Da's wel treurig, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Na dit programma "America funiest homevideos"
Over een paar dagen zul je inderdaad een gigantische fallback zien tegenover maandag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Morgenavond pas, vandaag waren nog veel mensen nieuwsgierig naar bijvoorbeeld NSE.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Wie wat waar??quote:America funiest homevideos
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
Dat kan wel zijn, maar toch blijft het een ongelofelijk kutprogramma...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
pciesquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick isquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.
Het zijn wel nieuwe afleveringen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuwquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick is
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programmaquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuw
Anders bel je Sunchaser even.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programma![]()
Oh ja, die had toch die achterlijke iconquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Anders bel je Sunchaser even.
volgens de Talpa website niet (volgens de Veronica gids wel, maar die programmering klopt niet helemaal)quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we nog voetvolleyen vandaag???
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede film, maar het enige dat met Talpa te maken heeft is de reclame.
Ik wilde net hetzelfde posten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?.
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
Reclame onder het voetbal is wel een nieuw fenomeen. En de belangrijkste wedstrijden zo lang mogelijk uitstellen is dat ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over de reclame niet. Dit is toch geen nieuw fenomeen in medialand?.
Niet zozeer in deze post hoor, maar iedereen lijkt Talpa te associëren met reclame, terwijl bij de andere commerciëlen er nog veel meer reclame uitgezonden wordt.
Alleen, die mensen waren wel allemaal erg dom (ok ze hadden stress), en waarom had daar NIEMAND ooit eens Captain Planet gezien..?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Die film was wel cool
Gister niet, dus ik denk nu ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Liep de livestream ook door tijdens de film?
Loopt alleen door bij eigen producties, films en buitenlandse programma's (zoals America's Home Video's) mogen niet online uitgezonden wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Liep de livestream ook door tijdens de film?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
JEZUS HOUDT JULLIE MOND IS EEN KEER MET JULLIE GEZEIK OP ALLES VAN TALPA.
ALLES IS NIEUW, OOK VOOR HUN, ZE MOETEN HUN DRAAI NOG VINDEN
MAAR WAT DOEN JULLIE? GEWOON ALLES AFZEIKEN EN JE AF REAGEREN
GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
Nano tochquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
GA ZELF MAAR IS ZO`N PROGRAMMA PRESENTEREN IN PLAATS VAN IN JULLIE DONKERE KAMERTJES HELE DAGEN TE ZITTEN COMPUTEREN EN JULLIE PUISTEN TE TELLEN!!
Hoi.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat veel van deze presentatoren zich wel bewezen hebben, daar ligt het voor mij dus ook absoluut niet aan. Al zou ik de uitdaging om het zelf beter te doen graag aangaan, als die mogelijkheid zich voordoet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
Nano-Nanoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:25 schreef Hapertje het volgende:
Talpa heeft gisteren uitermate teleurstellend gescoord.
Thuis scoorde 275.000 kijkers, NSE 364.000 en Je Leven In De Steigers rond de 400.000 kijkers. Alleen de film Fifth Element scoorde ruim 800.000 kijkers.
RTL4 is beter gestart met het nieuwe tv-seizoen. RTL Boulevard trok 1.200.000 kijkers, terwijl RTL Nieuws bijna 1.300.000 kijkers trok. Editie NL scoorde ook ruim 1 miljoen kijkers!
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1800 THUIS 1.8 6.9 275.000 1859 NSE 2.4 7.9 364.000 1934 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.8 5.6 278.000 1952 JE LEVEN IN DE STEIGERS 3.0 8.3 447.000 2005 AMERICA'S FUNNIEST HOME VIDEOS 2.8 7.0 419.000 2036 FIFTH ELEMENT 5.3 12.9 800.000 2251 JE LEVEN IN DE STEIGERS 1.6 5.0 241.000 2319 THUIS 1.3 6.7 191.000 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |