abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29636873
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822

Er staat nu nog niets maar zou je alle programma' s kunnen nakijken?
Daar kun je idd programma's nakijken, maar dat lijkt nu nog niet te werken, iig is het een erg goed innitiatief van Talpa en ik hoop dat de andere commercielen snel gaan volgen. Ook het live kijken via internet is iets vernieuwends wat zelfs de publieken nog niet hebben. Petje af

Ik ben geen voetbal fan, maar het zag er gisteren naar mijn idee prima uit, mooie studio ook (en het kost nu geen belastinggeld )
pi_29636885
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk .
pi_29636895
Zou je er voor moeten betalen? Als je zoek op beach volleyball zie je al aflevering 1 staan maar ik krijg hem niet aan de praat.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:52:10 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29636905
Ik vind Wilfred Gene super okey om naar te luisteren. Het doet goed als een presentator vloeiend Nederlands spreekt zonder te haperen. Dan word ik niet zenuwachtig ook.

Heb al het vertrouwen in Talpa. Alleen weinig tijd om te kijken hoewel het geluid aanstaat.

Een presentator die uit zijn of haar woorden komt is een lust voor het oor. Ook presentatrices maar presentator is ook presentatrice. Het is maar een woord te noemen.

Af en toe zijn er van die presentatoren die niet uit de woorden komen, en dan gaan bij mij de nekharen overeind staan. Ik zap dan ook meteen door.

Goed dat Rolf Wouters terug is Heb hem gemist, een fanatieke enthousiasteling op tv is nooit mis.

Ben benieuwd naar Big Brother hoewel ik het niet helemaal kan volgen, of mijn geduld moet helemaal terug zijn. Ik zal proberen een videokaart te bemachtigen voor op deze pc. Kan ik vanachter de pc meekijken én luisteren. Luisteren is ook belangrijk net als kijken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:52:14 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29636908
Straks een goeie film...

Heath Ledger

Ben wel heel erg benieuwd naar morgen. Dat programma 'thuis' lijkt me dus best wel leuk.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:53:39 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29636945
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk .
Balkjes

Die heb ik dus niet hier...
pi_29636990
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Balkjes

Die heb ik dus niet hier...
Je mist de helft van het beeld geloof ik.
pi_29637002
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Remzz het volgende:
Zou je er voor moeten betalen? Als je zoek op beach volleyball zie je al aflevering 1 staan maar ik krijg hem niet aan de praat.
Van de Talpa site:

Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.

http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768

vanaf maandag starten ze er dus mee
pi_29637025
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Van de Talpa site:

Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.

http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768

vanaf maandag starten ze er dus mee
Dat vind ik dus echt gaaf
pi_29637041
Lijkt me sterk dat ze het gratis aanbieden. Hoe halen ze er winst uit? Zit er reclame tussen de streams?
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:57:28 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29637052
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo heb je talpa als miskraam staan?

Je ondertitel bedoel ik. Hun doel is 10 procent van het marktaandeel. En miskraam, er zijn altijd mensen die niet kijken. Maar zolang het aanbod blijft komen is het altijd goed. Nieuwe televisie, dat is nooit een miskraam. Nieuwe intitiateven.

Ieder nieuw initiatief kan geen miskraam zijn. Dat is een geboorte van iets nieuws.

Gisteren maakte ik me ook ff zorgen dat alles in handen komt van John de Mol, maar dat gebeurt niet als andere zenders ook blijven innoveren. Het moet voor andere zenders eerder een uitdaging zijn om zichzelf te verbeteren.

Zo ontstaat een gezonde markt. Concurrentie leidt tot verbetering van de producten.

De NOS blijft goed, en de publieke omroepen blijven nodig. Maar het is dan lekker zappen, en het zappen moet ook weer eens interessant worden. Zappen om te zappen is niet okey, ik bedoel, als je zapt en je komt totaal niets interessants tegen dat de moeite van het kijken waard is.
pi_29637073
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben benieuwd naar Big Brother hoewel ik het niet helemaal kan volgen, of mijn geduld moet helemaal terug zijn. Ik zal proberen een videokaart te bemachtigen voor op deze pc. Kan ik vanachter de pc meekijken én luisteren. Luisteren is ook belangrijk net als kijken.
Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodig )

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:59:15 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29637090
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien omdat ik geen breedbeeld heb? Ik ben nog eens extra goed gaan kijken, maar ik heb dus echt geen balkjes in beeld.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:00:16 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29637124
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Via mediaplayer kun je ook kijken (ok kwaliteit is ietsjes minder, maar je hebt geen videokaart nodig )

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
Dan kijk ik met mediaplayer voorlopig, hoewel een videokaart toch nodig is. Windows XP neemt mijn huidige als conflict aan. Dan loopt het hele systeem vast.
pi_29637155
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat ze het gratis aanbieden. Hoe halen ze er winst uit? Zit er reclame tussen de streams?
ik denk dat het dezelfde beelden zullen zijn als op tv, dus met reclame, maar dat zien we maandag wel

edit: of vooraf een reclamestukje die je niet over kan slaan, zoals je bij veel meer gratis internet-tv ziet. Maar dat vind ik niet ergelijk (Talpa zal er toch wat aan moeten verdienen, en das niet meer dan logisch)

[ Bericht 18% gewijzigd door MrBadGuy op 14-08-2005 20:10:43 ]
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:07:50 #41
88523 BadDay
The One I Love
pi_29637330
Ik heb talpa niet eens.. en mis het ook niet geloof ik...
Birds, Happiness & Still Not Worried
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:08:34 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637350
ik vind t erg goed, heerlijk die stats en verdere extra info en die interviews erbij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29637355
Heb ik verdorie een mooie mail:
quote:
Geachte meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik U feliciteren met Uw nieuwe zender, waar ook ik een tijd naar toe heb geleefd. Ik ben tot nu toe erg tevreden over het programma aanbod.Maar ik heb helaas wel een kleine opmerking over de beeldkwaliteit van de zender.

In de omgeving zwolle (om precies te zijn IJsselmuiden) is het de beeldkwaliteit erg matig, dat is al een tijdje zo. Ook in de tijd dat U nog alleen maar promo filmpjes uitzond op het voormalige nickelodeon kanaal was de kwaliteit erg laag vergeleken met andere comerciele zenders. Overr het beeld gaan allerei piepkleine stipjes van boven naar beneden, dit veroorzaakt onderandere wazigheid op het totaal scherm. Echter doet dit probleem zich niet alleen op op Talpa, maar ook op Nickelodeon, maar doordat daar tekenfilms worden uitgezonden is die lage kwaliteit niet erg een hinder, en haast niet te merken. Helaas wel bij de programma's op talpa.

Ik heb ook al van meerdere mensen uit deze omgeving te horen gekregen dat ook daar de beeldkwaliteit laag is, en het zelfde probleem opdoet. Maar ik hoor ook van mensen buiten deze omgeving, dat daar de kwaliteit van het beeld wel gewoon normaal is.

Ik hoop dat U iets met dit probleem doet,

Met vriendelijke groet,

Bernie Duijn
Getypt, werkt het email adres publiek@talpa.tv niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_29637517
"De wedstrijden" (Die naam blijft ) heb ik 10 minuten gezien waarvan 3 reclame. Zag er redelijk uit .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:15:55 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637534
ik denk dat dat probleem ook vooral bij je kabelleverancier ligt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:21:18 #46
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29637678
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Die is gemaakt door Dj Tiesto, ik heb hem zelf nog niet gehoord, ik heb gisteravond sport zitten kijken en ik baalde van die kruising tussen Studio Sport en Studio Voetbal, die hele analyse achteraan zit ik niet op te wachten, zeker niet als het over Vitesse gaat. Ik wil PSV zien (Ajax en Feyenoord hadden gisteren niet gespeeld) en dat zat dan ook nog eens achteraan...

Ik weet het, het is commerciele televisie, maar het is voor de gewone voetbalfan zoals ik dus wel vervelend...

Superbal was wel lachen, echt een typische Rolf Wouters show, je ziet daar gewoon aan dat alles gewoon plastic en bordkarton is. De spellen waren minder dan vroeger, ze hadden nu een beetje een Cash & Carlo niveau, maar Rolf Wouters is gewoon mijn held
jammer idd van Meneer Sjon
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29637690
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind Wilfred Gene super okey om naar te luisteren. Het doet goed als een presentator vloeiend Nederlands spreekt zonder te haperen. Dan word ik niet zenuwachtig ook.

Heb al het vertrouwen in Talpa. Alleen weinig tijd om te kijken hoewel het geluid aanstaat.

Een presentator die uit zijn of haar woorden komt is een lust voor het oor. Ook presentatrices maar presentator is ook presentatrice. Het is maar een woord te noemen.
Het is een toffe gast, maar soms vreselijk irritant. Hij praat soms dwars door mensen heen en/of laat anderen niet uitspreken door snel met conclusies te komen. Erg irritant en vervelend om naar te luisteren. Verder vind ik het een goede keus om juist hem op deze plek te zetten.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29637717
Ik vond die show met Rolf eigenlijk vooral erg slecht. Ongeorganiseerd, irritante showdames en vooral veel reclame.
Ook weer dat er een loterij aan verbonden moet zijn, WAAROM? Nouja goed voetbal vind ik toch al niet interessant, de film van vanavond wil ik wel even zien. En de promo van 'Je leven in de steigers' vond ik al helemaal horror: een hoop zielige mensen en een lieve Bridget die al hun problemen op zal lossen. Walgelijke televisie en zeer weinig origineel lijkt me dat.

Edit: en dat publiek dan! Overenthousiast, bah.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:31:34 #49
88233 Steve
Still the best.
pi_29637955
Dat superbal vond ik echt niks eerlijk gezegd
Die ballonnen Leuk om te doen in een dronken bui, maar zo op tv, nee.

Maar goed, van zo'n soort programma's houd ik sowieso niet.

btw, voetbal zag er goed uit

[ Bericht 19% gewijzigd door Steve op 14-08-2005 20:36:56 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29638064
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vond die show met Rolf eigenlijk vooral erg slecht. Ongeorganiseerd, irritante showdames en vooral veel reclame.
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')