Da's wel treurig, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Na dit programma "America funiest homevideos"
Over een paar dagen zul je inderdaad een gigantische fallback zien tegenover maandag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Morgenavond pas, vandaag waren nog veel mensen nieuwsgierig naar bijvoorbeeld NSE.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga van mijn BNN-avondje genieten, Talpa zijn kijkcijfers gaan vanavond sowieso inzakken.
Wie wat waar??quote:America funiest homevideos
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
Dat kan wel zijn, maar toch blijft het een ongelofelijk kutprogramma...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Funniest Homevideo's. 't is keigrappig.
En nee, 't is niet met bob sagget.
pciesquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Is op zich wel grappig, maar 't is er allemaal al 10 keer eerder op geweest.
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick isquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel vrij nieuw uit. 't zijn in ieder geval niet weer die oude afleveringen die SBS al zo vaak herhaald heeft.
Het zijn wel nieuwe afleveringen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuwquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook deze shows komen volgens mij uit 2000/2001 ik heb deze al eens bij een andere omroep gezien, ook nog met Daisy Fuentes, wat dan wel weer een gruwelijk lekkere chick is
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programmaquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
14e seizoen, zei die gast volgens mij. Seizoen 15 is 2005, dus het is best nieuw
Anders bel je Sunchaser even.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Toch verdrijft de herinnering aan Bob Saget bij mij alle plezier in dit programma![]()
Oh ja, die had toch die achterlijke iconquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Anders bel je Sunchaser even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |