Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk.
die balken vind ik ook ergelijk, hopelijk doen ze er wat aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?
(dat is ook de reden dat talpa's breedbeeld er zo vreemd uitziet, met grotere zwarte balken omdat die gratis meegaan (en ik bedoel breedbeeld bij tv-programma's, niet bij een speelfilm))
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oidquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten de kabelmaatschappijen niet gewoon te kloten?
Dat Talpa het dus aanbiedt in goed 16:9 formaat, maar dat de kabelaars er weer een 4:3 signaal van maken op de een of andere manier.
Nu zie ik echt enorme zwarte balken boven en onder, terwijl het zo te zien wel breedbeeld hoort te zijn.
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet andersquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oid
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet anders
Wel top dat ze de films nu in de juiste verhoudingen uitzenden!
Ik denk dat Talpa zich wat preciezer aan de specs houdt en minder overscan uitzendt. Of zoietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.
Hij deed toch eerst zo'n programma met wetenschappelijke truukjes, dat was erg leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef 456 het volgende:
Wat was die Rolf Wouters oud(er) geworden zeg :|
Ook niet meer wat het geweest is. Zijn tandenborstel show was leuk, vernieuwend zelfs.
Ook zijn programma bij de ik meen NCRV was zowaar ERG interessant.
Jammer dat het nu weer een stom spelletje is.
Maar enfin. Talpa is niet meer dan de vuilnisemmer van de buren. Tis dezelfde TROEP als in andere vuilbakken!
Wow!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768
vanaf maandag starten ze er dus mee![]()
Nouja ik vind die hele show gewoon reclame ademen, dat bedoel ik eigenlijk. Voor de Sponsor Loterij. Net zoals Lingo en 1 tegen 100, dat soort onzin.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
* Renesite moet nodig dus een nieuwe tv aanschaffenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Een programma met Rolf Wouters is niet compleet zonder Meneer Sjon.
De zender is ook pas 2 dagen on air... Is wat anders als vertrouwt met een nieuw seizoen beginnen op een zelfde zender...quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de NOS trok vorig jaar aan het begin van het seizoen 3.100.000 kijkers... wel een verschilletje hoor!
Voor 18 uur, nieuw programma en met in het achterhoofd dat daarvoor geen programma was (alleen de tekenfilms van Nickelodeon, wat een compleet andere doelgroep heeft) is het een zeer goed cijfer. Alleen ja meneer Sjon moet er nog bij, dan wordt het zeker een sucesquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:02 schreef Hapertje het volgende:
De tweede avond!!!
Superbal: 482.000 (zal wel snel dalen, wat een ballenshow!)
Hoogste voor Talpa tot nu toe, dit is gewoon prima, zeker als je bedenkt dat sommigen nog op vakantie zijn en dat Talpa nog niet bij iedereen ingeprogrameert zit of ergens bij kanaal 20 (niet op zaphoogte)quote:De Wedstrijden: 2.000.000 (ok, da's goed bekeken)
Ik weet niet wat normaal is voor een film, maar zo te zien zitten zenet onder de film van RTL 5, dus dat is redelijk.quote:Knight's Tale: 644.000 (Gone in Sixty seconds scoorde ruim 700.000 kijkers en RTL4 op dat moment 1.100.000 kijkers met EHBO)
Kan beter lijkt mij, misschien moeten ze (en de kijkers) er nog inkomen?quote:Cafe De Sport: 578.000 (zal Jack Spijkerman hier blij mee zijn???)
100.000 meer dan gisteren, ok het tijdstip is nu ook beter, maar gisteren zat er een goed bekeken programma voor.quote:Beach football: 298.000 (raar tijdstip om uit te zenden)
Dat valt mee hoor, hoe er ook rekening mee dat ze nu om 6 uur begonnen en zaterdag om prime time 8 uur. Ze zitten iig ver boven het marktaandeel van 10%.quote:Kortom, de cijfers dalen flink op dag 2
Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
ik had op mijn breedbeeld ook enorm grote balkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld TV zag het signaal als 4:3... dus zelfs als ik hem handmatig op Zoom 16:9 zet had ik nog balken.
De vraag is natuurlijk onder welke steen Meneer Sjon ligt. Weet iemand dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
Onder welke steen hebben ze die vandaan getrokken?
iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Alle Rolf Wouters programma's zijn zo fout dat ze weer goed worden. Dat verschrikkelijke camerawerk, die infantiele spelletjes, het is gewoon geniaal. En Meneer Sjon was de spreekwoordelijke 'cherry on top'.
Ja, dat viel me ook op in de aftiteling, zijn ouders zullen hem toch niet naast Rolf ook nog eens Xavier genoemd hebben he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
Ooohja, dat was ik alweer vergeten, maar dat was idd echt superdroog jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd
Nu ook weerEven Cruijf droog tussendoor, dat spel met die bekertjes... Geniaal
Kijkt lekker weg
... en dan ook nog het lumineuze idee hebben om de zoon van Ron Brandsteder (Ron Brandsteder Juniorquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef Toeps het volgende:
Rolf "X" Wouters?
J-D, zou je mij kunnen mailen aub? Ik heb een vraagje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat eeen schoonheidsfoutjes...
Umberto en Jack weten even niet of ze live zijn...
Umberto:"Zijn we....?"
En toen sprong het beeld op de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |