Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Wat een raar beeld. Onderin een kleine zwarte balk en bovenin een heel kleine zwarte balk.
die balken vind ik ook ergelijk, hopelijk doen ze er wat aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Waarom valt niemand anders dit op en waarom zit het er echt..?
(dat is ook de reden dat talpa's breedbeeld er zo vreemd uitziet, met grotere zwarte balken omdat die gratis meegaan (en ik bedoel breedbeeld bij tv-programma's, niet bij een speelfilm))
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oidquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten de kabelmaatschappijen niet gewoon te kloten?
Dat Talpa het dus aanbiedt in goed 16:9 formaat, maar dat de kabelaars er weer een 4:3 signaal van maken op de een of andere manier.
Nu zie ik echt enorme zwarte balken boven en onder, terwijl het zo te zien wel breedbeeld hoort te zijn.
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet andersquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
gisteren ging een balk over de ondertiteling heen, het lijkt mij dus dat talpa die balken er inplakt oid
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurde dat toen er ander materiaal werd getoond. Je zag bijv. dat bij de presentatie van gisteren het beeld van RTL5 (met Wilfred Genee) verkeerd was. Maar dat komt puur omdat ze 4:3 naar 16:9 wilden overzetten. Dan valt er een stuk weg, kan niet anders
Wel top dat ze de films nu in de juiste verhoudingen uitzenden!
Ik denk dat Talpa zich wat preciezer aan de specs houdt en minder overscan uitzendt. Of zoietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Het zijn twee hele kleine balkjes boven en onder die talpa denk ik meestuurt, maar je ziet ze ook bij 4:3 uitzendingen (of ze zitten er ook, vertrouw me...), nu tijdens de reclame kan je het zien.
Hij deed toch eerst zo'n programma met wetenschappelijke truukjes, dat was erg leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef 456 het volgende:
Wat was die Rolf Wouters oud(er) geworden zeg :|
Ook niet meer wat het geweest is. Zijn tandenborstel show was leuk, vernieuwend zelfs.
Ook zijn programma bij de ik meen NCRV was zowaar ERG interessant.
Jammer dat het nu weer een stom spelletje is.
Maar enfin. Talpa is niet meer dan de vuilnisemmer van de buren. Tis dezelfde TROEP als in andere vuilbakken!
Wow!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van de Talpa site:
Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/contentid=1768
vanaf maandag starten ze er dus mee![]()
Nouja ik vind die hele show gewoon reclame ademen, dat bedoel ik eigenlijk. Voor de Sponsor Loterij. Net zoals Lingo en 1 tegen 100, dat soort onzin.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het ongeorganiseerde HOORT juist bij zo'n spelshow. En de reclame viel ontzettend mee, niet meer dan bij andere commerciële zenders.
* Renesite moet nodig dus een nieuwe tv aanschaffenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef dolfg het volgende:
Die film is 35mm breedbeeld ipv 16:9 breedbeeld en dan krijg je dus dubbele balken op een 4:3 toestel. Maar je ziet WEL het hele originele filmbeeld.
Prima keuze vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |