abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29635645
Rolf Wouters was leuk
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 19:01:30 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_29635659
Vond t best bagger
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_29635666
Nou, ik ben benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 19:01:53 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29635668
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef jmac het volgende:
Vind 't wel aardig, maar 't camerawerk en vooral de verkeerde shots waardoor je telkens irrelevante 'buiten de show gebeurende zaken' dingen ziet storend.
dat is typisch voor een show van Rolf Wauters
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:02:39 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29635680
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29635681
Jazeker! Goede presentator en leuke spelshow, alleen vind ik de tijd waar op het uitgezonden word een beetje raar. 20:00 zou mij beter lijken.
You only live once so live your life to the fullest!
pi_29635689
Ik ga vanavond voor het eerst kijken, want ik ben net terug van vakantie ik heb KLB al gezien hier op Fok dus het gaat me wat worden
pi_29635709
In de laatste show die ik van hem zag, werden de 'nietsvermoedende kandidaten' bij het castingbureau gehaald. Kortom: qua geloofwaardigheid komt hij iig níet in een goed boekje bij me.
(Un)masking for the greater good.
pi_29635712
'Nieuwe gezichten. Nieuwe stem. ' ?

pi_29635782
Rolf Wouters was leuk!
Ga ik volgende week zeker weer kijken
pi_29635805
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:04 schreef Natalie het volgende:
In de laatste show die ik van hem zag, werden de 'nietsvermoedende kandidaten' bij het castingbureau gehaald. Kortom: qua geloofwaardigheid komt hij iig níet in een goed boekje bij me.
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 19:11:05 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_29635864
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:

[..]

Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
ik wel
pi_29635865
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef Xrenity het volgende:
Rolf Wouters was leuk!
Ga ik volgende week zeker weer kijken
Idd
pi_29635949
Ik vond Rolf best leuk, alleen mis ik Sjon en de Leernicht nog
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 augustus 2005 @ 19:16:51 #15
862 Arcee
Look closer
pi_29635999
Die leader van De Wedstrijden kickt ass.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29636055
Jammer van Meneer Sjon, verder best een leuke show .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29636164
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822

Er staat nu nog niets maar zou je alle programma' s kunnen nakijken?
pi_29636172
Ik heb maar een kwartiertje gezien van dat proggramma van rolf, maar ik vond het wel leuk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_29636272
Iemand die weet waar ik de openingsuitzending van gisteravond online kan bekijken?
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:35:35 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29636459
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:

[..]

Weet het. Begin te verlangen naar die tijd toen men daar nog minder gebruik van maakte.
Sinds ik het weet kijk ik toch met een stuk minder plezier naar die shows.
(Un)masking for the greater good.
pi_29636621
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822

Ik denk het wel

Nu trouwens echt leip, komt eerst de terugblik op gisteren en dan pas feyenoord - NAC..

beetje jammer.
Het aantal minuten reclame valt me tot nu toe trouwens erg mee, maar misschien wordt dat later wel meer...
pi_29636745
Ow shit, "De wedstrijden" (walgelijke naam) vergeten .

De Lama's vanavond . Maar niet op Talpa.
pi_29636758
Zijn er trouwens nog meer mensen die last hebben van slecht geluid bij talpa? Het beeld ziet er goed uit maar het geluid kraakt hier.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:48:24 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29636805
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Ik ook! Was al bang dat ik de enige was. .

Dat spelprogramma van daarnet was ook best leuk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29636848
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik ook! Was al bang dat ik de enige was. .

Dat spelprogramma van daarnet was ook best leuk. .
Leader is wel lekker ja. En ik moet ook wel toegeven dat Rolf Wauters het best leuk deed
pi_29636873
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:

Daar kun je idd programma's nakijken, maar dat lijkt nu nog niet te werken, iig is het een erg goed innitiatief van Talpa en ik hoop dat de andere commercielen snel gaan volgen. Ook het live kijken via internet is iets vernieuwends wat zelfs de publieken nog niet hebben. Petje af

Ik ben geen voetbal fan, maar het zag er gisteren naar mijn idee prima uit, mooie studio ook (en het kost nu geen belastinggeld )
pi_29636885
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk .
pi_29636895
Zou je er voor moeten betalen? Als je zoek op beach volleyball zie je al aflevering 1 staan maar ik krijg hem niet aan de praat.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:52:10 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29636905
Ik vind Wilfred Gene super okey om naar te luisteren. Het doet goed als een presentator vloeiend Nederlands spreekt zonder te haperen. Dan word ik niet zenuwachtig ook.

Heb al het vertrouwen in Talpa. Alleen weinig tijd om te kijken hoewel het geluid aanstaat.

Een presentator die uit zijn of haar woorden komt is een lust voor het oor. Ook presentatrices maar presentator is ook presentatrice. Het is maar een woord te noemen.

Af en toe zijn er van die presentatoren die niet uit de woorden komen, en dan gaan bij mij de nekharen overeind staan. Ik zap dan ook meteen door.

Goed dat Rolf Wouters terug is Heb hem gemist, een fanatieke enthousiasteling op tv is nooit mis.

Ben benieuwd naar Big Brother hoewel ik het niet helemaal kan volgen, of mijn geduld moet helemaal terug zijn. Ik zal proberen een videokaart te bemachtigen voor op deze pc. Kan ik vanachter de pc meekijken én luisteren. Luisteren is ook belangrijk net als kijken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:52:14 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29636908
Straks een goeie film...

Heath Ledger

Ben wel heel erg benieuwd naar morgen. Dat programma 'thuis' lijkt me dus best wel leuk.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:53:39 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29636945
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk .
Balkjes

Die heb ik dus niet hier...
pi_29636990
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Balkjes

Die heb ik dus niet hier...
Je mist de helft van het beeld geloof ik.
pi_29637002
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Remzz het volgende:
Zou je er voor moeten betalen? Als je zoek op beach volleyball zie je al aflevering 1 staan maar ik krijg hem niet aan de praat.
Van de Talpa site:

Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.

http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768

vanaf maandag starten ze er dus mee
pi_29637025
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Van de Talpa site:

Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.

Dat vind ik dus echt gaaf
pi_29637041
Lijkt me sterk dat ze het gratis aanbieden. Hoe halen ze er winst uit? Zit er reclame tussen de streams?
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:57:28 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29637052
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo heb je talpa als miskraam staan?

Je ondertitel bedoel ik. Hun doel is 10 procent van het marktaandeel. En miskraam, er zijn altijd mensen die niet kijken. Maar zolang het aanbod blijft komen is het altijd goed. Nieuwe televisie, dat is nooit een miskraam. Nieuwe intitiateven.

Ieder nieuw initiatief kan geen miskraam zijn. Dat is een geboorte van iets nieuws.

Gisteren maakte ik me ook ff zorgen dat alles in handen komt van John de Mol, maar dat gebeurt niet als andere zenders ook blijven innoveren. Het moet voor andere zenders eerder een uitdaging zijn om zichzelf te verbeteren.

Zo ontstaat een gezonde markt. Concurrentie leidt tot verbetering van de producten.

De NOS blijft goed, en de publieke omroepen blijven nodig. Maar het is dan lekker zappen, en het zappen moet ook weer eens interessant worden. Zappen om te zappen is niet okey, ik bedoel, als je zapt en je komt totaal niets interessants tegen dat de moeite van het kijken waard is.
pi_29637073
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben benieuwd naar Big Brother hoewel ik het niet helemaal kan volgen, of mijn geduld moet helemaal terug zijn. Ik zal proberen een videokaart te bemachtigen voor op deze pc. Kan ik vanachter de pc meekijken én luisteren. Luisteren is ook belangrijk net als kijken.
Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodig )

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:59:15 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29637090
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien omdat ik geen breedbeeld heb? Ik ben nog eens extra goed gaan kijken, maar ik heb dus echt geen balkjes in beeld.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:00:16 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29637124
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodig )

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
Dan kijk ik met mediaplayer voorlopig, hoewel een videokaart toch nodig is. Windows XP neemt mijn huidige als conflict aan. Dan loopt het hele systeem vast.
pi_29637155
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat ze het gratis aanbieden. Hoe halen ze er winst uit? Zit er reclame tussen de streams?
ik denk dat het dezelfde beelden zullen zijn als op tv, dus met reclame, maar dat zien we maandag wel

edit: of vooraf een reclamestukje die je niet over kan slaan, zoals je bij veel meer gratis internet-tv ziet. Maar dat vind ik niet ergelijk (Talpa zal er toch wat aan moeten verdienen, en das niet meer dan logisch)

[ Bericht 18% gewijzigd door MrBadGuy op 14-08-2005 20:10:43 ]
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:07:50 #41
88523 BadDay
The One I Love
pi_29637330
Ik heb talpa niet eens.. en mis het ook niet geloof ik...
Birds, Happiness & Still Not Worried
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:08:34 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637350
ik vind t erg goed, heerlijk die stats en verdere extra info en die interviews erbij
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29637355
Heb ik verdorie een mooie mail:
quote:
Geachte meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik U feliciteren met Uw nieuwe zender, waar ook ik een tijd naar toe heb geleefd. Ik ben tot nu toe erg tevreden over het programma aanbod.Maar ik heb helaas wel een kleine opmerking over de beeldkwaliteit van de zender.

In de omgeving zwolle (om precies te zijn IJsselmuiden) is het de beeldkwaliteit erg matig, dat is al een tijdje zo. Ook in de tijd dat U nog alleen maar promo filmpjes uitzond op het voormalige nickelodeon kanaal was de kwaliteit erg laag vergeleken met andere comerciele zenders. Overr het beeld gaan allerei piepkleine stipjes van boven naar beneden, dit veroorzaakt onderandere wazigheid op het totaal scherm. Echter doet dit probleem zich niet alleen op op Talpa, maar ook op Nickelodeon, maar doordat daar tekenfilms worden uitgezonden is die lage kwaliteit niet erg een hinder, en haast niet te merken. Helaas wel bij de programma's op talpa.

Ik heb ook al van meerdere mensen uit deze omgeving te horen gekregen dat ook daar de beeldkwaliteit laag is, en het zelfde probleem opdoet. Maar ik hoor ook van mensen buiten deze omgeving, dat daar de kwaliteit van het beeld wel gewoon normaal is.

Ik hoop dat U iets met dit probleem doet,

Met vriendelijke groet,

Bernie Duijn
Getypt, werkt het email adres publiek@talpa.tv niet
pi_29637517
"De wedstrijden" (Die naam blijft ) heb ik 10 minuten gezien waarvan 3 reclame. Zag er redelijk uit .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:15:55 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637534
ik denk dat dat probleem ook vooral bij je kabelleverancier ligt
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:21:18 #46
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29637678
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Die is gemaakt door Dj Tiesto, ik heb hem zelf nog niet gehoord, ik heb gisteravond sport zitten kijken en ik baalde van die kruising tussen Studio Sport en Studio Voetbal, die hele analyse achteraan zit ik niet op te wachten, zeker niet als het over Vitesse gaat. Ik wil PSV zien (Ajax en Feyenoord hadden gisteren niet gespeeld) en dat zat dan ook nog eens achteraan...

Ik weet het, het is commerciele televisie, maar het is voor de gewone voetbalfan zoals ik dus wel vervelend...

Superbal was wel lachen, echt een typische Rolf Wouters show, je ziet daar gewoon aan dat alles gewoon plastic en bordkarton is. De spellen waren minder dan vroeger, ze hadden nu een beetje een Cash & Carlo niveau, maar Rolf Wouters is gewoon mijn held
jammer idd van Meneer Sjon
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29637690
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind Wilfred Gene super okey om naar te luisteren. Het doet goed als een presentator vloeiend Nederlands spreekt zonder te haperen. Dan word ik niet zenuwachtig ook.

Heb al het vertrouwen in Talpa. Alleen weinig tijd om te kijken hoewel het geluid aanstaat.

Een presentator die uit zijn of haar woorden komt is een lust voor het oor. Ook presentatrices maar presentator is ook presentatrice. Het is maar een woord te noemen.
Het is een toffe gast, maar soms vreselijk irritant. Hij praat soms dwars door mensen heen en/of laat anderen niet uitspreken door snel met conclusies te komen. Erg irritant en vervelend om naar te luisteren. Verder vind ik het een goede keus om juist hem op deze plek te zetten.
pi_29637717
Ik vond die show met Rolf eigenlijk vooral erg slecht. Ongeorganiseerd, irritante showdames en vooral veel reclame.
Ook weer dat er een loterij aan verbonden moet zijn, WAAROM? Nouja goed voetbal vind ik toch al niet interessant, de film van vanavond wil ik wel even zien. En de promo van 'Je leven in de steigers' vond ik al helemaal horror: een hoop zielige mensen en een lieve Bridget die al hun problemen op zal lossen. Walgelijke televisie en zeer weinig origineel lijkt me dat.

Edit: en dat publiek dan! Overenthousiast, bah.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:31:34 #49
88233 Steve
Still the best.
pi_29637955
Dat superbal vond ik echt niks eerlijk gezegd
Die ballonnen Leuk om te doen in een dronken bui, maar zo op tv, nee.

Maar goed, van zo'n soort programma's houd ik sowieso niet.

btw, voetbal zag er goed uit

[ Bericht 19% gewijzigd door Steve op 14-08-2005 20:36:56 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29638064
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vond die show met Rolf eigenlijk vooral erg slecht. Ongeorganiseerd, irritante showdames en vooral veel reclame.
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
pi_29638467
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?

(dat is ook de reden dat talpa's breedbeeld er zo vreemd uitziet, met grotere zwarte balken omdat die gratis meegaan (en ik bedoel breedbeeld bij tv-programma's, niet bij een speelfilm))
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_29638535
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Verfokker het volgende:

[..]

Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?

(dat is ook de reden dat talpa's breedbeeld er zo vreemd uitziet, met grotere zwarte balken omdat die gratis meegaan (en ik bedoel breedbeeld bij tv-programma's, niet bij een speelfilm))
die balken vind ik ook ergelijk, hopelijk doen ze er wat aan
  Donald Duck held zondag 14 augustus 2005 @ 20:56:07 #53
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29638695
Zitten de kabelmaatschappijen niet gewoon te kloten?
Dat Talpa het dus aanbiedt in goed 16:9 formaat, maar dat de kabelaars er weer een 4:3 signaal van maken op de een of andere manier.
Nu zie ik echt enorme zwarte balken boven en onder, terwijl het zo te zien wel breedbeeld hoort te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29638725
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten de kabelmaatschappijen niet gewoon te kloten?
Dat Talpa het dus aanbiedt in goed 16:9 formaat, maar dat de kabelaars er weer een 4:3 signaal van maken op de een of andere manier.
Nu zie ik echt enorme zwarte balken boven en onder, terwijl het zo te zien wel breedbeeld hoort te zijn.
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oid
pi_29638765
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oid
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet anders

Wel top dat ze de films nu in de juiste verhoudingen uitzenden!
pi_29638875
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef eborn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet anders

Wel top dat ze de films nu in de juiste verhoudingen uitzenden!
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:08:36 #57
15600 BB-King
Long live the King!
pi_29639032
Ik vind de leader van "De Wedstrijden" nogal gay klinken eerlijk gezegd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:15:38 #58
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_29639263
Wat was die Rolf Wouters oud(er) geworden zeg :|
Ook niet meer wat het geweest is. Zijn tandenborstel show was leuk, vernieuwend zelfs.
Ook zijn programma bij de ik meen NCRV was zowaar ERG interessant.
Jammer dat het nu weer een stom spelletje is.
Maar enfin. Talpa is niet meer dan de vuilnisemmer van de buren. Tis dezelfde TROEP als in andere vuilbakken!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_29639648
Dat voetbal duurt me veel te lang!! Anderhalf uur voor 3 samenvattingen en al dat gelul er doorheen. Ga het voortaan maar opnemen, kan ik de reclame en het geleuter lekker doorspoelen!
geniet nooit met mate
pi_29639874
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Verfokker het volgende:

[..]

Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.
Ik denk dat Talpa zich wat preciezer aan de specs houdt en minder overscan uitzendt. Of zoiets
pi_29640342
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt gaaf
Dat is idd een heel erg groot pluspunt, scheelt een hoop opnemen.
sig verwijderd door FA
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:56:01 #62
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_29640396
Ulrich von Lichtenstein from Gelderland
pi_29640765
Die film die ze nu uitzenden, dat is niet in breedbeeld toch? Dat is nog breder dan breedbeeld.
pi_29641552
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_29642104
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef 456 het volgende:
Wat was die Rolf Wouters oud(er) geworden zeg :|
Ook niet meer wat het geweest is. Zijn tandenborstel show was leuk, vernieuwend zelfs.
Ook zijn programma bij de ik meen NCRV was zowaar ERG interessant.
Jammer dat het nu weer een stom spelletje is.
Maar enfin. Talpa is niet meer dan de vuilnisemmer van de buren. Tis dezelfde TROEP als in andere vuilbakken!
Hij deed toch eerst zo'n programma met wetenschappelijke truukjes, dat was erg leuk . en leerzaam.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 22:51:59 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_29642142
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Van de Talpa site:

Wow!!!!
pi_29642162
Die Adidas reclame ben ik nu ook wel zat, die zit ook in elk reclameblok.

Of het komt gewoon omdat ik normaal gesproken mijn TV niet van 19.00 tot 23.00 op dezelfde zender heb staan
pi_29642208
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
Nouja ik vind die hele show gewoon reclame ademen, dat bedoel ik eigenlijk. Voor de Sponsor Loterij. Net zoals Lingo en 1 tegen 100, dat soort onzin.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 22:58:15 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_29642360
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
* Renesite moet nodig dus een nieuwe tv aanschaffen
pi_29642477
Ik mistte Meneer Sjon .
pi_29642498
Ik vind Talpa OK Dankzij hun zijn toch veel kanalen meer kwaliteit gaan uitstralen en uitzenden
pi_29642749
Zo, Jack Spijkerman heeft zojuist voor het eerst van zijn leven een reclameblok aangekondigd.
Je bent nooit te oud om te leren.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:35:20 #73
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29643609
Wat eeen schoonheidsfoutjes...
Umberto en Jack weten even niet of ze live zijn...
Umberto:"Zijn we....?"
En toen sprong het beeld op de reclame
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29644098
Ik kreeg vanavond spontaan heimwee naar de oude Studio Sport. Het was toch niet te geloven man, voordat Feyenoord eenmaal op de buis kwam moesten we eerst zien hoe Ajax geen wedstrijd speelde en een wedstrijd van gister nog even er doorheen werd gedouwd (alhoewel het natuurlijk altijd leuk is om te zien hoe PSV gelijkspeelt tegen de kersverse promovendus - maar dat had beter láter gekund), om over de totale 20 minuten aan reclame maar te zwijgen.

En het openingsprogramma was helemaal erg. Talpa die zich voordoet als gezellig huisomroep. Flikkert toch op man, da's alsof Real Madrid zich als Bal op het Dak '69 met Mien in de Kantien voordoet.
pi_29644372
Een programma met Rolf Wouters is niet compleet zonder Meneer Sjon.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:21:00 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29645041
nu herhaling.... en je kan nog steeds bellen voor 2500 euro.... niet even balkje dat het herhaling is en het niet meer kan......
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29645185
krijg spontaaan zin om me op te gven om mee te doen aan die show van Rolf.

al die leuke showdames die om je heen hangen
pi_29645216
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Een programma met Rolf Wouters is niet compleet zonder Meneer Sjon.
pi_29645443
ik wil meneer sjon terug :S
pi_29645605
Ik ook, tijd voor een petitie?
pi_29646227
lol ik keek naar de herhaling van superball, die gozer van het cabrio schieten stond met tranen in ze ogen naar zijn 3 gemiste kansen

vond t wel geinig opzich, eerste spel was te flauw
pi_29646329
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef GangstaX het volgende:
Ik ook, tijd voor een petitie?
goed idee!
pi_29648594
De tweede avond!!!

Superbal: 482.000 (zal wel snel dalen, wat een ballenshow!)
De Wedstrijden: 2.000.000 (ok, da's goed bekeken)
Knight's Tale: 644.000 (Gone in Sixty seconds scoorde ruim 700.000 kijkers en RTL4 op dat moment 1.100.000 kijkers met EHBO)
Cafe De Sport: 578.000 (zal Jack Spijkerman hier blij mee zijn???)
Beach football: 298.000 (raar tijdstip om uit te zenden)

Kortom, de cijfers dalen flink op dag 2... zal Johnnie nog zo aangenaam verrast zijn??? Winnaars van de zondagavond waren RTL4 (o.a. met EHBO en de nieuwsuitzendingen), Ned2 (met de Lama's) en SBS6 (met Hart van Nederland). Best bekeken was wel De Wedstrijden van Talpa.
Nothing takes the past away like the future!
pi_29648864
Superbal heeft erg goede kijkcijfers voor een nieuw programma(en om 6 uur s'avonds)
De wedstrijden is van het zelfde niveau als de NOS
Film tja weet ik niet, zou niet weten wat normaal is....
Café de Sport valt me wat tegen, vond het een leuk programma(Studio Voetbal werd door 777.000 mensen bekeken.)
pi_29649209
Ik wil niet lullig doen, maar de NOS trok vorig jaar aan het begin van het seizoen 3.100.000 kijkers... wel een verschilletje hoor!
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:16:38 #86
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29650993
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de NOS trok vorig jaar aan het begin van het seizoen 3.100.000 kijkers... wel een verschilletje hoor!
De zender is ook pas 2 dagen on air... Is wat anders als vertrouwt met een nieuw seizoen beginnen op een zelfde zender...
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:50:18 #87
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_29651926
http://www.kijkonderzoek.nl/

Hier staat te lezen dat Talpa ook op zondag ( 18.00 tot 24.00 ) de best bekeken zender was.

kijkdh 6.0 tegen rt4 3.4 908.000 kijkers tegen 514.00

ned 2 een kijkdichtheid van 5.5 met 828.00

Maar het kan nieuwigheid zijn, voorlopig zal John wel een glimlach op z'n gezicht hebben.
pi_29652011
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:02 schreef Hapertje het volgende:
De tweede avond!!!

Superbal: 482.000 (zal wel snel dalen, wat een ballenshow!)
Voor 18 uur, nieuw programma en met in het achterhoofd dat daarvoor geen programma was (alleen de tekenfilms van Nickelodeon, wat een compleet andere doelgroep heeft) is het een zeer goed cijfer. Alleen ja meneer Sjon moet er nog bij, dan wordt het zeker een suces
quote:
De Wedstrijden: 2.000.000 (ok, da's goed bekeken)
Hoogste voor Talpa tot nu toe, dit is gewoon prima, zeker als je bedenkt dat sommigen nog op vakantie zijn en dat Talpa nog niet bij iedereen ingeprogrameert zit of ergens bij kanaal 20 (niet op zaphoogte)
quote:
Knight's Tale: 644.000 (Gone in Sixty seconds scoorde ruim 700.000 kijkers en RTL4 op dat moment 1.100.000 kijkers met EHBO)
Ik weet niet wat normaal is voor een film, maar zo te zien zitten zenet onder de film van RTL 5, dus dat is redelijk.
quote:
Cafe De Sport: 578.000 (zal Jack Spijkerman hier blij mee zijn???)
Kan beter lijkt mij, misschien moeten ze (en de kijkers) er nog inkomen?
quote:
Beach football: 298.000 (raar tijdstip om uit te zenden)
100.000 meer dan gisteren, ok het tijdstip is nu ook beter, maar gisteren zat er een goed bekeken programma voor.
quote:
Kortom, de cijfers dalen flink op dag 2
Dat valt mee hoor, hoe er ook rekening mee dat ze nu om 6 uur begonnen en zaterdag om prime time 8 uur. Ze zitten iig ver boven het marktaandeel van 10%.

Ben benieuwd wat het vandaag wordt met de nieuwe programma's
pi_29652374
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Prima keuze vind ik.
Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.
pi_29652458
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.
ik had op mijn breedbeeld ook enorm grote balken
pi_29652576
Alleen Cafe De Sport was fatsoenlijk breedbeeld bij mij. Bij alle andere uitzendingen moest ik handmatig zoomen om het beeldvullend te krijgen en bij die film is me dat zelfs helemaal niet gelukt (niet dat ik de film wilde kijken )
pi_29652627
Rolf "X" Wouters?

Onder welke steen hebben ze die vandaan getrokken?
pi_29654373
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?

De vraag is natuurlijk onder welke steen Meneer Sjon ligt. Weet iemand dat?
pi_29654626
Alle Rolf Wouters programma's zijn zo fout dat ze weer goed worden. Dat verschrikkelijke camerawerk, die infantiele spelletjes, het is gewoon geniaal . En Meneer Sjon was de spreekwoordelijke 'cherry on top'.
pi_29655139
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Alle Rolf Wouters programma's zijn zo fout dat ze weer goed worden. Dat verschrikkelijke camerawerk, die infantiele spelletjes, het is gewoon geniaal . En Meneer Sjon was de spreekwoordelijke 'cherry on top'.
idd

Nu ook weer Even Cruijf droog tussendoor, dat spel met die bekertjes... Geniaal Kijkt lekker weg
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:28:35 #96
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29656346
quote:
Rolf "X" Wouters?

Ja, dat viel me ook op in de aftiteling, zijn ouders zullen hem toch niet naast Rolf ook nog eens Xavier genoemd hebben he?
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:31:18 #97
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29656412
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Xrenity het volgende:

[..]

idd

Nu ook weer Even Cruijf droog tussendoor, dat spel met die bekertjes... Geniaal Kijkt lekker weg
Ooohja, dat was ik alweer vergeten, maar dat was idd echt superdroog ja

"zo moet het dus ongeveer"
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:33:32 #98
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29656468
quote:
Rolf "X" Wouters?

... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Junior ) cabrio's te laten uitdelen aand nietsvermoedende doorzonwoningfetisjisten....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29656487
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat eeen schoonheidsfoutjes...
Umberto en Jack weten even niet of ze live zijn...
Umberto:"Zijn we....?"
En toen sprong het beeld op de reclame :D
J-D, zou je mij kunnen mailen aub? Ik heb een vraagje.

Sorry mods en overige users hier, ik heb het op andere manieren geprobeerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 29-07-2013 09:24:06 ]
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:40:13 #100
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29656635
Gedaan.
pi_29656686
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Junior ) cabrio's te laten uitdelen aand nietsvermoedende doorzonwoningfetisjisten....
Rick Brandsteder was dat als ik me niet vergis.

En dat was gewoon van die loterij... Kon Roflje niks aan veranderen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:43:17 #102
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29656725
Johan, een reply naar jouw mail komt onverbiddelijk terug.

maarruh.. Ik wil graag Johan Derksen benaderen voor een interview of een voorwoord. Heb jij enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:44:31 #103
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29656767
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Johan, een reply naar jouw mail komt onverbiddelijk terug.

maarruh.. Ik wil graag Johan Derksen benaderen voor een interview of een voorwoord. Heb jij enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Benader me even via -edit-, dan praten we via de mail verder.
Dit topic lijkt me er niet voor geschikt

[ Bericht 2% gewijzigd door Johan-Derksen op 15-08-2005 14:53:54 ]
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:45:30 #104
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:25:24 #105
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29657926
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29658063
Iemand net Jensen geluisterd over Talpa?
pi_29658404
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Nee
loopsekuthoer
pi_29658639
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Dat is de Wouters-stijl
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:04:04 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29659114
quote:
Joh, neem niet alles zo serieus. Zulke programma's horen juist wat over de top te zijn.
pi_29659206
quote:
Ja.
pi_29659364
quote:
Hij gaat er toch niet heen hè
pi_29659458
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij gaat er toch niet heen hè
Neuh, was gewoon grappig Liep alles af te kraken en Fons op te hemelen
pi_29662757
Zometeen beginnen we weer.

18.00 Thuis
19.00 NSE
19.30 Je Leven In De Steigers
20.00 America's Funniest Home Video's
20.30 The Fith Element.
22.45 Je Leven In De Steigers.
23.15 Thuis

De eerste drie programma's ga ik zeker even bekijken. Na achten boeit het niet zo.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:56:07 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29662814
Sluit ik me bij aan. .
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 17:56:51 #115
46149 __Saviour__
pi_29662835
quote:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29662855
Thuis en NSE wil ik wel even zien ja
Je Leven In De Steigers... Ik weet het nog niet.

Verschijnt overigens om 18.00 de 'kijk nu Talpa' link op de stream?
pi_29662905
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Thuis en NSE wil ik wel even zien ja
Je Leven In De Steigers... Ik weet het nog niet.

Verschijnt overigens om 18.00 de 'kijk nu Talpa' link op de stream?
Kan 'm nu ook niet vinden idd
pi_29663173
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:58 schreef jmac het volgende:

[..]

Kan 'm nu ook niet vinden idd
Hij staat er inmiddels.

Thuis is nog niet echt geweldig, beetje gemaakt vrolijk.
pi_29663276
Talpa wordt steeds triester.
pi_29663349
Net in de uitzending vermeld: http://www.talpathuis.tv/

Werkt die site niet.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=8/typeofpage=47019
Hier staat ie wel, met de hotbox.
Kan je interactief reageren
pi_29663368
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:15 schreef Xrenity het volgende:
Net in de uitzending vermeld: http://www.talpathuis.tv/

Werkt die site niet.
Ik zag het ook
pi_29664415
Wat een baggerprogramma zeg, dat "thuis"
Hoop dat NSE wel wat is !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_29664447
Dat "weer" was echt pauper. De rest van de show is wel oké, al is Gordon, as usual, weer teveel aanwezig
pi_29664590
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef Timmai het volgende:
Dat "weer" was echt pauper. De rest van de show is wel oké, al is Gordon, as usual, weer teveel aanwezig
Ik vond Thuis kut met peren, hopelijk is NSE een stuk beter.
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:09:30 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29664973
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?
Zeker. Maar ik heb een schijthekel aan die wijven. Overdreven hoeren.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29665001
Thuis was echt bagger, dit valt wel mee vind ik.
pi_29665014
Mijn eerste indrukken van NSE
- Alweer veel voetbal..
- Ik vind dat wijf van showniews eng
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_29665062
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef Flyduck het volgende:
Mijn eerste indrukken van NSE
- Alweer veel voetbal..
- Ik vind dat wijf van showniews eng
dat vind ik dus ook
pi_29665070
Die achtergrond muziek
pi_29665103
Thuis 20x niets
NSE 10x niets

Kortom, dat hoeven we morgen niet meer te zien!
pi_29665134
De onderwerpen vliegen wel wat door elkaar heen
pi_29665728
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef CloudStrife het volgende:
Thuis 20x niets
NSE 10x niets

Kortom, dat hoeven we morgen niet meer te zien!
Idd.
pi_29665820
Ik heb van Thuis alleen het einde gezien net; viel me al flink tegen. Net als NSE nu: chaos, chaos, chaos. Soms is het wel grappig maar te veel voetbal en er is weinig structuur in te ontdekken. Nee, ik vind het niet de moeite waard.
pi_29666265
Nu: Je leven in de steigers.

Over kansloze mensen die (for the time being) weer effe kansrijk worden gemaakt.
pi_29666298
Eens zien hoe dit programma is
pi_29666399
Ik ga jullie nu iets heel moeilijks vragen; zullen we nog een keer door het huis lopen?

'We lopen er even naar binnen..'

Boehoe.
pi_29666437
Kijk, hier ligt een fotolijst.

Ow fuck, ze hebben ook nog iemand met een ziekte..
pi_29666472
CADDYLAK!
pi_29666486
Na dit programma "America funiest homevideos" en nog een film, en dan hebben we het alweer gehad met de vernieuwende programmering (van vanavond in ieder geval)

Valt tegen tot nu toe!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29666598
thuis is echt een triest programma ja
pi_29666650
Heb natuurlijk medeleven met die man en die familie, maar je kunt ook iets positiever doen/minder zielig overkomen...
pi_29666729
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Remzz het volgende:
Heb natuurlijk medeleven voor die man en die familie, maar je kunt ook iets positiever doen/minder zielig overkomen...
Het is een typisch 'boehoe-programma'.
Die kerel hebben ze vast iets ingespoten om hem extra zielig te laten kijken.
Anders kijkt niemand.
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:52:56 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29666730
Thuis was leuk. .
pi_29666746
Ah, epileptie.

Cool.
pi_29666765
Onderverzekerd.
Smoesjes verzinnen
pi_29666782
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef BVO het volgende:
Thuis was leuk. .
jij bent de eerste die dat vindt
pi_29666792
Iets met kanker was beter geweest doh..
Alhoewel, niet-werkende-spieren genereren tegenwoordig wereldvoetballers op je feestje...
pi_29666827
het kerstkaartje heeft de brand overleefd
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:56:05 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29666833
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

jij bent de eerste die dat vindt
Ik vind het werkelijk waar nu al een topprogramma. .
Heb me goed vermaakt dat uur. .
pi_29666850
Gut, tearjerking tv .

Onderverzekerd ... Niet heel slim natuurlijk.
pi_29666896
Wel een lekker wijf in beeld. Dat dan weer wel.
pi_29666903
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, tearjerking tv .

Onderverzekerd ... Niet heel slim natuurlijk.
Nee het plan was om 10 jaar lang te verbouwen en dan opnieuw te verzekeren.
pi_29666904
TV7 begint weer op Ned3.
pi_29666941
Ze gaan 'klussen'. Ze moeten gvd dat hele huis opnieuw opbouwen. Dat heeft weinig met klussen te maken .
pi_29666944
Weet je wat? Ik steek mijn huis gewoon ook in de fik. Komen die wijven er tenminste een tof huis van maken...
pi_29666966
Nee, tuurlijk, ze hebben in TIEN jaar niet één moment aan een verzekering gedacht. Ze hebben toch bewust gekozen om pas bij de oplevering te laten verzekeren
pi_29666982
Volgens die mensen was hun huis al tof (10 jaar verbouwen), het mijne is ook tof maar ik heb nog wel wat geinige ideetjes...

Lucifers anyone?
pi_29667012
Ik wil het toilet graag wat ruimer...
pi_29667028
vrouwen en klussen
pi_29667045
'Het wordt vooral hun huis'.

Ik hoor veel ideeën, maar niets van die lui zelf .
pi_29667054
Ah, de mannen .
pi_29667064
wat is die rode lelijk zeg .
pi_29667070
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Het wordt vooral hun huis'.

Ik hoor veel ideeën, maar niets van die lui zelf .
nee die moesten opsodemieteren naar een eiland
pi_29667086
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef MrBadGuy het volgende:
vrouwen en klussen
ow nee, ze hebben het sterke geslacht nu al nodig
pi_29667096
Die vrouwen lopen toch alleen maar in de weg
pi_29667117
Zo, we breken het even af.
Fijne vakantie .
pi_29667121
Leuk voor de buren ook al die bende op je stoep
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:03:56 #168
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_29667124
Thuis heb ik na vijf minuten al afgezet, ging echt nergens over. NSE ook weer rommelig: eerst nieuws, toen sport, toen entertainment en toen weer sport

Het klinkt trouwens erg raar om Harmke Pijpers te horen praten over iets onbenulligs als de scheiding van Brad en Jennifer. Komt waarschijnlijk omdat ze eerst veel serieuzere programma's deed bij de publieke omroep.
pi_29667140
Wat een fantastisch kutprogramma.

En afgelopen..
pi_29667141
oh, dat was 't al .
pi_29667146
Ik kijk wel op Rtl 5 naar de Flodders voor de zoveelste keer, dat is al veel leuker
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29667157
Wat een kutprogramma. Alweer.
pi_29667219
Zo. Dat was uhm...apart...nee, dat is niet het juiste woord, vernieuwend is het ook niet, 1 zin om het zojuist afgelopen programma te beschrijven is, het zoveelste bouwprogramma voor zielige gezinnen.
pi_29667228
Eindelijk.. het programma waarop ik al minstens 2 uur zit te wachten
pi_29667232
Waar is de zwarte schaduw bij de ondertiteling?
pi_29667244
Worden hier nog nieuwe aflevering van gemaakt
pi_29667255
Ze zijn trouwens echt gestoord met die funniest videos maar goed, dat komt alvast vanwege GTST..
pi_29667316
Thuis:
- Schaf minstens de helft van de presentatoren af
- Breng structuur aan

cijfer: 2

NSE:
- Structuur en minder snel/meer diepgaand
- Harmke Pijpers --> Exit

Cijfer: 4,5

Je leven in de steigers:
- Er is nu nog weinig gebeurt, te weinig om echt een mening over te geven. Maar waarom alleen maar vrouwen die niet kunnen klussen?

Cijfer: Nog niet van toepassing
pi_29667346
Het is niet meer met Bob Saget!
pi_29667378
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
- Er is nu nog weinig gebeurt, te weinig om echt een mening over te geven. Maar waarom alleen maar vrouwen die niet kunnen klussen?

Cijfer: Nog niet van toepassing
-3 Huilende mensen..
pi_29667385
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze zijn trouwens echt gestoord met die funniest videos maar goed, dat komt alvast vanwege GTST..
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video's
pi_29667405
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is niet meer met Bob SagetSunchaser!
pi_29667410
Is dit echt wat ik denk wat het is
pi_29667417
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

-3 Huilende mensen..
dat gezin en die wijven waren idd overdrevende huillies
pi_29667424
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef Remzz het volgende:
Is dit echt wat ik denk wat het is
Yup. Zap maar verder.
pi_29667428
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video's
Moet je ook niet willen denk ik dan.. maar goed..
Funniest videos???
pi_29667436
Ik had wel van Talpa verwacht dat ze een succesprogramma uit Amerika zouden aankopen, maar nee, blijkt dat ze gewoon het slechtste programma wat Amerikaanse televisie heeft geproduceerd van SBS6 hebben overgekocht. Triest.
pi_29667477
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Yup. Zap maar verder.
Ow k
American Funniest Homeviedeo's kan dus gewoon echt niet....
pi_29667531
Fantastisch kut-programma dat NSE op Talpa.

- Zit totaal geen structuur in.
- Gaat iets te snel.
- Pijpers is een mislukte heks (niet mijn mening, maar ik ben een democraat)
- Opinie viel wel heel erg mee.
- Die nieuwsman die in z'n uppie zit .
- Geacteerde en voorbestudeerde kutgrapjes.
- Van Gangelen heeft een peniskop.

Nee, ik ga dit programma zeker niet meer kijken. Alhoewel ik zeker weet dat dit programma er over 2 maanden heel anders uitziet omdat het totaal niet scoort. Ik kijk nog liever RTL Boulevard.
pi_29667589
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Fantastisch kut-programma
Byte.
pi_29667593
Van Gangelen had al een peniskop toen hij bij NOS zat, dus dat is geen legitieme klacht.
pi_29667605
Ik denk als ze NSE wat gaan aanpassen, dat het dan best wel een succesvol programma kan worden, maar niet 1 waar ik naar zal kijken. Thuis wordt moeilijk om daar nog wat van te maken.
pi_29667672
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Gangelen had al een peniskop toen hij bij NOS zat, dus dat is geen legitieme klacht.
Jawel, want ik ga er vanuit dat Sjon de Mol goede presentatoren aankoopt. Dat de NOS dat niet doet lijkt me logisch.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:21:05 #195
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29667711
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Thuis was leuk. .
pi_29667777
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef BVO het volgende:

[..]

Thuis was leuk. .
Thuis was en is ontzettend kut.
pi_29667799
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Een programma wat helemaal bij jouw ding is. Domme mensen, dito uiterlijk, niks bijzonders.
Echt iets voor jou.
pi_29667833
Ik ga Thuis dan ook maar is kijken, volgens mij is dat programma zo slecht dat het lachen is. Alhoewel leedvermaak niet altijd even menselijk is.
pi_29667876
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 augustus 2005 @ 20:26:52 #201
862 Arcee
Look closer
pi_29667879
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Na dit programma "America funiest homevideos"
Da's wel treurig, ja.

Toch niet met Dom DeLuise, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29667896
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Over een paar dagen zul je inderdaad een gigantische fallback zien tegenover maandag.
pi_29667902
OMFG NIET AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:27:44 #204
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29667910
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgenavond pas, vandaag waren nog veel mensen nieuwsgierig naar bijvoorbeeld NSE.
pi_29667926
quote:
America funiest homevideos
Wie wat waar??

Had De Mol niet genoeg aan de Nederlandse Bob Saget (Jack Spijkerman)??
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:29:25 #206
46149 __Saviour__
pi_29667964
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 augustus 2005 @ 20:30:11 #207
862 Arcee
Look closer
pi_29667992
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.
pi_29668009
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kan wel zijn, maar toch blijft het een ongelofelijk kutprogramma...
pi_29668018
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

pcies
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:32:01 #210
46149 __Saviour__
pi_29668049
quote:
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29668093
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick is
pi_29668126
quote:

[..]

Het zijn wel nieuwe afleveringen. Dat dan weer wel.
pi_29668184
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat dan weer wel.
Hoera.
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:36:33 #214
46149 __Saviour__
pi_29668210
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick is
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuw
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29668240
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuw
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programma
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:39:06 #216
46149 __Saviour__
pi_29668281
Bob Saget was inderdaad té erg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:52:37 #217
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_29668685
niks mis met AFV , alles beter dan die tenenkrommende nederlandse voice-over bij de sbs variant.
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:26:17 #218
88233 Steve
Still the best.
pi_29669952
America's funniest homevideos Dat is wel treurig

[ Bericht 4% gewijzigd door Steve op 15-08-2005 21:42:04 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:40:09 #219
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_29670507
Wat was er mis met Bob Saget???
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_29670600
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programma
Anders bel je Sunchaser even.
pi_29672069
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Anders bel je Sunchaser even.
Oh ja, die had toch die achterlijke icon
pi_29672254
Het zou wel aan mij liggen, maar ik kan echt niet snappen dat iemand Talpa goed/leuk vindt...
pi_29672327
Maar The Fifth Element is wel een Geyle Film.
pi_29672918
Gaan we nog voetvolleyen vandaag???
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 22:55:52 #225
46149 __Saviour__
pi_29673977
Die film was wel cool
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:58:10 #226
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29674072
Goede film, maar het enige dat met Talpa te maken heeft is de reclame. Ach, vind het niet zo erg. Even plassen of drinken halen. Je went eraan.
pi_29674109
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nog voetvolleyen vandaag???
volgens de Talpa website niet (volgens de Veronica gids wel, maar die programmering klopt niet helemaal)
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:59:59 #228
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29674149
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede film, maar het enige dat met Talpa te maken heeft is de reclame.
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand? .
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
pi_29674340
En nu alwéér Je leven in de steigers?
Een rotprogramma en dan nog op 2 tijdstippen die veel beter gebruikt kunnen worden ook!
pi_29674373
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand? .
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
Ik wilde net hetzelfde posten...

maar goed ondertussen is wel het eerste goeie Talpa-programma bezig met Bridget
waarin het vernielde huis van een Nederlander (in dit geval door brand) helemaal wordt opgeknapt.

Beetje Hart-in-Actie en volgens mij is er momenteel een soortgelijk Amerikaans programma op RTL maar dit is wel te pruimen
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:11:16 #231
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29674654
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Reclame onder het voetbal is wel een nieuw fenomeen. En de belangrijkste wedstrijden zo lang mogelijk uitstellen is dat ook.
pi_29674718
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Die film was wel cool
Alleen, die mensen waren wel allemaal erg dom (ok ze hadden stress), en waarom had daar NIEMAND ooit eens Captain Planet gezien..?

Thuis was ... Twee presentatiemenschen is genoeg denk ik (niet vier, zoals ze morgen gaan doen en vanaf dan blijft), NSE heeft hetzelfde, de onderwerpen zo door elkaar is niet écht erg, maar het wordt allemaal rommeliger door de vier (weer vier) presentatiemenschen, plus nog één voor het weer (alhoewel bij minder de grensen tussen nieuws, sport en entertainment (jezus christus wat een (..)titel (en nee ik kan zelf niks beters verzinnen, maar ik weet wel vaak wat slecht is (en haakjes zijn leuk))) wel vervagen natuurlijk, dus misschien dat als ze het programma iets langer maken, bijvoorbeeld wanneer "Samen" geflopt is, het beter gaat)

En die balkjes boven en onder (in beeld, bij sommigen helemaal niet te zien, maar op de stream duidelijk) bij 4:3-uitzendingen (die er ook voor zorgen dat de balken bij 16:9-letterboxuitzendingen groter zijn dan normaal) facineren me echt, omdat er geen enkele reden is dat ze er moeten zitten
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 23:14:08 #233
46149 __Saviour__
pi_29674777
Liep de livestream ook door tijdens de film?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:14:38 #234
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29674798
Hmmm, Hart in Actie vond ik al erg, maar dit is te ernstig. 'Hart in Actie' met nota bene die ego-tripster bij uitstek, Midget Braasland.. Bah...

Gelukkig brengt ze wel geld mee; na een afgebrand huis, een dochter met epilepsie, een huis dat ze waarschijnlijk bewust jarenlang onderverzekerd hebben en Midget over de vloer, is dat toch weer een meevaller...
pi_29674820
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Gister niet, dus ik denk nu ook niet.
pi_29674946
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Loopt alleen door bij eigen producties, films en buitenlandse programma's (zoals America's Home Video's) mogen niet online uitgezonden worden
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 23:19:22 #237
46149 __Saviour__
pi_29675009
Aha, zoiets dacht ik al
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29675838
JEZUS HOUDT JULLIE MOND IS EEN KEER MET JULLIE GEZEIK OP ALLES VAN TALPA.

ALLES IS NIEUW, OOK VOOR HUN, ZE MOETEN HUN DRAAI NOG VINDEN

MAAR WAT DOEN JULLIE? GEWOON ALLES AFZEIKEN EN JE AF REAGEREN

GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:39:49 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29675880
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:

GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:40:03 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29675894
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:39 schreef BVO het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hij komt zo hoor.
pi_29676092
quote:

Nano toch
pi_29676143
quote:

Hoi.
pi_29676496
quote:

pi_29677097
quote:

Ik denk dat veel van deze presentatoren zich wel bewezen hebben, daar ligt het voor mij dus ook absoluut niet aan. Al zou ik de uitdaging om het zelf beter te doen graag aangaan, als die mogelijkheid zich voordoet.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:15:45 #245
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29677380
quote:

Nano-Nano

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:50:25 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29678261
aha k zie net dat NSE is geproduceerd door Beau
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 04:54:03 #247
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29681047
Ik hou van het idee van Talpa
IK KOTS OP DE KOUDE SFEERLOZE DECORS VAN TALPA
Ik haat de breezerpresentatrice's van Thuis W
NSE kan veel beter

Zo. .
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29681702
Talpa heeft gisteren uitermate teleurstellend gescoord.

Thuis scoorde 275.000 kijkers, NSE 364.000 en Je Leven In De Steigers rond de 400.000 kijkers. Alleen de film Fifth Element scoorde ruim 800.000 kijkers.

RTL4 is beter gestart met het nieuwe tv-seizoen. RTL Boulevard trok 1.200.000 kijkers, terwijl RTL Nieuws bijna 1.300.000 kijkers trok. Editie NL scoorde ook ruim 1 miljoen kijkers!
pi_29683441
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:25 schreef Hapertje het volgende:
Talpa heeft gisteren uitermate teleurstellend gescoord.

Thuis scoorde 275.000 kijkers, NSE 364.000 en Je Leven In De Steigers rond de 400.000 kijkers. Alleen de film Fifth Element scoorde ruim 800.000 kijkers.

RTL4 is beter gestart met het nieuwe tv-seizoen. RTL Boulevard trok 1.200.000 kijkers, terwijl RTL Nieuws bijna 1.300.000 kijkers trok. Editie NL scoorde ook ruim 1 miljoen kijkers!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:43:10 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29683547
De kijkcijfers van gisterenavond
1
2
3
4
5
6
7
8
1800 THUIS 1.8 6.9 275.000
1859 NSE 2.4 7.9 364.000
1934 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.8 5.6 278.000
1952 JE LEVEN IN DE STEIGERS 3.0 8.3 447.000
2005 AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 2.8 7.0 419.000
2036 FIFTH ELEMENT 5.3 12.9 800.000
2251 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.6 5.0 241.000
2319 THUIS 1.3 6.7 191.000

Nog 1500 jaar en de Mol kan de Eredivisie rechten afbetalen...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:43:55 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29683566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Je was sneller, omdat ik de hele opmaak moest veranderen..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:07:16 #252
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29684169
Nu ja, in het geval van gisteravond lijkt me dit niet ongunstig. 15,7 miljoen mensen hebben de benbde van NSE gisteravond niet gezien. .
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:42:13 #253
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29685086
Je leven in de stijgers was wel een leuk programma. En een onderbrekingsloze film (*kuch* SBS*kuch*) is ook wel weer leuk.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29686508
800.000 voor een film op maandagavond lijkt me erg goed. De rest is idd erg slecht (al valt ruim 400.000 voor America's Home Video me wel mee, wie wil dat nou kijken?) maar als ze de programma's weten te verbeteren kan het denk ik wel uitgroeien tot goed bekeken programma's. We zullen zien hoe de kijkcijfers en de kwaliteit van de programma's zich gaan ontwikkelen
pi_29686739
in het 18:00 tot 24:00 tijdvak komt Talpa op een 5e plaats:

1. NL 1 --- 728.000 (met het journaal en memories tour D'amour)
2. RTL4 --- 701.000 (met Editie NL, BLVD, nieuws en GTST)
3. SBS 6 --- 586.000 (met HVN en Shownieuws)
4. NL 2 --- 581.000 (met het journaal)
5. Talpa --- 480.000

Tussen haakjes al de programma's met meer dan 1 miljoen kijkers en daarmee ook de grote concurrenten van Talpa.

Marktaandeel is 9,3%, dicht bij de 10% die John de Mol volgend jaar wil hebben, dus als we het zo bekijken valt het nog mee.
pi_29686961
Vanavond wordt het nog wat lastiger voor Talpa, ze hebben namelijk geen film vanavond die de kijkcijfers op kan krikken.

18:00 Thuis
19:00 NSE
19:30 Je leven in de steigers
20:00 America's Funniest Home Video's
20:30 Joling & Gordon over de Vloer
21:30 Lieve Lust
22:00 De weg naar Talpa
22:30 Je leven in de steigers
23:00 Thuis
pi_29687050
quote:
20:30 Joling & Gordon over de Vloer
21:30 Lieve Lust
Ik denk dat dit toch wel de "klappers" worden vanavond voor Talpa.

In de promo's leek Lieve Lust wel aardig, ben zelf ook benieuwd. En alle mensen (vrouwen) van boven de 30 kijken met plezier naar Joling & Gorden.
Hoi.
pi_29688515
Programma gemist lijkt te beginnen, Beach Footvolley werkt nu

Alleen kan ik nog niet naar Breedband overschakelen
pi_29688953
Alleen slecht dat ze om 22.00 uur alweer met herhalingen beginnen, want "de weg naar Talpa" is zaterdag bij de introductie al uitgezonden.

Ga vanavond weer kijken, ik wil Thuis en NSE een 2de kans geven, wellicht is het iets beter dan gisteren.
pi_29689045
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen slecht dat ze om 22.00 uur alweer met herhalingen beginnen, want "de weg naar Talpa" is zaterdag bij de introductie al uitgezonden.

Ga vanavond weer kijken, ik wil Thuis en NSE een 2de kans geven, wellicht is het iets beter dan gisteren.
idd zijn er nu nog veel herhalingen, komt ook omdat veel programma' (samen, big brother, barend en van dorp) de komende weken pas gaan beginnen.
pi_29695314
http://gids.omroep.nl/
quote:
18:00 18:00 TALPA

19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00 02:00 Argaï

02:25 Montana

02:50 Calimero

Nu weet ik niet wat er komt .
pi_29695428
De stream doet het niet (testbeeld)
Of is dat overal?
/edit
Doet het ('al')

[ Bericht 15% gewijzigd door Xrenity op 16-08-2005 18:17:55 ]
pi_29695533
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
De stream doet het niet (testbeeld)
Of is dat overal?
Je talpa-kudoe's zijn op!
pi_29695630
Tot nu toe gaat het bij "Thuis" echt weer nergens over, weer net zo slecht, saai, rommelig en onsamenhangend als gisteren dus!
pi_29696808
Ik vind NSE een beetje saai, en die doos die dat shownieuws daar presenteerd vind ik al helemaal niks

Thuis heb ik vandaag voor de tweede keer gezien, en ik vind het wel een leuk programma
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:18:47 #266
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29696963
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind NSE een beetje saai, en die doos die dat shownieuws daar presenteerd vind ik al helemaal niks

Thuis heb ik vandaag voor de tweede keer gezien, en ik vind het wel een leuk programma
Wat zijn die titels toch irritant. Ik las dat je de aflevering van NSE thuis nog een keer bekeken had en het in eens wel interessant vond.
pi_29697595
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat zijn die titels toch irritant. Ik las dat je de aflevering van NSE thuis nog een keer bekeken had en het in eens wel interessant vond.
"De wedstrijden" "Thuis" "Nieuws, Sport en Entertainment"
pi_29698991
Ik vind dit programma met gordon en joling eigenlijk best grappig
pi_29699013
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Flyduck het volgende:
Het is best aardig.
pi_29699073
Geweldig dat programma
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:47:48 #271
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29699145
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Flyduck het volgende:
Contradictio in terminis?
pi_29699278
Dat kind heeft 6 pannekoeken op het loopt rood aan!

Alles wordt vetgemest hier!

pi_29699334
Stinkbom!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:59:39 #274
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29699462
NSE: Op wie was Youp nou verliefd?
pi_29699965
Die stinkbom .
pi_29699974
Dat programma van Gordon en Joling is idd best ok
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:15:12 #277
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29700015
Beste programma van Talpa. . .
pi_29700054
Best leuk programma dat Gordon en Joling idd.

Alleen vindt ik Gordon af en toe nogal ver gaan in z'n uitspraken (en gedrag), zoals zojuist aan de eettafel, maar dat maakt het juist zo leuk.
pi_29700126
Geweldig .
Die hutspot .
pi_29700237
Tis eigenlijk best wel grappig

Maareh, komen die reclames van "uw keukenspeciaalzaak" en adidas ook zo vaak op andere zenders..? (ik heb de laatste dagen eigenlijk alleen talpa gekeken (als ik tv keek, he (das niet vaak, ik heb niet alles gezien (echt niet))))
pi_29700549
Lieve Lust nu, verwacht hier toch wel wat van, ik vond de promo's best aardig...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:36:38 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:41:37 #283
862 Arcee
Look closer
pi_29700880
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
al valt ruim 400.000 voor America's Home Video me wel mee, wie wil dat nou kijken?
Mensen die dachten dat GTST ook naar Talpa zou gaan.
pi_29701076
Gerard, Joling, Lieve Lust; tot nu toe geweldig goed te behappen lijkt me zo.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_29701267
Tot nu toe is de vooravond van Talpa geweldig - Thuis, Lieve Lust en Gerard en Gordon over de vloer.

Behalve NSE, er is té weinig showbizznieuws over GTST!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:55:18 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29701355
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
NSE: Op wie was Youp nou verliefd?
Niemand die het verstaan heeft?
pi_29710944
hallo allemaal!
Zéér slechte beurt voor talpa gisteren.
Het totale marktaandeel van de avond was 7% en hier zijn de marktaandelen en kijkcijfers..

THUIS 4.3 138.000
NSE 7.1 258.000
JE LEVEN IN DE STEIGERS 6.8 288.000
AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 3.9 194.000
JOLING & GORDON OVER DE VLOER 13.2 729.000
LIEVE LUST 7.5 452.00
pi_29712656
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:18 schreef justhg het volgende:
hallo allemaal!
Zéér slechte beurt voor talpa gisteren.
Het totale marktaandeel van de avond was 7% en hier zijn de marktaandelen en kijkcijfers..

THUIS 4.3 138.000
NSE 7.1 258.000
JE LEVEN IN DE STEIGERS 6.8 288.000
AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 3.9 194.000
JOLING & GORDON OVER DE VLOER 13.2 729.000
LIEVE LUST 7.5 452.00

Maar Joling en Gordon waren leuk, en die hebben toch wel 0.7 milj kijkers gescoord
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:42:03 #289
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_29712964
Het ploeteren begint eerder dan verwacht. Uiteraard heeft een nieuwe zender en progamma's tijd nodig om aan te slaan, maar dit zijn wel bedroevende cijfers voor de eerste week. Blijkbaar zijn mensen niet eens nieuwsgierig naar de vernieuwende tv op Talpa.
Lijkt me dat er in de komende maand al een aantal formats gaan sneuvelen danwel rigoreus op de schop gaan.
Kandidaat nummer 1: Thuis; een overkill van BN-ers zonder enige vorm van structuur.
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:50:50 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29713187
Dat hele "Hollandse product" heeft me sowieso nooit aangesproken...
Joling en Gordon, America's Funniers home videos, die kleuterklas aan het begin van de avond.... Van mij mag Talpa alleen daardoor al op de fles..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:54:05 #291
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29713283
JOLING & GORDON was hilarisch. Jammer dat ik alleen in de reclame blokken van the sum of all fears kon kijken.

Hopelijk worden de eps nog geupload op de talpa site.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29713912
Ik vind dat oude mens bij NSE zooo irritant! Ze brengt t heel stom over en is gewoon te oud voor zoiets "jongs"
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_29714322
Wat een dramatische kijkcijfers. Opvallend dat Joling en Gordon wel scoren. Maar goed je weet niet of het volgende week ook scoort dit was hun eerste (overhypte) uitzending.

NSE scoorde echt slecht. Dit zal een grote deuk in het grote ego van Beau van Erven Dorens betekenen. Volgens mij heeft ie er nu al flink spijt van dat ie bij RTL Boulevard is weggegaan.
pi_29714346
De herhaling van 'je leven in de steigers' trok trouwens 350.000 kijkers, meer dus dan de eerste uitzending om 19:30 die 288.000 kijkers trok. Op Joling en Gordon na vallen de kijkcijfers wel dik tegen...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:37 #295
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29714378
Als je de cijfers van eerste uitzending + herhaling bij elkaar optelt zijn ze al ietsjes dragelijker. .

Thuis: 374.000
NSE: 524.000
Je leven...: 638.000
pi_29714625
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Als je de cijfers van eerste uitzending + herhaling bij elkaar optelt zijn ze al ietsjes dragelijker. .

Thuis: 374.000
NSE: 524.000
Je leven...: 638.000
Ja, zo lust ik er nog wel 30 .

Waarom is die openingsaflevering van Linda, Beau en Jack gister weer uitgezonden? Hadden ze echt niets beters? .
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 13:18:33 #297
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29717366
Talpa is nu vier dagen in de lucht en ik denk dat er nog weinig over de kijkcijfers te zeggen valt. Niet alleen zitten we nog midden in de zomer, maar een nieuwe zender heeft ook de tijd nodig om z'n plek te vinden. Ik denk dat je pas over een maand of twee echt kunt zien of het wat gaat worden dit seizoen.

Het spannendste zal voor Talpa de momenten zijn dat de bekende hits op tv gaan komen, zoals ER en Big Brother. Mochten deze programma's aanslaan, dan kan dat andere programma's van de zender meetrekken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:20:10 #298
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29717410
Verder heeft volgens mij nog steeds niet iedereen de mogelijkheid om Talpa te ontvangen...
pi_29717440
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:20 schreef pfaf het volgende:
Verder heeft volgens mij nog steeds niet iedereen de mogelijkheid om Talpa te ontvangen...
Dat houd je altijd.
pi_29717508
Ik blijf het trouwens raar vinden dat ze BB om 8 uur programmeren, de GTST kijkers krijg je nooit allemaal naar BB toe. 7 uur was gewoon een goede tijd geweest.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:27:09 #301
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29717613
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dat houd je altijd.
Tsja, maar als mensen de kijkcijfers van voetbal bij de NOS en Talpa gaan vergelijken, moet je er wel degelijk rekening mee houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')