Rick Brandsteder was dat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Junior) cabrio's te laten uitdelen aand nietsvermoedende doorzonwoningfetisjisten....
Benader me even via -edit-, dan praten we via de mail verder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Johan, een reply naar jouw mail komt onverbiddelijk terug.
maarruh.. Ik wil graag Johan Derksen benaderen voor een interview of een voorwoord. Heb jij enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Iemand net Jensen geluisterd over Talpa?
Dat is de Wouters-stijlquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Joh, neem niet alles zo serieus. Zulke programma's horen juist wat over de top te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die show met Rolf Wouters was vreselijk, met die overdreven, camera-geile nepwijfen
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Hij gaat er toch niet heen hèquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Xrenity het volgende:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Kan 'm nu ook niet vinden iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Thuis en NSE wil ik wel even zien ja
Je Leven In De Steigers... Ik weet het nog niet.
Verschijnt overigens om 18.00 de 'kijk nu Talpa' link op de stream?
Ik zag het ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:15 schreef Xrenity het volgende:
Net in de uitzending vermeld: http://www.talpathuis.tv/
Werkt die site niet.
Ik vond Thuis kut met peren, hopelijk is NSE een stuk beter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef Timmai het volgende:
Dat "weer" was echt pauper. De rest van de show is wel oké, al is Gordon, as usual, weer teveel aanwezig
Zeker. Maar ik heb een schijthekel aan die wijven. Overdreven hoeren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's helemaal Rolf Wouters. Je kent de tandenborstelshow toch nog wel?
dat vind ik dus ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef Flyduck het volgende:
Mijn eerste indrukken van NSE
- Alweer veel voetbal..
- Ik vind dat wijf van showniews eng
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef CloudStrife het volgende:
Thuis 20x niets
NSE 10x niets
Kortom, dat hoeven we morgen niet meer te zien!
Het is een typisch 'boehoe-programma'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Remzz het volgende:
Heb natuurlijk medeleven voor die man en die familie, maar je kunt ook iets positiever doen/minder zielig overkomen...
Ik vind het werkelijk waar nu al een topprogramma.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
jij bent de eerste die dat vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |