Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddagquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen.
Tja, het enige alternatief is geen voetbal zienquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef dioretix het volgende:
[..]
bron: teletext
Gelukkig, ik ben niet de enige die het kut vond.![]()
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
als je niet kijkt , kanje het ook niet kut vinden natuurlijk.
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
Bij mij werkt het anders, het hele basisprincipe met die reclames is gewoon ruk, dus daar gaat geen verbetering in komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ms moet men nog even wennen aan het feit dat Talpa er is, en misschien moeten mensen hier een zender, een programma, de presentatoren even de kans geven hun draai te vinden?
heel NL hijgt over hun nek mee met een rode kritiekpen in de hand, ik zag erg nerveuze presentatoren hier en daar, en wacht liever nog even af voordat ik een programma compleet afserveer na 1 uitzending
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan hoor je niet eens voetbal te kijken of jezelf voetballiefhebber te noemen. Wat ben ik dan blij dat ze de grotere clubs naar achteren schuiven, alleen maar om jullie te pesten.
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
die reclame blokken duurden maar 6 minuten per stuk hoor
Als je de zaterdagavond uitzending bedoelt heb je het mis. Dat was alleen deze keer zo. In vervolg start dat programma om half elf en zal het ook eerder afgelopen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is toch al wel duidelijk? Op zaterdavond in plaats van binnen 40 minuten de wedstrijden kunnen kijken moet je nu tot ver na middernacht wachten tot het allemaal voorbij is omdat er ellenlange reclameblokken tussen zitten.
relatief gezien was het kortquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Analysequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn niks langer dan bij SS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
En er is niets mis met een lange uitzending. Lekkere lange samenvattingen met analyse en interviews. Heerlijk.
Mensen die een seizoenskaart hebben van hun club zijn doorgaans voetbalgek genoeg om ook overige wedstrijden te bekijken. Als je alleen maar op tv je eigen club wilt zien mag je niet verwachten dat de makers van "De Wedstrijden" net zo weinig van voetbal houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je zo redeneert hoor je gewoon in het stadion te zitten in plaats van op Fok! op zondagmiddag![]()
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
AnalyseJan Mulder die de vrouw van van Gaal leuk vindt. Jan Mulder die Heracles leuker vindt voetballen dan Man Utd of andere topcompetities.
Vond de analyses destijds bij Studio Sport echt heel veel beter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Er word tenminste geluld over de wedstrijd. Ik kan dat wel waarderen.
Maar 't is wel leuk, in tegenstelling tot het kansloze gezwam van Ruudje Gullitquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van Jan Mulder lijkt me de naam analyse niet te mogen hebben.
Ik twijfel niet aan de integriteit van de makers van “De Wedstrijden.” Die mensen doen ook hun best, en wat ik gezien heb (afgehaakt na het eerste reclameblok), zag er degelijk uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |