dat is typisch voor een show van Rolf Wautersquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef jmac het volgende:
Vind 't wel aardig, maar 't camerawerk en vooral de verkeerde shots waardoor je telkens irrelevante 'buiten de show gebeurende zaken' dingen ziet storend.
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:04 schreef Natalie het volgende:
In de laatste show die ik van hem zag, werden de 'nietsvermoedende kandidaten' bij het castingbureau gehaald. Kortom: qua geloofwaardigheid komt hij iig níet in een goed boekje bij me.
ik welquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
Iddquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef Xrenity het volgende:
Rolf Wouters was leuk!
Ga ik volgende week zeker weer kijken
Weet het. Begin te verlangen naar die tijd toen men daar nog minder gebruik van maakte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
Ik denk het welquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822
Er staat nu nog niets maar zou je alle programma' s kunnen nakijken?
Ik ook! Was al bang dat ik de enige was.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Leader is wel lekker ja. En ik moet ook wel toegeven dat Rolf Wauters het best leuk deedquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook! Was al bang dat ik de enige was..
Dat spelprogramma van daarnet was ook best leuk..
Daar kun je idd programma's nakijken, maar dat lijkt nu nog niet te werken, iig is het een erg goed innitiatief van Talpa en ik hoop dat de andere commercielen snel gaan volgen. Ook het live kijken via internet is iets vernieuwends wat zelfs de publieken nog niet hebben. Petje afquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822
Er staat nu nog niets maar zou je alle programma' s kunnen nakijken?
Balkjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk.
Je mist de helft van het beeld geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Balkjes![]()
Die heb ik dus niet hier...
Van de Talpa site:quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Remzz het volgende:
Zou je er voor moeten betalen? Als je zoek op beach volleyball zie je al aflevering 1 staan maar ik krijg hem niet aan de praat.
Dat vind ik dus echt gaafquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768
vanaf maandag starten ze er dus mee![]()
Hoezo heb je talpa als miskraam staan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Je mist de helft van het beeld geloof ik.
Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben benieuwd naar Big Brother hoewel ik het niet helemaal kan volgen, of mijn geduld moet helemaal terug zijn. Ik zal proberen een videokaart te bemachtigen voor op deze pc. Kan ik vanachter de pc meekijken én luisteren. Luisteren is ook belangrijk net als kijken.
Misschien omdat ik geen breedbeeld heb? Ik ben nog eens extra goed gaan kijken, maar ik heb dus echt geen balkjes in beeld.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Je mist de helft van het beeld geloof ik.
Dan kijk ik met mediaplayer voorlopig, hoewel een videokaart toch nodig is. Windows XP neemt mijn huidige als conflict aan. Dan loopt het hele systeem vast.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodig)
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
ik denk dat het dezelfde beelden zullen zijn als op tv, dus met reclame, maar dat zien we maandag welquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat ze het gratis aanbieden. Hoe halen ze er winst uit? Zit er reclame tussen de streams?
Getypt, werkt het email adres publiek@talpa.tv nietquote:Geachte meneer/mevrouw,
Allereerst wil ik U feliciteren met Uw nieuwe zender, waar ook ik een tijd naar toe heb geleefd. Ik ben tot nu toe erg tevreden over het programma aanbod.Maar ik heb helaas wel een kleine opmerking over de beeldkwaliteit van de zender.
In de omgeving zwolle (om precies te zijn IJsselmuiden) is het de beeldkwaliteit erg matig, dat is al een tijdje zo. Ook in de tijd dat U nog alleen maar promo filmpjes uitzond op het voormalige nickelodeon kanaal was de kwaliteit erg laag vergeleken met andere comerciele zenders. Overr het beeld gaan allerei piepkleine stipjes van boven naar beneden, dit veroorzaakt onderandere wazigheid op het totaal scherm. Echter doet dit probleem zich niet alleen op op Talpa, maar ook op Nickelodeon, maar doordat daar tekenfilms worden uitgezonden is die lage kwaliteit niet erg een hinder, en haast niet te merken. Helaas wel bij de programma's op talpa.
Ik heb ook al van meerdere mensen uit deze omgeving te horen gekregen dat ook daar de beeldkwaliteit laag is, en het zelfde probleem opdoet. Maar ik hoor ook van mensen buiten deze omgeving, dat daar de kwaliteit van het beeld wel gewoon normaal is.
Ik hoop dat U iets met dit probleem doet,
Met vriendelijke groet,
Bernie Duijn
Die is gemaakt door Dj Tiesto, ik heb hem zelf nog niet gehoord, ik heb gisteravond sport zitten kijken en ik baalde van die kruising tussen Studio Sport en Studio Voetbal, die hele analyse achteraan zit ik niet op te wachten, zeker niet als het over Vitesse gaat. Ik wil PSV zien (Ajax en Feyenoord hadden gisteren niet gespeeld) en dat zat dan ook nog eens achteraan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Het is een toffe gast, maar soms vreselijk irritant. Hij praat soms dwars door mensen heen en/of laat anderen niet uitspreken door snel met conclusies te komen. Erg irritant en vervelend om naar te luisteren. Verder vind ik het een goede keus om juist hem op deze plek te zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind Wilfred Gene super okey om naar te luisteren. Het doet goed als een presentator vloeiend Nederlands spreekt zonder te haperen. Dan word ik niet zenuwachtig ook.
Heb al het vertrouwen in Talpa. Alleen weinig tijd om te kijken hoewel het geluid aanstaat.
Een presentator die uit zijn of haar woorden komt is een lust voor het oor. Ook presentatrices maar presentator is ook presentatrice. Het is maar een woord te noemen.
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vond die show met Rolf eigenlijk vooral erg slecht. Ongeorganiseerd, irritante showdames en vooral veel reclame.![]()
Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk.
die balken vind ik ook ergelijk, hopelijk doen ze er wat aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?
(dat is ook de reden dat talpa's breedbeeld er zo vreemd uitziet, met grotere zwarte balken omdat die gratis meegaan (en ik bedoel breedbeeld bij tv-programma's, niet bij een speelfilm))
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oidquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten de kabelmaatschappijen niet gewoon te kloten?
Dat Talpa het dus aanbiedt in goed 16:9 formaat, maar dat de kabelaars er weer een 4:3 signaal van maken op de een of andere manier.
Nu zie ik echt enorme zwarte balken boven en onder, terwijl het zo te zien wel breedbeeld hoort te zijn.
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet andersquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oid
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet anders
Wel top dat ze de films nu in de juiste verhoudingen uitzenden!
Ik denk dat Talpa zich wat preciezer aan de specs houdt en minder overscan uitzendt. Of zoietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.
Hij deed toch eerst zo'n programma met wetenschappelijke truukjes, dat was erg leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef 456 het volgende:
Wat was die Rolf Wouters oud(er) geworden zeg :|
Ook niet meer wat het geweest is. Zijn tandenborstel show was leuk, vernieuwend zelfs.
Ook zijn programma bij de ik meen NCRV was zowaar ERG interessant.
Jammer dat het nu weer een stom spelletje is.
Maar enfin. Talpa is niet meer dan de vuilnisemmer van de buren. Tis dezelfde TROEP als in andere vuilbakken!
Wow!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768
vanaf maandag starten ze er dus mee![]()
Nouja ik vind die hele show gewoon reclame ademen, dat bedoel ik eigenlijk. Voor de Sponsor Loterij. Net zoals Lingo en 1 tegen 100, dat soort onzin.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
* Renesite moet nodig dus een nieuwe tv aanschaffenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Een programma met Rolf Wouters is niet compleet zonder Meneer Sjon.
De zender is ook pas 2 dagen on air... Is wat anders als vertrouwt met een nieuw seizoen beginnen op een zelfde zender...quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de NOS trok vorig jaar aan het begin van het seizoen 3.100.000 kijkers... wel een verschilletje hoor!
Voor 18 uur, nieuw programma en met in het achterhoofd dat daarvoor geen programma was (alleen de tekenfilms van Nickelodeon, wat een compleet andere doelgroep heeft) is het een zeer goed cijfer. Alleen ja meneer Sjon moet er nog bij, dan wordt het zeker een sucesquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:02 schreef Hapertje het volgende:
De tweede avond!!!
Superbal: 482.000 (zal wel snel dalen, wat een ballenshow!)
Hoogste voor Talpa tot nu toe, dit is gewoon prima, zeker als je bedenkt dat sommigen nog op vakantie zijn en dat Talpa nog niet bij iedereen ingeprogrameert zit of ergens bij kanaal 20 (niet op zaphoogte)quote:De Wedstrijden: 2.000.000 (ok, da's goed bekeken)
Ik weet niet wat normaal is voor een film, maar zo te zien zitten zenet onder de film van RTL 5, dus dat is redelijk.quote:Knight's Tale: 644.000 (Gone in Sixty seconds scoorde ruim 700.000 kijkers en RTL4 op dat moment 1.100.000 kijkers met EHBO)
Kan beter lijkt mij, misschien moeten ze (en de kijkers) er nog inkomen?quote:Cafe De Sport: 578.000 (zal Jack Spijkerman hier blij mee zijn???)
100.000 meer dan gisteren, ok het tijdstip is nu ook beter, maar gisteren zat er een goed bekeken programma voor.quote:Beach football: 298.000 (raar tijdstip om uit te zenden)
Dat valt mee hoor, hoe er ook rekening mee dat ze nu om 6 uur begonnen en zaterdag om prime time 8 uur. Ze zitten iig ver boven het marktaandeel van 10%.quote:Kortom, de cijfers dalen flink op dag 2
Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
ik had op mijn breedbeeld ook enorm grote balkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.
De vraag is natuurlijk onder welke steen Meneer Sjon ligt. Weet iemand dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
Onder welke steen hebben ze die vandaan getrokken?
iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Alle Rolf Wouters programma's zijn zo fout dat ze weer goed worden. Dat verschrikkelijke camerawerk, die infantiele spelletjes, het is gewoon geniaal. En Meneer Sjon was de spreekwoordelijke 'cherry on top'.
Ja, dat viel me ook op in de aftiteling, zijn ouders zullen hem toch niet naast Rolf ook nog eens Xavier genoemd hebben he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
Ooohja, dat was ik alweer vergeten, maar dat was idd echt superdroog jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd
Nu ook weerEven Cruijf droog tussendoor, dat spel met die bekertjes... Geniaal
Kijkt lekker weg
... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Juniorquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
J-D, zou je mij kunnen mailen aub? Ik heb een vraagje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat eeen schoonheidsfoutjes...
Umberto en Jack weten even niet of ze live zijn...
Umberto:"Zijn we....?"
En toen sprong het beeld op de reclame
Rick Brandsteder was dat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Junior) cabrio's te laten uitdelen aand nietsvermoedende doorzonwoningfetisjisten....
Benader me even via -edit-, dan praten we via de mail verder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Johan, een reply naar jouw mail komt onverbiddelijk terug.
maarruh.. Ik wil graag Johan Derksen benaderen voor een interview of een voorwoord. Heb jij enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Iemand net Jensen geluisterd over Talpa?
Dat is de Wouters-stijlquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Joh, neem niet alles zo serieus. Zulke programma's horen juist wat over de top te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Hij gaat er toch niet heen hèquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Kan 'm nu ook niet vinden iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Thuis en NSE wil ik wel even zien ja
Je Leven In De Steigers... Ik weet het nog niet.
Verschijnt overigens om 18.00 de 'kijk nu Talpa' link op de stream?
Ik zag het ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:15 schreef Xrenity het volgende:
Net in de uitzending vermeld: http://www.talpathuis.tv/
Werkt die site niet.
Ik vond Thuis kut met peren, hopelijk is NSE een stuk beter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef Timmai het volgende:
Dat "weer" was echt pauper. De rest van de show is wel oké, al is Gordon, as usual, weer teveel aanwezig
Zeker. Maar ik heb een schijthekel aan die wijven. Overdreven hoeren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?
dat vind ik dus ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef Flyduck het volgende:
Mijn eerste indrukken van NSE
- Alweer veel voetbal..
- Ik vind dat wijf van showniews eng
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef CloudStrife het volgende:
Thuis 20x niets
NSE 10x niets
Kortom, dat hoeven we morgen niet meer te zien!
Het is een typisch 'boehoe-programma'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Remzz het volgende:
Heb natuurlijk medeleven voor die man en die familie, maar je kunt ook iets positiever doen/minder zielig overkomen...
Ik vind het werkelijk waar nu al een topprogramma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
jij bent de eerste die dat vindt![]()
Nee het plan was om 10 jaar lang te verbouwen en dan opnieuw te verzekeren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, tearjerking tv.
Onderverzekerd ... Niet heel slim natuurlijk.
nee die moesten opsodemieteren naar een eilandquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Het wordt vooral hun huis'.
Ik hoor veel ideeën, maar niets van die lui zelf![]()
.
-3 Huilende mensen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
- Er is nu nog weinig gebeurt, te weinig om echt een mening over te geven. Maar waarom alleen maar vrouwen die niet kunnen klussen?
Cijfer: Nog niet van toepassing
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video'squote:Op maandag 15 augustus 2005 20:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze zijn trouwens echt gestoord met die funniest videos maar goed, dat komt alvast vanwege GTST..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is niet meer met Bob SagetSunchaser!
Moet je ook niet willen denk ik dan.. maar goed..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video's![]()
![]()
Byte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Fantastisch kut-programma
Jawel, want ik ga er vanuit dat Sjon de Mol goede presentatoren aankoopt. Dat de NOS dat niet doet lijkt me logisch.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Gangelen had al een peniskop toen hij bij NOS zat, dus dat is geen legitieme klacht.
Thuis was leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Een programma wat helemaal bij jouw ding is. Domme mensen, dito uiterlijk, niks bijzonders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Da's wel treurig, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Na dit programma "America funiest homevideos"
Over een paar dagen zul je inderdaad een gigantische fallback zien tegenover maandag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Morgenavond pas, vandaag waren nog veel mensen nieuwsgierig naar bijvoorbeeld NSE.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Wie wat waar??quote:America funiest homevideos
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
Dat kan wel zijn, maar toch blijft het een ongelofelijk kutprogramma...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
pciesquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick isquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.
Het zijn wel nieuwe afleveringen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuwquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick is
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programmaquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuw
Anders bel je Sunchaser even.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programma![]()
Oh ja, die had toch die achterlijke iconquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Anders bel je Sunchaser even.
volgens de Talpa website niet (volgens de Veronica gids wel, maar die programmering klopt niet helemaal)quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nog voetvolleyen vandaag???
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede film, maar het enige dat met Talpa te maken heeft is de reclame.
Ik wilde net hetzelfde posten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?.
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
Reclame onder het voetbal is wel een nieuw fenomeen. En de belangrijkste wedstrijden zo lang mogelijk uitstellen is dat ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?.
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
Alleen, die mensen waren wel allemaal erg dom (ok ze hadden stress), en waarom had daar NIEMAND ooit eens Captain Planet gezien..?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Die film was wel cool
Gister niet, dus ik denk nu ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Liep de livestream ook door tijdens de film?
Loopt alleen door bij eigen producties, films en buitenlandse programma's (zoals America's Home Video's) mogen niet online uitgezonden wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Liep de livestream ook door tijdens de film?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
JEZUS HOUDT JULLIE MOND IS EEN KEER MET JULLIE GEZEIK OP ALLES VAN TALPA.
ALLES IS NIEUW, OOK VOOR HUN, ZE MOETEN HUN DRAAI NOG VINDEN
MAAR WAT DOEN JULLIE? GEWOON ALLES AFZEIKEN EN JE AF REAGEREN
GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
Nano tochquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
Hoi.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat veel van deze presentatoren zich wel bewezen hebben, daar ligt het voor mij dus ook absoluut niet aan. Al zou ik de uitdaging om het zelf beter te doen graag aangaan, als die mogelijkheid zich voordoet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
Nano-Nanoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:25 schreef Hapertje het volgende:
Talpa heeft gisteren uitermate teleurstellend gescoord.
Thuis scoorde 275.000 kijkers, NSE 364.000 en Je Leven In De Steigers rond de 400.000 kijkers. Alleen de film Fifth Element scoorde ruim 800.000 kijkers.
RTL4 is beter gestart met het nieuwe tv-seizoen. RTL Boulevard trok 1.200.000 kijkers, terwijl RTL Nieuws bijna 1.300.000 kijkers trok. Editie NL scoorde ook ruim 1 miljoen kijkers!
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1800 THUIS 1.8 6.9 275.000 1859 NSE 2.4 7.9 364.000 1934 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.8 5.6 278.000 1952 JE LEVEN IN DE STEIGERS 3.0 8.3 447.000 2005 AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 2.8 7.0 419.000 2036 FIFTH ELEMENT 5.3 12.9 800.000 2251 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.6 5.0 241.000 2319 THUIS 1.3 6.7 191.000 |
Ik denk dat dit toch wel de "klappers" worden vanavond voor Talpa.quote:20:30 Joling & Gordon over de Vloer
21:30 Lieve Lust
idd zijn er nu nog veel herhalingen, komt ook omdat veel programma' (samen, big brother, barend en van dorp) de komende weken pas gaan beginnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen slecht dat ze om 22.00 uur alweer met herhalingen beginnen, want "de weg naar Talpa" is zaterdag bij de introductie al uitgezonden.
Ga vanavond weer kijken, ik wil Thuis en NSE een 2de kans geven, wellicht is het iets beter dan gisteren.
Nu weet ik niet wat er komtquote:18:00 18:00 TALPA
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00 02:00 Argaï
02:25 Montana
02:50 Calimero
Je talpa-kudoe's zijn op!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
De stream doet het niet(testbeeld)
Of is dat overal?
Wat zijn die titels toch irritant. Ik las dat je de aflevering van NSE thuis nog een keer bekeken had en het in eens wel interessant vond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind NSE een beetje saai, en die doos die dat shownieuws daar presenteerd vind ik al helemaal niks
Thuis heb ik vandaag voor de tweede keer gezien, en ik vind het wel een leuk programma![]()
"De wedstrijden" "Thuis" "Nieuws, Sport en Entertainment"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat zijn die titels toch irritant. Ik las dat je de aflevering van NSE thuis nog een keer bekeken had en het in eens wel interessant vond.
Het is best aardig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind dit programma met gordon en joling eigenlijk best grappig
Contradictio in terminis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind dit programma met gordon en joling eigenlijk best grappig
Mensen die dachten dat GTST ook naar Talpa zou gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
al valt ruim 400.000 voor America's Home Video me wel mee, wie wil dat nou kijken?
Niemand die het verstaan heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
NSE: Op wie was Youp nou verliefd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:18 schreef justhg het volgende:
hallo allemaal!
Zéér slechte beurt voor talpa gisteren.
Het totale marktaandeel van de avond was 7% en hier zijn de marktaandelen en kijkcijfers..
THUIS 4.3 138.000
NSE 7.1 258.000
JE LEVEN IN DE STEIGERS 6.8 288.000
AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 3.9 194.000
JOLING & GORDON OVER DE VLOER 13.2 729.000
LIEVE LUST 7.5 452.00
Ja, zo lust ik er nog wel 30quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Als je de cijfers van eerste uitzending + herhaling bij elkaar optelt zijn ze al ietsjes dragelijker..
Thuis: 374.000
NSE: 524.000
Je leven...: 638.000
Dat houd je altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:20 schreef pfaf het volgende:
Verder heeft volgens mij nog steeds niet iedereen de mogelijkheid om Talpa te ontvangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |