Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddagquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen.
Tja, het enige alternatief is geen voetbal zienquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
Bij mij werkt het anders, het hele basisprincipe met die reclames is gewoon ruk, dus daar gaat geen verbetering in komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen. Wat ben ik dan blij dat ze de grotere clubs naar achteren schuiven, alleen maar om jullie te pesten.
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoor
Als je de zaterdagavond uitzending bedoelt heb je het mis. Dat was alleen deze keer zo. In vervolg start dat programma om half elf en zal het ook eerder afgelopen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
relatief gezien was het kortquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Analysequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn niks langer dan bij SS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
Mensen die een seizoenskaart hebben van hun club zijn doorgaans voetbalgek genoeg om ook overige wedstrijden te bekijken. Als je alleen maar op tv je eigen club wilt zien mag je niet verwachten dat de makers van "De Wedstrijden" net zo weinig van voetbal houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddag![]()
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
AnalyseJan Mulder die de vrouw van van Gaal leuk vindt. Jan Mulder die Heracles leuker vindt voetballen dan Man Utd of andere topcompetities.
Vond de analyses destijds bij Studio Sport echt heel veel beter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.
Maar 't is wel leuk, in tegenstelling tot het kansloze gezwam van Ruudje Gullitquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van Jan Mulder lijkt me de naam analyse niet te mogen hebben.
Ik twijfel niet aan de integriteit van de makers van “De Wedstrijden.” Die mensen doen ook hun best, en wat ik gezien heb (afgehaakt na het eerste reclameblok), zag er degelijk uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
de inhoud is misschien goed, de manier waarop ze het hebben gebracht niet. Dat had zakelijker gemogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat ik de inhoud bij Talpa gewoon goed vind.
Je kreeg precies dat wat je wilde zien, niet meer niet minder. Als het minder was, dan was de wedstrijd er gewoon niet naar. Dat is ook meestal wat de commentatoren meteen meedeelden.quote:Ik vond de NOS dan nog slechter. Een competitieronde werd bij de NOS afgeraffeld in misschien 40 minuten. Sommige wedstrijden kreeg je maar 3 minuten in beeld.
Dat is me nog nooit opgevallen. Er werden altijd stukjes laten zien van de persconferentie na afloop en bepalende spelers en trainers werden achteraf nog om commentaar gevraagd. Die gewenste analyses verwijs ik door naar studio voetbal dat alle gespeelde wedstrijden in een uurtje analyseert en bespreekt. Ooit waren wim jonk, kieft en hansie kraay vaste analist bij studio sport. Die zijn inderdaad verdwenen, maar mede dankzij de talrijke klaagbrieven om jonk en kraay weg te krijgen die de vaart uit het programma hielden.quote:En commentaar of analyse was helemaal verdwenen.
Die wedstrijdjes na het journaal waren wedstrijdjes die er niet meer toe deden, de spanning was er al af, het leukste was al geweest. Wat er nog restte waren onbeduidende wedstrijdjes uit de staart van de competitie of wedstrijdjes waarvan je al wist dat ze qua winst of verlies geen plaatsje hoger zouden opschuiven of dat die wedstrijden al doelpuntloos dan wel hoogtepuntloos zouden zijn. Wees nou eens eerlijk, zo denken we toch allemaal, weinig mensen zitten daar op te wachten. Bovendien is het journaal helemaal niet irrelevant, dat wil ik tenminste nog wel zien. Een heel verschil of het nou 3 reclameblokken zijn of een keertje journaal.quote:En je werd nog eens getrakteerd met een onderbreking van een half uur voor het journaal plus reclame en met een beetje pech nog hockey of korfbal.![]()
Als ze wat aan die reclames, programmaindeling/volgorde en presentatie doen zie ik nog mogelijkheden dat ze studio sport kunnen doen vergeten.quote:Nee, dan doet Talpa het nog stukken beter.
Na 1 avond al?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:55 schreef PDOA het volgende:
Ik kreeg gisteren enorm veel zin om mijn afstandsbediening naar de treurbuis te gooien. Hopelijk trekken ze hier lering uit, al die klachten.
Precies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Na 1 avond al?
Het is net als met net geknipt haar in een heel ander model dan je gewend was, het is wennen voor jou, en voor je haar, dat eerst nog even moeten schikken in de nieuwe richting.
Als er op werk een reorganisatie is, als er op Fok iets nieuws op poten gezet wordt, wat dat dan ook is, krijg je ook altijd meteen mensen die op hun achterste benen gaan staan "het is niets, ik mot het niet, doe weg, flikker op".
Veranderingen, anders dan je gewend bent, is blijkbaar voor een aantal mensen heel eng.
Behoefe om meteen te gaan schoppen blijkbaar erg groot.
Wacht nou eens even af, en geef dingen nu echt eens een kans.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel kansen heeft Talpa nodig om te scoren?
Ik vond al heel dapper van meneer de Mol om al in de eerste uitzenddag al zoveel reclameblokken te droppen, dat je er als kijker al hartritmestoornissen aan overhield.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Na 1 avond al?
Het is net als met net geknipt haar in een heel ander model dan je gewend was, het is wennen voor jou, en voor je haar, dat eerst nog even moeten schikken in de nieuwe richting.
Als er op werk een reorganisatie is, als er op Fok iets nieuws op poten gezet wordt, wat dat dan ook is, krijg je ook altijd meteen mensen die op hun achterste benen gaan staan "het is niets, ik mot het niet, doe weg, flikker op".
Veranderingen, anders dan je gewend bent, is blijkbaar voor een aantal mensen heel eng.
Behoefe om meteen te gaan schoppen blijkbaar erg groot.
Wacht nou eens even af, en geef dingen nu echt eens een kans.
Nou, wat een stierepoep rijmel! Het voetbal was altijd in goede handen bij de NOS. Waarom moet iets wat al 30 jaar prima in beeld gebracht wordt ineens zogenaamd 'verbeterd' worden? Dat is net zoiets als een echt koffiezetapparaat wegdoen voor een Senseo. Het is weliswaar nieuw maar het smaakt naar shit. Zijn jullie gehersenspoeld of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Precies.
Velen hebben mond genoeg
om iemands werk te kraken.
Weinig hebben hand genoeg
beter werk te maken
![]()
Ik vond het prima zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
de inhoud is misschien goed, de manier waarop ze het hebben gebracht niet. Dat had zakelijker gemogen.
Ik wil wel wat meer zien. Een wedstrijd in 3 minuten afraffelen is de sport onwaardig en enorme minachting richting het publiek dat wel de wedstrijd wilde zien.quote:Je kreeg precies dat wat je wilde zien, niet meer niet minder. Als het minder was, dan was de wedstrijd er gewoon niet naar. Dat is ook meestal wat de commentatoren meteen meedeelden.
Dat was er nauwelijk. Hooguit bij een enkele wedstrijd en vrijwel alleen als er een tobclub meedeed.quote:Dat is me nog nooit opgevallen. Er werden altijd stukjes laten zien van de persconferentie na afloop en bepalende spelers en trainers werden achteraf nog om commentaar gevraagd.
Ik vind dat dus heel erg jammer. Maar goed, de analyses bij de NOS waren dan ook vaak niet leuk. Ik bedoel Spelbos en Jonkquote:Die gewenste analyses verwijs ik door naar studio voetbal dat alle gespeelde wedstrijden in een uurtje analyseert en bespreekt. Ooit waren wim jonk, kieft en hansie kraay vaste analist bij studio sport. Die zijn inderdaad verdwenen, maar mede dankzij de talrijke klaagbrieven om jonk en kraay weg te krijgen die de vaart uit het programma hielden.
Spreek voor jezelf. Ik wil de Nederlandse competitie zien. Mensen die van mening zijn dat alleen de top 3 interessant is en dat de rest eigenlijk niet hoeft uit te zenden zijn geen voetballiefhebbers.quote:Die wedstrijdjes na het journaal waren wedstrijdjes die er niet meer toe deden, de spanning was er al af, het leukste was al geweest. Wat er nog restte waren onbeduidende wedstrijdjes uit de staart van de competitie of wedstrijdjes waarvan je al wist dat ze qua winst of verlies geen plaatsje hoger zouden opschuiven of dat die wedstrijden al doelpuntloos dan wel hoogtepuntloos zouden zijn. Wees nou eens eerlijk, zo denken we toch allemaal, weinig mensen zitten daar op te wachten.
Ik heb persoonlijk liever af en toe en onderbreking van 5 minuten dan één hele grote van een half uur. En met een beetje pech zat er zelfs nog een blokje korfbal of hockey tussen.quote:Bovendien is het journaal helemaal niet irrelevant, dat wil ik tenminste nog wel zien. Een heel verschil of het nou 3 reclameblokken zijn of een keertje journaal.
Natuurlijk is het voor verbetering vatbaar. Maar ik ben redelijk tevreden over hetgeen dat ik zag. Eindelijk wat fatsoenlijke aandacht voor de Nederlandse competitie.quote:Als ze wat aan die reclames, programmaindeling/volgorde en presentatie doen zie ik nog mogelijkheden dat ze studio sport kunnen doen vergeten.
Het was er als er wat te melden viel. Prima in mijn ogen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef nikk het volgende:
Dat was er nauwelijk. Hooguit bij een enkele wedstrijd en vrijwel alleen als er een tobclub meedeed.
Wat is er mis met een apart programma vol analyses. Zo heb je iets voor de mensen die de analyses willen zien en iets voor de mensen die het niet willen zien.quote:Ik vind dat dus heel erg jammer. Maar goed, de analyses bij de NOS waren dan ook vaak niet leuk. Ik bedoel Spelbos en Jonk
Dat komt omdat er dan gewoon meer tijd is. Die tijd vullen ze met dat gezever.quote:Overigens geld dat kennelijk alleen voor de competitie aangezien bij de CL, UEFA-cup, EK en WK wel gewoon analyse en nabesprekingen zijn.
Lekker belangrijk of het voetballiefhebbers zijn. Het is wel een heel groot gedeelte van de kijkers. Als er echt zoveel mensen waren die alles willen zien zouden ze niet wachten met de topclubs uit te zenden toch. Neem bijvoorbeeld dat van PSV eerst nog even herhalen voor we Feyenoord uitzenden. Je kan mij niet vertellen dat zoiets je niet steekt. (eerst nog even wat tijd rekken, extra reclame blokje erbij), voor we krijgen wat we interessant kunnen vinden.quote:Spreek voor jezelf. Ik wil de Nederlandse competitie zien. Mensen die van mening zijn dat alleen de top 3 interessant is en dat de rest eigenlijk niet hoeft uit te zenden zijn geen voetballiefhebbers.
Tja dan kan je ook weer zo'n jankverhaal ophalen dat je dan geen sportliefhebber bent enzo. Die onderbrekingen zouden prima kunnen. Eerst twee samenvattingen, dan reclame en dan weer door naar samenvattingen. Geen probleem.quote:Ik heb persoonlijk liever af en toe en onderbreking van 5 minuten dan één hele grote van een half uur. En met een beetje pech zat er zelfs nog een blokje korfbal of hockey tussen.
Blij voor je dat je blij bent met de huidige situatie. Over een ding moet je het toch wel eens zijn, er kunnen ook mensen zijn die de huidige situatie niet prettig vinden.quote:Natuurlijk is het voor verbetering vatbaar. Maar ik ben redelijk tevreden over hetgeen dat ik zag. Eindelijk wat fatsoenlijke aandacht voor de Nederlandse competitie.
* Posdnous ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef manny het volgende:
-column-
Manny zegt: die man heeft gelijk !
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |