abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29637176
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Guard het volgende:

[..]

dan nog, dan zou "Ajax - Ado is uitgesteld, vanwege slechte planning van de gemeente Amsterdam, maar dat interesseert u niets uwilt voetbal zien, dus hier komt een wedstrijd van VANDAAG, Feyenoord - NAC" voldoende commentaar geweest zijn
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je leven
pi_29637239
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Sterk punt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:04:37 #103
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29637244
Ik zit lekker WK Atletiek te kijken op NED 2, nog geen reclame gezien .

Voetbal op Talpa . Ik ben niet van plan om ernaar te gaan kijken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29637247
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Stefkuh het volgende:
ach john is bang voor mailbombs?? publiek@talpa.tv bestaat ineens niet terwijl dit adres op de site zelf staat notabene??
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.
pi_29637286
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:07:02 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_29637307
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heb jij aandelen in Talpa ofzo

Niemand kan -nuchter- beweren dat dit een verbetering is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29637345
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef APK het volgende:

[..]

Heb jij aandelen in Talpa ofzo

Niemand kan -nuchter- beweren dat dit een verbetering is.
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?
pi_29637455
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:

+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd
+ Studiogast uit de voetbalwereld
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht
+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet

- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor

- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.

Al met al een vooruitgang
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:30 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_29637468
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Reclame = kut.
Geluid = kut (bij mij)
Ik wil Ajax (of als toevallig een andere club bovenaan staat) eerst.
pi_29637479
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?

En ik vind je nu toch idd wel erg talpa aandelerig overkomen.. ekskjoes mie...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 20:14:32 #111
42184 crew  DaMart
pi_29637496
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niemand boort iets de grond in... we doen alleen een objectieve constatering zonder te overdrijven.
pi_29637509
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Esc het volgende:

[..]

de mol is hoofd-aandeelhouder van versatel, daar maakt hij geen geheim van
Huh, hij is er toch uitgestapt niet al te lang geleden?

Edit: Ja dus
Dus...
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:15:33 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_29637526
Die studiogasten doen ze maar tijdens Studio Voetbal etc.
pi_29637527
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.
Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutje !!!!!! SMS spellen? Niet gezien jij wel?
pi_29637576
VHS banden, kun je die nog ergens kopen vandaag de dag?
pi_29637634
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:17 schreef dioretix het volgende:
VHS banden, kun je die nog ergens kopen vandaag de dag?
Ik heb ze een paar maanden geleden nog bij de hema gekocht.
pi_29637670
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?

En ik vind je nu toch idd wel erg talpa aandelerig overkomen.. ekskjoes mie...
Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My bad
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 augustus 2005 @ 20:21:51 #118
862 Arcee
Look closer
pi_29637696
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
+ Tijd+score in beeld
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29637704
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef APK het volgende:
Die studiogasten doen ze maar tijdens Studio Voetbal etc.
Inderdaad ik wil voetbal zien en niet dat gezwam. Eerst de samenvattingen en dan daarna een programma waar iedereen zijn woordje mag doen. Ik haat dit talpa.
pi_29637710
quote:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:

+ Langere samenvattingen
Zoveel langer leken ze mij niet?
quote:
Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminste
quote:
Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
quote:
+ Statistieken
Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...
quote:
+ Meer camera's
YES!!!
quote:
+ Achtergrondreportage
"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"

Nou prachtig, de tranen springen me in de ogen.
quote:
Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
quote:
+ Tijd+score in beeld
Inderdaad, dat is een verbetering.
quote:
Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
quote:
Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.
quote:
- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.
quote:
- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
pi_29637773
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My bad
Neen gek haha ik zei alleen "is John de Mol bang voor mailbombs ofzo" aangezien het adres dus niet bestaat

Maargoed... iedereen zijn mening... tot nu toe hoor ik onder vrienden en kennissen enkel ergernissen, behalve één die net als jij het allemaal gezeur vind.. ach ja... ik niet
pi_29637782
Echt vernieuwend zeg. Alle doelpunten van het weekend laten zien en daarna de uitslagen op kaart .

Waar blijft 't linkerrijtje?
pi_29637787
-dubbel-
pi_29637798
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutje !!!!!! SMS spellen? Niet gezien jij wel?
Het was hypothetisch.
pi_29637813
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
veel reacties op bliksemschigts punten
tja.. ik ben het hier helemaal mee eens.
pi_29637817
YESSSSSSSSS
Het SMS-spel .
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:26:45 #127
80382 manny
30 is best veel
pi_29637830
quote:

[..]

[..]

[..]

Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
[..]

[..]

YES!!!
[..]

"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"

[..]

Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
[..]

Inderdaad, dat is een verbetering.
[..]

Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
[..]

Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.
[..]

Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.
[..]

Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
Helemaal mee eens !!!!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29637857
quote:
Zijn ze toch echt
quote:
vlges mij niet
quote:
Daar werd niet eens ganalyseerd
quote:
Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoeging
quote:
YES!!!
Ja meer beelden...
quote:
Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leuk

quote:
Nog nooit gezien
quote:
Er zijn meer clubs dan de top 3..

[/quote]
pi_29637865
quote:

+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd voetbal willen we zien niet dat gezeik
+ Studiogast uit de voetbalwereld dit is hetzelfde punt als wat hierboven staat
+ Statistieken
+ Meer camera's (niet echt veel van gemerkt. Enige wat me wel opviel is dat ze moeite hebben de bal te volgen)
+ Achtergrondreportage mag van mij ook op een ander moment dan in de wedstrijden, als je het wil zien moet je het niet bij "de wedstrijden" doen
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht (kan me voorstellen dat mensen dat fijn vinden die voor andere clubs zijn, maar ik denk toch dat je best de meest favoriete clubs meer aandacht mag geven)
+ Live meekijken op internet dit is niet talpa, dat is versatel
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet ook dit is niet van talpa volgens mij

- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen. hoeveel drink je wel niet.

- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd. Vandaag begonnen ze toch echt met een 0-0

Al met al een achteruitgang
even wat aanpassingen
pi_29637869
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
YESSSSSSSSS
Het SMS-spel .
Dat was ook bij studio sport met het doelpunt van de week .
pi_29637909
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

even wat aanpassingen
Internet terug kijken is toch echt op talpa.tv dus van talpa.
pi_29637936
quote:
Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.
pi_29638005
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.
Wat was dan je punt?

Je postte namelijk
quote:
TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?
pi_29638096
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Wat was dan je punt?

Je postte namelijk
[..]

Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?
Neen.

Stel dat Ajax een bloedeloze 0-0 tegen ADO had gespeeld. En Willem II tegen RKC was 3-3 geworden met 3 rode kaarten. Bij de NOS was de kans heel groot geweest dat Ajax, Feyenoord en PSV eerst waren gekomen en daarna pas de 3-3 in twee minuten. Dan zie ik liever eerst Willem II - RKC dan een top3 wedstrijd. Ik kan er echt niet wakker van liggen wanneer Ajax pas als laatste uitgezonden wordt, de rest wil ik toch zien.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:37:23 #135
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29638133
+ Je ziet niet aan de commentator of Feijenoord verloren heeft. (of er te zien valt of Ajax gewonnen heeft valt nog te bezien).
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29638168
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Neen.

Stel dat Ajax een bloedeloze 0-0 tegen ADO had gespeeld. En Willem II tegen RKC was 3-3 geworden met 3 rode kaarten. Bij de NOS was de kans heel groot geweest dat Ajax, Feyenoord en PSV eerst waren gekomen en daarna pas de 3-3 in twee minuten. Dan zie ik liever eerst Willem II - RKC dan een top3 wedstrijd. Ik kan er echt niet wakker van liggen wanneer Ajax pas als laatste uitgezonden wordt, de rest wil ik toch zien.
En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.
pi_29638188
quote:

[..]
hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.

talpa rules
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:38:39 #138
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_29638190
Verschrikkelijk zeg alleen maar reclame, kutanalyses, fans aan et woord en zo af en toe es een beetje voetbal
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_29638316
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.
Yup. Dan wel.

Wat ik bedoel, is dat een top3 club niet persee als eerste uitgezonden moet worden.

En dat ze de leukste/interessantste clubs als laatste bewaren, tja, dat is slim qua adverteren.
pi_29638317
quote:

+ Langere samenvattingen
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Tijd+score in beeld
ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.
Ik zie liever een aantal samenvattingen achter elkaar, dan één samenvatting, analyse, achtergrondreportages, reclame, nog meer reportages, een oude wedstrijd, weer reclame en dan pas de tweede samenvatting.
Dat is dus mijn mening, en als jij het ene verbetering vindt ten opzichte van de NOS, dat kan, maar ik dus niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_29638324
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zijn ze toch echt
Amper merkbaar verschil naar mijn idee, maarja ik had m'n stopwatch er niet bij verder.
quote:
vlges mij niet
[..]

Daar werd niet eens ganalyseerd
[..]
Niet? Ik kan me toch echt herinerren dat men niet van de ene naar de andere wedstrijd oversprong, de belangrijkste wedstrijden werden echt wel besproken achteraf.
quote:
Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoeging
[..]
Nouja goed dat is een simpel meningsverschil.
quote:
Ja meer beelden...
Ook hier heb ik niks van gemerkt, het was net zo goed te volgen op de NOS en ik had daar ook nooit het idee dat er camerastandpunten ontbraken.
quote:
Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leuk

[..]
Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten als ik De Wedstrijden wil zien, misschien een idee om zulke reportages later op de avond uit te zenden? Ohnee, dan zapt iedereen weg na de wedstrijden en zijn er geen reclameopbrengsten meer te behalen.
quote:
Nog nooit gezien
[..]
Nog nooit na de wedstrijd trainers en spelers voor de camera gezien bij de NOS? Ik zal wel hebben zitten hallucineren dan vorig jaar rond 19:00 telkens.
quote:
Er zijn meer clubs dan de top 3..
Tja, ook dit is gewoon een meningsverschil, ik vind persoonlijk de top 3 het boeiendst, en dan bedoel ik niet noodzakelijk Ajax/PSV/Feyenoord, maar gewoon de clubs die op dat moment bovenaan staan. Zo bij het begin van de competitie lijkt het mij het meest logische om te beginnen met de clubs waarvan het meeste verwacht wordt, maarja, ik heb dan ook geen belang bij reclameinkomsten.
pi_29638380
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef dddour het volgende:

[..]

hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.

talpa rules
Is het misschien een idee om iedereen die tegen het verstandelijk gehandicapte aanhangt te bannen?
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:44:44 #143
26777 MrTorture
pi_29638385
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.
Ik zie liever een aantal samenvattingen achter elkaar, dan één samenvatting, analyse, achtergrondreportages, reclame, nog meer reportages, een oude wedstrijd, weer reclame en dan pas de tweede samenvatting.
Dat is dus mijn mening, en als jij het ene verbetering vindt ten opzichte van de NOS, dat kan, maar ik dus niet.
Inderdaad, er waren niet voor niets juichtopics toen Hans Kraaij sr. er mee stopte bij studio sport
Vis een optie?
pi_29638792
Ja ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in Ruud Gullit na elke wedstrijd. Het interesseert me weinig wat hij vindt en denkt. Heb liever goede commentatoren tijdens de samenvattingen, dan gelul achteraf waarbij iemand steeds zn mening geeft. Jammer genoeg heeft Nederland weinig goede commentatoren.
Dus...
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:05:30 #145
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29638936
Gelukkig geeft Gullit toe dat hij met een bepaald (Feijenoord) oog de wedstrijd analyseert. Jammer dat ze dat nooit nooit bij de NOajakkeS hebben bedacht.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29639021
Wat erg zeg, ongelovelijk na elke wedstrijd reclame en dan ook nog eens Ruud gullit's of een fan z'n commentaar waar ik absoluut NIET op zit te wachten. Geen geouwehoer, gewoon die wedstrijden laten zien...en klaar....niet dit...vreselijk
Haleloeja
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:10:10 #147
26777 MrTorture
pi_29639085
Tijd en score stonden het laatste seizoen bij NOS ook al in beeld.
Vis een optie?
pi_29639176
Eindelijk weer analyses op tv. Talpa
pi_29639196
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef MrTorture het volgende:
Tijd en score stonden het laatste seizoen bij NOS ook al in beeld.
Ja idd. Je kon wel merken dat ze bang waren om de rechten kwijt te raken. Ze probeerde wat nieuwe dingetjes.
Dus...
pi_29639360
Niet bij de samenvattingen hoor. Score volgens mij wel maar tijd zeker niet. Mijn lijstje van verbeteringen en verslechteringen:

+ Mooie snufjes rond vrije trappen e.d.
+ Mooie snufjes bij de start van de wedstrijd (ook al zag je beide al een tijdje bij de bbc)
+ Statistieken van de wedstrijd
+ Meer aandacht voor kleinere clubs

- Reclames na elke samenvatting
- Meer nabeschouwingen. Richt een programma de nabeschouwing op voor de mensen die daar geinteresseerd in zijn. Zeker gullit die zijn straat schoon mag vegen irriteert me mateloos.
- Top wedstrijden worden niet als eerste getoond.
- Niet evenredig aandacht voor de aanhang. Ik zou zeggen wanneer veel mensen de top willen zien, moet je dit ook in beeld brengen. Dit is wellicht in tegenspraak met mijn vorige stelling dat het goed is dat kleinere clubs meer aandacht krijgen, maar dat is niet zo. Meer aandacht prima, maar niet evenveel aandacht als de topclubs.
- Na elke replay komt zo'n hinderlijk ding door het beeld schuiven

Voor interviews e.d. zie ik eigenlijk geen verandering. Ook korte beelden van rond de wedstrijd werden vroeger al getoond. Ik heb liever studio sport.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')