligt.
Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.
Het is in ieder geval beter dan dit slappe gedoe met die Genee en spelers in de studio die hun collega's een beetje mogen afzeiken tijdens de wedstrijden. Dat je ze in een praatprogramma haalt, okay, maar ze laat meelullen over het verlies van je concurrent. Sowieso: Ron Jansz als je nog zit te etenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ook.
Zileig en oerconservatief... wie zegt dat verabdering altijd goed is? Ik heb na de uitzending van gisteravond en vanavond, waar per avond 2 reclame blokken van 8 minuten in zaten, genoten van het Premier League voetbal op de NOS.. samenavttinge.. achter el-kaar... en lullen doen ze bij Studio Voetbal en als ik daar zin heb kijk ik dat ook.. maar het gaat mij om voetbal... zonder (te veel) gelul en zonder reclame...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ik heb een paar statements over voor dit topic:Zielig. Oerconservatief Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien. Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Reclame = kut.
Geluid = kut (bij mij)
Ik wil Ajax (of als toevallig een andere club bovenaan staat) eerst.
Ajax boeit me geen hol. Ik heb gewoon geen zin om anderhalf uur voor de tv te hangen, het journaal te missen en uren reclame te zien voor een paar samenvattingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ik heb een paar statements over voor dit topic:Zielig. Oerconservatief Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien. Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
doe maar ff niet goed?...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Vriend,
Ik ben voor NAC, heb dat nooti zo ervaren.quote:als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
Hé Johnny boy! Leuk dat je ook op fok zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.
Klagen al die Chelsea-, ManUnited-, Bayern- en Schalke-fans over deze volgorde? NEE!!!
Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.![]()
Terecht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Vriend, als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |