abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:19:19 #151
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29639378
quote:
Er zijn meer clubs dan de top 3..
Idd! De meeste klagers hier zijn fan van een top 3 club. Die komen eerder in de samenvatting en dus kunnen ze erna gelijk wegzappen, jammer!

Ik vind het wel tof zo die uitzendingen . Mooiere camerabeelden, afstand tot goal erbij ed. Best een vooruitgang. En ja die reclames ach, kan je ff pissen of een tweede glad drinken inschenken .
En die analyses vind ik juist wel goed, hier wordt wél aan iedere club evenveel aandacht besteed. NOS
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:25:50 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_29639564
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:
Meer aandacht prima, maar niet evenveel aandacht als de topclubs.
Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.
Waarom zouden kleinere clubs niet ook veel zendtijd mogen krijgen?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_29639649
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef snabbi het volgende:

- Na elke replay komt zo'n hinderlijk ding door het beeld schuiven
Die had je bij SS ook gehad, want dat is bij het pakket van de Eredivisie. Dat is gewoon een manier van sponsoren.
pi_29639701
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Onzin, ik zie liever een goede Vitesse-NEC oid dan een PSV - RBC.
Waarom zouden kleinere clubs niet ook veel zendtijd mogen krijgen?
Omdat de grotere clubs een grotere aanhang hebben. Ik denk dat er daarom totaal gezien meer vraag is naar het uitzenden van die club dan van de kleinere clubs.
pi_29639859
quote:
quote:
Het was alleen maar voetbal. Ik miste de aandacht voor de andere sporten.
m hartog, ijmuiden

pi_29639928
Meteen een reactie geplaatst op de site van de telegraaf
pi_29639967
Ik heb meer naar reclames en gelul moeten luisteren dan dat ik voetbal heb gezien. De samenvattingen waren korter dan vorig seizoen, en waarom een topwedstrijd op het laatst?

Waardeloze troep, geef mij maar Studio Neus terug
pi_29640313
* meldt

Wat een amateuristisch gedoe en dan mensen die het blijmoedig met MOTD vergelijken
pi_29640331
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
* meldt

Wat een amateuristisch gedoe en dan mensen die het blijmoedig met MOTD vergelijken
Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligt .
pi_29640372
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Vergelijken kan, maar als je dat doet, kom je tot de conclusie dat het MIJLENver uit elkaar ligt .
Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.
pi_29640416
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vond Studio Sport trouwens ook al tien keer beter dan de overschatte BBC, ook in MOTD wordt veel te veel geluld en al die stompzinnige interviewtjes.
Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ook .
pi_29640540
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah. Toch heeft de BBC 'iets' waardoor ik 't goed vind. Het voetbal zelf is ook al beter, mede doordat het publiek lekker dicht op het veld zit enz. En breedbeeld he ... Scheelt ook .
Het is in ieder geval beter dan dit slappe gedoe met die Genee en spelers in de studio die hun collega's een beetje mogen afzeiken tijdens de wedstrijden. Dat je ze in een praatprogramma haalt, okay, maar ze laat meelullen over het verlies van je concurrent. Sowieso: Ron Jansz als je nog zit te eten
  Trouwste user 2022 zondag 14 augustus 2005 @ 22:38:17 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_29641731
Heerenveen en Ron Jansz gaat niet samen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29644424
Ook mening achter gelaten bij Telegraaf... steek die handel maar in je broekzak John!

Heerlijk Premier league gekeken en Studio Voetbal... beelden en praten gescheiden... ik ga eens verzinnen wat ik nu met die Nederlandse competitie ga doen...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29644456
Heb even gekeken, maar werd talparanoïde van die lange reclameblokken
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:00:40 #167
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_29644489
TS, ik heb een paar statements over voor dit topic:

• Zielig.
  • Oerconservatief
  • Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien.
  • Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
  • pi_29644771
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:

• Zielig.
  • Oerconservatief
  • Jullie zijn gewoon hartstikke zielig omdat jullie Ajax niet als eerste kunnen zien.
  • Jullie missen de NOS-commentatoren, die niet weten wat het woord objectief in hemelsnaam inhoudt.
  • Zileig en oerconservatief... wie zegt dat verabdering altijd goed is? Ik heb na de uitzending van gisteravond en vanavond, waar per avond 2 reclame blokken van 8 minuten in zaten, genoten van het Premier League voetbal op de NOS.. samenavttinge.. achter el-kaar... en lullen doen ze bij Studio Voetbal en als ik daar zin heb kijk ik dat ook.. maar het gaat mij om voetbal... zonder (te veel) gelul en zonder reclame...
    En wat moet ik met Ajax? Als er nu een ding is wat ik niet mis zijn het de NOS commentatoren.. dat is dan ook he enige...

maar jij weet blijkbaar hoe alles in elakar zit?
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:14:49 #169
    111382 Ofyles2
    pi_29644862
    Vriend, als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:22:37 #170
    111382 Ofyles2
    pi_29645090
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef APK het volgende:

[..]

Reclame = kut.
    Geluid = kut (bij mij)
    Ik wil Ajax (of als toevallig een andere club bovenaan staat) eerst.
    Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.
    Klagen al die Chelsea-, ManUnited-, Bayern- en Schalke-fans over deze volgorde? NEE!!!

Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:23:57 #171
    26777 MrTorture
    Welcome to the torture chamber
    pi_29645125
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:

• Zielig.
  • Oerconservatief
  • Ajax boeit me geen hol. Ik heb gewoon geen zin om anderhalf uur voor de tv te hangen, het journaal te missen en uren reclame te zien voor een paar samenvattingen
    No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
    Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
    yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
    Vis een optie?
    pi_29645341
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
    Vriend,
    doe maar ff niet goed?...
    quote:
    als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
    Ik ben voor NAC, heb dat nooti zo ervaren.
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:31:25 #173
    111382 Ofyles2
    pi_29645345
    Het NOS-journaal brengt de laatste tijd toch komkommernieuws, zo erg is het ook alweer niet.
    pi_29645367
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Bij de BBC en de ARD gaat het zo, dat topclubs niet als eerste wordt uitgezonden.
    Klagen al die Chelsea-, ManUnited-, Bayern- en Schalke-fans over deze volgorde? NEE!!!

Het moet afgelopen zijn met dat gezeur over Talpa. De mensen die klagen over vernieuwingen bij Talpa, hebben zelf de grootste moeite om dit prachtig meesterstuk te evenaren en hebben wat betreft vernieuwingsdrang de mentaliteit van een seniele opa.
    Hé Johnny boy! Leuk dat je ook op fok zit
      maandag 15 augustus 2005 @ 00:51:21 #175
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_29645825
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
    Vriend, als je goed naar de verslagen van de NOS hebt gekeken, kiezen de commentatoren voor een bepaalde club. Ik bedoel niet alleen Ajax, maar de commentatoren reageren veel te enthousiast als een topclub scoort en laten hun teleurgesteldheid behoorlijk merken als een kleinere club hetzelfde doet.
    Terecht.
    Het interesseert mij geen ene fuck wat RBC of NEC doet.
    En met mij 90% van de kijkers.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')