-3 Huilende mensen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
- Er is nu nog weinig gebeurt, te weinig om echt een mening over te geven. Maar waarom alleen maar vrouwen die niet kunnen klussen?
Cijfer: Nog niet van toepassing
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video'squote:Op maandag 15 augustus 2005 20:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze zijn trouwens echt gestoord met die funniest videos maar goed, dat komt alvast vanwege GTST..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is niet meer met Bob SagetSunchaser!
Moet je ook niet willen denk ik dan.. maar goed..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
denk het ook, GTST en het journaal kunnen ze niet tegen op, maar America's funiest home video's![]()
![]()
Byte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Fantastisch kut-programma
Jawel, want ik ga er vanuit dat Sjon de Mol goede presentatoren aankoopt. Dat de NOS dat niet doet lijkt me logisch.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Gangelen had al een peniskop toen hij bij NOS zat, dus dat is geen legitieme klacht.
Thuis was leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Een programma wat helemaal bij jouw ding is. Domme mensen, dito uiterlijk, niks bijzonders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Thuis dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |