Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je levenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Guard het volgende:
[..]
dan nog, dan zou "Ajax - Ado is uitgesteld, vanwege slechte planning van de gemeente Amsterdam, maar dat interesseert u niets uwilt voetbal zien, dus hier komt een wedstrijd van VANDAAG, Feyenoord - NAC" voldoende commentaar geweest zijn
Sterk puntquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je leven
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Stefkuh het volgende:
ach john is bang voor mailbombs?? publiek@talpa.tv bestaat ineens niet terwijl dit adres op de site zelf staat notabene??
Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je hier al moeilijk over gaat doen.. Succes in je leven
Heb jij aandelen in Talpa ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Talpa ofzo
Niemand kan -nuchter- beweren dat dit een verbetering is.
Reclame = kut.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?
Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt enorm stoer bezig.
Niemand boort iets de grond in... we doen alleen een objectieve constatering zonder te overdrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet iedereen persee overdrijven en alles de grond in boren na een uitzending?
Huh, hij is er toch uitgestapt niet al te lang geleden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Esc het volgende:
[..]
de mol is hoofd-aandeelhouder van versatel, daar maakt hij geen geheim van
Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutjequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Och och, het maakt allemaal geen zak uit he. Al begonnen ze eerst met wat wedstrijden uit de hoofdklasse en een uitgebreide reconstructie van het maaien van het veld in de Arena, onderwijl onderbroken door dikke reclameblokken met sms-spelletjes, het maakt jou niks uit, daar doe je toch niet moeilijk over? Gewoon een uur wachten voor je een fatsoenlijke wedstrijd te zien krijgt, anders hou je niet van voetbal.![]()
Ik heb ze een paar maanden geleden nog bij de hema gekocht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:17 schreef dioretix het volgende:
VHS banden, kun je die nog ergens kopen vandaag de dag?
Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My badquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou nou.. hoezo stoer? een contact pagina is er toch om contact te leggen? als ik dan een (redleijk normaal) klaagmailtje stuur en die komt direct terug omdat het aangegeven adres niet bestaat mag ik dat toch vreemd vinden?
En ik vind je nu toch idd wel erg talpa aandelerig overkomen.. ekskjoes mie...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
+ Tijd+score in beeld
Inderdaad ik wil voetbal zien en niet dat gezwam. Eerst de samenvattingen en dan daarna een programma waar iedereen zijn woordje mag doen. Ik haat dit talpa.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef APK het volgende:
Die studiogasten doen ze maar tijdens Studio Voetbal etc.![]()
Zoveel langer leken ze mij niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminstequote:+ Analyse na de wedstrijd
Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.quote:+ Studiogast uit de voetbalwereld
Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...quote:+ Statistieken
YES!!!quote:+ Meer camera's
"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"quote:+ Achtergrondreportage
Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.quote:+ Interviews rondom alle wedstrijden
Inderdaad, dat is een verbetering.quote:+ Tijd+score in beeld
Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NACquote:+ Alle clubs evenveel aandacht
Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.quote:+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.quote:- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?quote:- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Neen gekquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm. Het kwam eerder over alsof je een agressief leeghoofdige mailbomb wilde sturen vol geblaat in plaats van een normale klaagmail. My bad
Het was hypothetisch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wedstrijden uit de hoofdklasse laten zien, graag zelfs. Maaien van het gras? Het ging om die rel over de wedstrijd Ajax-Ado 1 minuutje!!!!!! SMS spellen? Niet gezien jij wel?
tja.. ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
veel reacties op bliksemschigts punten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zoveel langer leken ze mij niet?
[..]
Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminste
[..]
Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
[..]
Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...![]()
[..]
YES!!!![]()
[..]
"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"
Nou prachtig, de tranen springen me in de ogen.
[..]
Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
[..]
Inderdaad, dat is een verbetering.
[..]
Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
[..]
Inderdaad, ook een verbtering, maar daar ging dit topic niet over, dit topic gaat over het programma De Wedstrijden.
[..]
Ik heb gelukkig geen afwijking die er voor zorgt dat ik om het kwartier moet eten, drinken en 'even relaxed pissen' 8 minuten lang.
[..]
Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
Zijn ze toch echtquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zoveel langer leken ze mij niet?
vlges mij nietquote:Dit gebeurde bij de NOS ook? bij de boeiende wedstrijden tenminste
Daar werd niet eens ganalyseerdquote:Ohja dat is waar ook, bij de NOS zaten alleen mensen uit de waterpolowereld de wedstrijden te analyseren.
Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoegingquote:Wow, 16 inworpen al, oh zo boeiend...![]()
Ja meer beelden...quote:YES!!!![]()
Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leukquote:"Een jochie vraagt hoe hij heeft, Pierre zegt: "Dirk Kuyt", "nee," zegt het jongetje "die heeft krullen". Daar staan ze dan, leerling en leermeester samen in de spelerstunnel"
Nog nooit gezienquote:Ook dit gebeurde bij de NOS, alleen werden toen de dronken zwervers en bejaarden uit beeld gelaten.
Er zijn meer clubs dan de top 3..quote:Leuk, interesseert mij dus echt geen hol, ik heb liever een langere samenvatting van de wedstrijden van de top 3 dan een uitgebreid verslag van NEC-NAC
even wat aanpassingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijdvoetbal willen we zien niet dat gezeik
+ Studiogast uit de voetbalwerelddit is hetzelfde punt als wat hierboven staat
+ Statistieken
+ Meer camera's (niet echt veel van gemerkt. Enige wat me wel opviel is dat ze moeite hebben de bal te volgen)
+ Achtergrondreportagemag van mij ook op een ander moment dan in de wedstrijden, als je het wil zien moet je het niet bij "de wedstrijden" doen
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht (kan me voorstellen dat mensen dat fijn vinden die voor andere clubs zijn, maar ik denk toch dat je best de meest favoriete clubs meer aandacht mag geven)
+ Live meekijken op internetdit is niet talpa, dat is versatel
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internetook dit is niet van talpa volgens mij
- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.hoeveel drink je wel niet.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd. Vandaag begonnen ze toch echt met een 0-0
Al met al een achteruitgang![]()
Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.quote:Oh, het is dus gebasseerd op de uitslag welke wedstrijd eerst komt? Ik heb trouwens geen 3-3 wedstrijd gezien?
Wat was dan je punt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja Henk, ik heb ook geen Ajax-wedstrijd gezien. Theoretisch gesproken.
Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?quote:TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Neen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat was dan je punt?
Je postte namelijk
[..]
Het enige wat dan dus hieruit te halen valt is dat jij de wedstrijden van Ajax/PSV/Feyenoord saai vindt?
En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neen.
Stel dat Ajax een bloedeloze 0-0 tegen ADO had gespeeld. En Willem II tegen RKC was 3-3 geworden met 3 rode kaarten. Bij de NOS was de kans heel groot geweest dat Ajax, Feyenoord en PSV eerst waren gekomen en daarna pas de 3-3 in twee minuten. Dan zie ik liever eerst Willem II - RKC dan een top3 wedstrijd. Ik kan er echt niet wakker van liggen wanneer Ajax pas als laatste uitgezonden wordt, de rest wil ik toch zien.
hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.quote:
Yup. Dan wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
En als Ajax zo'n 3-3 wedstrijd had gespeeld en Willem II zo'n bloedeloze 0-0 dan had Ajax eerst gemoeten en Willem II pas later? Dat was dus wat ik eerst uit jouw argument haalde.
ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd
+ Studiogast uit de voetbalwereld
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht
+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
Amper merkbaar verschil naar mijn idee, maarja ik had m'n stopwatch er niet bij verder.quote:
Niet? Ik kan me toch echt herinerren dat men niet van de ene naar de andere wedstrijd oversprong, de belangrijkste wedstrijden werden echt wel besproken achteraf.quote:vlges mij niet
[..]
Daar werd niet eens ganalyseerd
[..]
Nouja goed dat is een simpel meningsverschil.quote:Statistieken zijn leuk en daa heb je sowieso geen last van, voor velen is het een toevoeging
[..]
Ook hier heb ik niks van gemerkt, het was net zo goed te volgen op de NOS en ik had daar ook nooit het idee dat er camerastandpunten ontbraken.quote:Ja meer beelden...
Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten als ik De Wedstrijden wil zien, misschien een idee om zulke reportages later op de avond uit te zenden? Ohnee, dan zapt iedereen weg na de wedstrijden en zijn er geen reclameopbrengsten meer te behalen.quote:Wat is er mis mee? Gewoon sfeer rond een wedstrijd even weergeven, best leuk
[..]
Nog nooit na de wedstrijd trainers en spelers voor de camera gezien bij de NOS? Ik zal wel hebben zitten hallucineren dan vorig jaar rond 19:00 telkens.quote:Nog nooit gezien
[..]
Tja, ook dit is gewoon een meningsverschil, ik vind persoonlijk de top 3 het boeiendst, en dan bedoel ik niet noodzakelijk Ajax/PSV/Feyenoord, maar gewoon de clubs die op dat moment bovenaan staan. Zo bij het begin van de competitie lijkt het mij het meest logische om te beginnen met de clubs waarvan het meeste verwacht wordt, maarja, ik heb dan ook geen belang bij reclameinkomsten.quote:Er zijn meer clubs dan de top 3..
Is het misschien een idee om iedereen die tegen het verstandelijk gehandicapte aanhangt te bannen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef dddour het volgende:
[..]
hahaha wat een stakker ben jij zeg op welke natte krant heeft jouw moeder gezeten.
talpa rules
Inderdaad, er waren niet voor niets juichtopics toen Hans Kraaij sr. er mee stopte bij studio sportquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zal eens even een cliche eruit gooien: voetbal = emotie, en laat zich dus niet vatten in aantallen camera's, studiogasten of lengte van samenvattingen en reclameblokken.
Ik zie liever een aantal samenvattingen achter elkaar, dan één samenvatting, analyse, achtergrondreportages, reclame, nog meer reportages, een oude wedstrijd, weer reclame en dan pas de tweede samenvatting.
Dat is dus mijn mening, en als jij het ene verbetering vindt ten opzichte van de NOS, dat kan, maar ik dus niet.
Ja idd. Je kon wel merken dat ze bang waren om de rechten kwijt te raken. Ze probeerde wat nieuwe dingetjes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef MrTorture het volgende:
Tijd en score stonden het laatste seizoen bij NOS ook al in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |